Hirdetés
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz f4lcon #147901 üzenetére
A két fogalom nem azonos és minőségben nagyon más.
A nyúlós az, amikor hiába húzod erősebben a fékkart, de a fékhatás (fékerő) nem nő a kifejtett erő arányában, vagy csak érezhető késéssel reagál rá a fékrendszer. Egy gyúlós fék lehet valóban konstrukciósan vacak, vagy akár csak levegős, amik miatt az üzembiztosság is kérdéses.Míg az adagolhatóság lényege pont az, hogy a lassulás intenzitását finoman tudom szabályozni, ami csak akkor lehetséges, ha van egy direkt közvetlen érzés, amely megerősíti az erősebb és gyengébb fékkar húzás azonnali hatását a fékezés intenzitásában.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen