- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunkel
őstag
válasz
ZolkoW #146027 üzenetére
Bocs, annyi lemaradt, hogy aszfalton jobban számít a sebességek közti ugrás. Már eleve megnézel egy montis sort és oúti sort más a logika: az oúti soron a kis kerekek közt egyesével megyünk felfelé, utána kettesével, felül ugrik 3-at attól függően milyen a kiosztás. Ugyanakkor a montis sor arányosan lépked végig.
Még mindig azt mondom 2x rendszerben, egy bringával, egy hajtóművel, 2 kerékszettel jól működik a gravel/cx (terepgumi, montis sor) és aszfalt (aszfalt gumi, oúti sor).
1x rendszerben az aszfalt kompromisszumos.[ Szerkesztve ]