Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HardSanyeee
őstag
Sziasztok!
A legutóbbi szezonban előjött pár apró(?), de bosszantó probléma a biciklimmel kapcsolatban és szeretném az idei szezont ezeknek a problémáknak a megszüntetésével kezdeni, ebben kérem a segítségeteket.Az egyik probléma a hátsó belső gumival kapcsolatos, ugyanis kétszer is kilyukadt elég rövid idő alatt, ami persze normális esemény, azonban a két alkalomból egyszer sem találtam benne tüskét, vagy üveget, vagy bármit, amitől megsérülhetett volna. A második alkalommal szervizben cseréltettem a belsőt, akkor a szerelő srác azt mondta, hogy a külső gumi is okozhatja ezt a problémát, amire a megoldásként egy külső cserét ajánlott. Nem értek hozzá, de ettől függetlenül számomra furcsán hangzott ez a kijelentés. Lehetséges, hogy a külső okozza a belső lyukadását? Megoldás lehet-e erre a problémára a defeketgátló folyadék használata? Esetleg van-e valami bevált belső gumi ajánlásotok, ami az átlagosnál ellenállóbb a defektek ellen?
Egyébként egy 28”-as Kenda külsőről van szó (trekking bicikli), amin 5,2 bar a max megengedett nyomás, én általában 4,2-4,5 közöttire fújom fel, ha számít. A belsőt nem gondoltam túl eddig, sima deca áruházas volt.A másik probléma a fékkel kapcsolatos (V-fék), szintén a hátsóval, ez kétszer állítódott el viszonylag rövid idő alatt. Eddig nem volt ilyen probléma vele, én laikusként esetleg a bowden nyúlására tippelnék, mint hiba forrás (3 éves a bicikli, azóta nem lett benne bowden cserélve). Erre van ötletetek? Vagy szimplán csak gyenge minőségű a fékem? Gondolkoztam a tárcsafékre váltáson (mechanikuson, csak hátulra), de nem tudom, hogy az több karbantartással jár-e.
Előre is köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen