Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Zsohi #129215 üzenetére

    Köszi! Magyarországon egész sok ilyen lett, mert úgy emlékszem valami 150 kereskedő végezte el a képzést, persze ez nem egy időpontban volt. Bár az egy másik kérdés, hogy valójában mennyire értenek hozzá, én szerencsére elég sokat szereltem már Bosch rendszerű bringákat, többek közt a sajátjaimat is, így rengeteg minden nem volt újdonság, de voltak olyan kérdések, bringa boltosoktól, az előadás közben, hogy megmosolyogtam.

    Toobee: Kenevo-ból én már megvárnám az új modellt, amibe belemegy a 700-as aksi. Most inkább az új Levo kéne, ha ezek közül kéne választanom.

    Hasaggymeg: Durva, hogy mennyire sokat fejlődött ez a szegmens, pár év alatt. 2012 körül még őskövületnek számító, agymotoros gépek jelentették a csúcsot. Ma meg már olyan gépek vannak, hogy a középmotoros rendszeren kívül van benne szíjhajtásos elektromos automata agyváltó és ABS is. :)

    Szerintem egy Pinion most se sokkal kisebb mint pl egy Shimano E8000-es motor.
    De amúgy van már hasonló mint amiről beszélsz, a Lapierre csinált egy Fazua rendszerrel épített Zesty-t. Igaz kicsit kompromisszumos, mert kicsi akku, 250Wh, gyengébb motor, de nem sokkal nehezebb mint egy normál analóg monti, és ezen tényleg csak szakértő mondja meg, hogy nem egy akármilyen normál Trail MTB.

    FIREBLADE78: Ahol eddig, Vadonsport. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák