Hirdetés
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #113596 üzenetére
Volt pár dolog, cseréltem kijelzőt, amihez le kellett venni a motort is, figyelni kell, hogy mit hova kötsz, mert ha rosszul kötöd be akkor tönkremegy az egész hóbelebanc. És a motor levétele és felrakása is egy speciális folyamatot igényel, nem mindegy melyik lépést csinálod először, simán el tudod szakítani az elektromos vezetékeket. De ez még az egyszerűbb dolog, ezeket még viszonylag könnyen megoldottam. Az első fogaskerék el volt kopva, és amit először ajánlottak, az nem is volt jó a bringámhoz, mert a Cannondale egy speciális offset-es fogaskereket gyárt, ami nem gyári Bosch. Plusz be kellett szerezni speciális Bosch spider tools szerszámot a fogaskerék levételéhez. De ami már tényleg fejtörést okozott, és elég sok Bosch motoros kerékpárt érint is, az a hajtás felől érkező recsegő hang. Állandóan előjött, szétszedtem mindent, kipucoltam, átzsíroztam összeraktam. Jó is volt, elmentem bringázni egyet, hazafelé jövet már recsegett. De úgy mintha valami teszkó bringával tekernék. Kérdeztem elektromos bringás szervizeket, de ők is csak azt mondták, hogy szét kell szedni, tisztítani bezsírozni mindent, összerakni. Amikor mondtam, hogy már 3 szor szétszedtem emiatt, nem tudtak rá értelmes választ adni. Nem is nagyon szerették volna, hogy emiatt odavigyem, a szerelő hangjából ítélve, fogalma nem volt róla, hogy ő mi mást tudna csinálni mint amit én is megcsináltam.
Aztán a megoldás közvetlenül a gyárból jött, kiderült, hogy egy ismerősöm az Accell Hunland kft-nél dolgozik, itt gyártják a Bosch pedelec motorokat Tószegen, meg összeszerelést is végeznek, Ghost, Lapierre, Haibike, Baddog stb. Az ottani szerviz főnököt kérdezte meg, és küldött nekem egy speciális Nord Lock alátétet, ami ezt a hibát kiküszöböli, 3 rögzítési pont is van, és mindhárom anya alá tettem egy ilyen alátétet, szerencsére a csavar pont olyan hosszú, hogy még épp befért alá az alátét, és azt az info-t is kaptam, hogy 30Nm-re kell húzni a rögzítő csavarokat. Ezeket megcsináltam, azóta tökéletes minden. De mire idáig eljutottam, már a létező összes bosch pedelec szerelési videót megnéztem. Egyik szerviz sem tudott rá megoldást.sanzi89: Értem én, hogy amikor ránéz az ember az adott márka katalógusára, majd rábök egy modellre, akkor szeretné ha az elérhető is lenne. De sajnos ez a fent említett okok miatt nem mindig tud működni. Az a fajta hozzáállás, hogy a gyártók hatalmas készleteket halmaztok fel, hosszútávon csődhöz vezetett. A másik meg az, hogy a külföldi webshop-ok kinyírják a hazai kerékpáros piacot. Elhiheted, hogy ha akkora lenne itthon a vásárlói kedv, akkor sokkal több bringát is rendelnének a boltok. De az elég kellemetlen, amikor rendelsz 30 millióért kerékpárokat és a háromnegyede rajtad marad. Nincs az a bolt Magyarországon aki megengedhetné magának azt a luxust, hogy minden évben berendeli az egész modellpalettát. Talán egyedül a Factory store-ok tudják ezt megcsinálni. Ilyen van a Gepidának és a Meridának. Ha nem ezen márkák érdekelnek, és mindenképp Magyarországon szeretnél vásárolni, akkor azt tudod tenni, hogy már szezon előtt eldöntöd melyik modell kell neked és berendelteted valamelyik bolt-al, akkor időben szólnak a nagykernek, és biztos, hogy lesz neked abból a bringából.
HEAHEA:Abban igaza van cozmo-nak, ha egy alap villáról lenne szó, azt nem annyira nagy dolog leszervizelni, minden info elérhető, alkatrészeket lehet külföldről rendelni. Ha megvannak a megfelelő szerszámaid, műhelyed, műszaki affinitásod, akkor össze lehet hozni. Viszont a Lefty villa elég speciális eset. Nagyon könnyen tönkre tudod tenni, elég sokféle speciális szerszámot is igényel. Semmiképp sem javasolnám az otthoni próbálkozást, tapasztalat nélkül. A Mali szervizt inkább hagyjuk, na oda se vinném. Szerintem a Dr.Bike-on kívül nem nagyon találsz értelmes műhelyt, ahol ezt minőségben leszervizelik. Csak külföldön, pl Radwelt Michi Knopf.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Formula-1
- iPhone topik
- Szerinted mennyi az ára...? (Közösségi beárazás)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen