Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz szki #7468 üzenetére

    Hát, nem mértem mekkora tengelyt kaptam a kerékkel, de ez még rövid is.
    A váltóvédőt felhelyezve már nem szabályos a záró anya, fél vagy egy menetet lelóg. :((
    Izom az még csak-csak, a satus megoldásnál már nem volt szükség akkora erőre, legalábbis ott már könnyen adta magát. Csak túl nagy erők ezek érzésem szerint, volt némi ropogás a küllők részéről, meg vártam eltörik-e az öntvény racsnileszedőm.
    A kónusz egy külön történet. :))
    Oda csak tapasztalat kell majd, elsőre egyszerűen nem tudtam mindent figyelembe venni, van, amivel már a kerék vázba illesztésekor találkoztam. Pl a tengely tájolása, nem fért fel a váltóvédő, stb. Tipikusan olyan dolgok, amiért 2-3x nekikezdhettem elölről a beállításnak.
    Meg akkor még a kontra anyák szerepe, mit miért, hova. Ez megint csak nem tökéletes elsőre. :) Ezért is nincs tökéletesen középen a kerék (meg azért is, mert nem találtam a tolómérőt :U ).

    A koszorú amúgy az én laikus szemeimnek jónak tűnik, nincs rajta "cápa fog" szerű kopás. Szimmetrikusak a fogak.

    Lánchoz: valóban, enyém nincs a szabad ég alatt. Esőt is ritkán lát, nem hogy havat. :)
    De amúgy meg nem hinném, h bármi kárt okozna a rozsda. Ciki, az oké. De szerkezeti károkat nem okoz 1-2 év alatt. Nehogy ne kopjon el előbb, minthogy a rozsdában menne tökre... Én is csak közlekedek, meg néha elmegyek vele egy-egy kisebb túrára. Évi 2000 km-re becsülöm, tekintve, h még csak június van. De persze csak a szezon alatt. Egész évben használnám, akkor sztem így light-os tekerés mellett is évente elhasználnék egy láncot így hasra ütésre.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák