Hirdetés
- Magisk
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz hoffman_ #14164 üzenetére
Nekem ez a kross egyátalán nem szimpi kinézetre Acera agyak vannak benne na ne már Mondjuk az epicben is az van A gepidában meg a jóég tudja milyen az a gepida agy
Szerintem kellys a nyerő. Bár ennyiért bikemagon biztos vagyok benne hogy profi merevvázas komplett XC gépet lehet venni.
-
feka007
veterán
válasz hoffman_ #14164 üzenetére
Az Epiket szerintem már nem lehet kapni, én már nyáron se láttam sehol ahol tényleg lett volna. Új kiadást se látni belőle.
Viszont ha már érdekel, akkor nekem akad egy eladóban. 2008-as kiadás, de újonnan vettem pont 1 éve, elég karaj állapotú. Elől blokkolós BB7, rendes tárcsák stb. A váltástól nem kell csodát várni, Alivio, de amúgy korrekt bicaj. Telót meg azt mondod cseréled, akkor már az is jó. Az árat megbeszélhetjük, ha érdekel. Gyári Maxxis Ignitorokat is tudom hozzá adni.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hoffman_ #14170 üzenetére
A Kona árából alkudhatsz, az eladó szokott panaszkodni bikemagen, hogy nem kell senkinek bringa, mennyire szarul mennek az eladások stb. A Kona szimpatikusabb, még ha a Tora kicsit nehéz is. Vázcserénél nem árt vigyázni, mert pluszköltségek merülhetnek fel, pl. más átmérőjű nyeregcső kell, plusz párezer forint kiadás, esetleg másfajta kormánycsapágy kell, megint pénzkiadás.
Agycsere: lehetséges, hogy más méretű küllő kell, mert máshol vannak a furatok az új agyon. De ezekkel szerintem nem érdemes mindaddig foglalkozni, amíg megy a cucc. Ha megpusztult az agy, akkor érdemes cserélni, esetleg komplett kerékként, a bikemag aprón sok új, új bringából kiszerelt kerékszett van.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz hoffman_ #14173 üzenetére
Szerintem ez egy "minőségi" aluváz ( nem tesco gazdaságos minőség, simán vállalható) , már ami a kép alapján látszik, ma már nem gyártanak nagyon szart.Az meg hogy milyen matrica van rajta, az csak marketing.... Nem lennék meglepve ha többet kibirna hosszabb távon, mint egy agyonkönnyített papírfalvastagságú váz.
Inkább 7 + 15 csak az agy, számold hozzá hogy ki kell fűzni a régit (pénz) , be kell fűzni az új kereket (pénz), új küllők fognak kelleni szinte 99% . Úgyhogy simán lehet az 30k is, ha nem saját magad fűzöd.Új váznál meg kalkulálj egy új elsőváltót meg új nyeregcsövet is.Esetleg kormánycsapágyat is. Kis szerencsével megúszható, ha pont az az üléscső mérete az új váznak is.
Plusz, ha nem te magad szereled át az új vázra a cuccokat akkor nyugodtan számolhatsz vagy 15k-t az átépítésre szervízben, errefele ennyit elkérnek érte. Még mindig szeretnél vázat cserélni?[ Szerkesztve ]
-
gery03
senior tag
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
válasz hoffman_ #14238 üzenetére
általában én sem kötök ki ott tekerés után. én általában helyette kötök ki ott de még ez sem barbárság, mert meg volt a jó szándék, hogy teker az ember egyet, csak nem úgy alakult
pl all you can eatbe is bicajjal mentünk nyáron, hogy ne tudjuk sokat enni, mert akkor nem tudunk felülni a bicajra, erre az lett a vége, hogy toltuk hazafelé, amikor meg már sikerült felülni, akkor elficcentünk auchanbe 1,5 kiló csokis mogyoróért (mert csak annyi volt). na az mondjuk tényleg bunkóság volt, így visszagondolvaMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
dqdb
nagyúr
válasz hoffman_ #14246 üzenetére
Mert nagy. A renderelt képen egy 17-18" környéki váz van, néz meg, mennyivel másabb az alsó- és felsőcső becsatlakozása is a fejcsőbe.
A geometriai adatok szerint a 18"-as és a 20"-as fejcső hossza között 35 mm különbség van (125 mm és 160 mm). Valószínűleg rövidebb fejcső esetén a domborodó merevítés az ideálisabb, míg hosszabb fejcsőnél már megfelelő a klasszikus vékonyabb dizájn.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
gery03
senior tag
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
Ránézésre semmi sem túl minőségi rajta, szóval nem egy húdejó vétel.
Agyakat érdemes megnézni kotyognak el. Pedált, középcsapágyat, kormánycsapágyat szintén. Ilyen féket én még nem is láttam. :S Félig pillangó félig országúti. Biztos meg lehet attól még vele állni.. (bár országúton tekerni kell nem fékezni )
Igazából nem tudom mi a cél a vele. Ezekből a képekből nem lehet megmondani igazán, hogy jól fogsz-e vele járni, mert nagyon régi alkatrészekből áll és azok minősége is megkérdőjelezhető. Ha semmi sem kotyog és ropog akkor be lehet vállalni, anélkül viszont vagy alkudj picit, vagy te tudod mennyit szeretnél még rákölteni...
Összefoglalva: Nem azért ennyi mert nagyon jó vétel, hanem mert kb ennyit (vagy ennyit sem) ér!Ui: Az a hajtókar egy matuzsálemi acél hajtókar, biztosítószeges rögzítéssel, jól látom?
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
Mivel a hátsó papucs nem csúszópapucs, szívni fogsz a láncfeszességgel, amit elég szűk határok között tudsz majd állítani. Be kellene szerezni rá egy láncfeszítőt vagy régi, SIS típusú Shimano váltót, amit láncfeszítőként lehetne használni, miután belőtted a megfelelő pozícióba a csavarokkal. Elrondítja a bringát, viszont így nem kell attól félned, hogy leesik a lánc. Használható bringa, de sokat nem szabad várni tőle, városba ide-oda jó, kb. ennyi.
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
(#14268) venember83 Dehogynem, csúszópapucs az! A váz pedig egy HVZ, alias Fecske, látszódik a muffokon.
hoffman_
A fék ahogy nézem, a gyári csak le van festve, azzal nincs baj, baromi masszív, ha egy jó pofát használsz hozzá. Van benne anyag, és nem rugalmas (annyira, mint a korabeli paraszt-patkók), jól fog, maradhat rajta.
A hajtómű a gyári, 5 sebességes, egytányéros, ékes rögzítésű fecske hajtómű.de!
A váz az nagyon szar. Iszonyat rossz minőségű acél csövekből van, bár látszódik rajta, hogy kímélve volt, de nem rugalmas, hanem hajlik. Ha nincs rajta horpadás sehol, nincs repedve a papucsnál, és látszik rajta, hogy nem volt még javítva, akkor megveheted, de te is vigyázz rá. Nem olyan masszív, mint a favoritok. Fixinek ne használd, szétnyílik a papucs.
Ellenben, a később leírt áttétel feltevésre reagálnék. A SS-emen 46-16-os áttételt használok, azzal síkon nem pörgetős, lehet vele haladni, és korlátozottan mászni is tudok, de városba tényleg nem jó a nagyobb, ha meg is akarsz állni a pirosoknál, mert elindulással nem leszel valami fürge.
(egyébként ez a legkisebb baj. 2000ft-ért kapsz bóvli négyszöges, full acél hajtóművet, az is tökéletesen megteszi olcsóbringára, úgysincs szükséges a lánctányér cserélhetőségre, ráadásul merevebb is mint a gyári)összességében, egy mai, rosszabb minőségű áruházi bringa váza jobb anyagból van. Érdekes konstrukció, meg kényelmes, alapból 622-es alu kerékkel szerelték már akkor, csak pont az anyaga nagyon rossz, és ahogy nézem ezek még a gyári kerekei, csak le vannak festve, de az tuti, hogy az agyak örök életűek, de a felni nagyon rossz. Nem két benne futó acél gyűrűvel vannak illesztve, mint a maiak, hanem össze van hegesztve, ami ha elpattan, széthajlik a kerék.
még egy 30-ast rá kell költeni legalább, ha tartós bringát szeretnél magadnak, amiben bízhatsz, és 45-ért már egész jót kapsz használtan.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #14295 üzenetére
persze, mert ilyen vázzal szívtam, apumé volt, meg akartam tartani, de miután 2x is sikerült eltörni, és elhajlítani, majd kézzel visszahajlítani a csöveket, inkább lemondtam róla. Pedig szépek azok a muffok. Pláne, ha ki vannak emelve az élei valamilyen másik színnel.
Most egy régi csepelt nyúzok, imádom, csak túl hosszú a láncvillája, mert 630-as kerékhez tervezték, és most 622-es van benne, így nagy a távolság a gumi, és a nyeregvázcső között.
(#14294) venember83
szerintem meg ilyenek:
ezek pedig nem:
A régi váltókon nem volt láncfeszesség állító csavar, és rugó, így a papucsban való tologatással oldották meg ezt a gondot, ezért voltak előre nyíló csúszó papucsok. Ezek fixinek nem jók, mert idővel szétnyílnak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
runner 125
nagyúr
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz hoffman_ #14778 üzenetére
Ha megnézünk egy Simplon -t akkor pl ott kézzel készülnek a bringák. Nyilván jóval drágábbak mint a többi de tudod hogy minőség a javából.
Specik nem igazán szoktak törni lehet hogy volt már rá példa de nagyon nem jellemző.
De pl Haibike az is minőség.- Mindenki hazudik! -
-
Ariadne
őstag
válasz hoffman_ #14785 üzenetére
Hát, azért a merida nem olyan nagy szám. Törnek bizony az ő vázaik is, konkrétan ismeretségi körből tudok olyat, akinek vadiújan kijött talán 2-3 évvel ezelőtti merida fully váz tört el még azon frissiben (hátul volt egy nekem gyengének tűnő, és ezek szerint tényleg gyenge rész), plusz egy tesztbringáról tudok, ami szintén ugyanott eltört. Ne legyenek illúzióitok, a távol-keleten talán két gyárban gyártják le kb. az összes kapható vázat, az eltérés csak az, hogy a nagy márkák maguk tervezik/tetik meg a vázat, a kisebbek meg (pl. kelly's, author és társai) csak ráböknek a gyár katalógusában egy vázra, hogy ebből kérek tízezer darabot. Ez a nagy büdös valóság...
Bár hozzáteszem, hogy elfogult vagyok: nem szeretem a meridát, úgy vagyok vele, mint az otp-vel. A legtöbb magyarnak ha bank, akkor az otp jut az eszébe és oda is teszi a pénzét elsőre, holott minimum ugyanolyan, mint a többi bank (sőt, szerintem rosszabb, de ez már egyéni), montival meg a zömnek a merida az első márka, ami eszébe jut, mert ezt látta sokszor. De ettől még nem jobb a többinél, csak egy a sok közül...
mod: Canyon vázak nekem is tetszenek nagyon, néhány éve volt egy gyönyörű női fullyjuk, matt fekete egy darab vékony pink csíkkal - fixen utálom a csajos bringás dolgokat, de ez iszonyúan szép volt. A nehézség csak az, hogy itthon nem lehet kapni ezeket a bicókat, a garancia pedig (mániám, oké ) macerás távolról, ha neadjisten szükség lenne rá.
mod2: Ja és mielőtt szó érné a ház elejét, a Specit is csak egy márkának tartom a sok közül. Ami nem csak egy a sokból, az a tényleg kézzel gyártott egyedi bringa, pl. ááá, nem jut eszembe a márka, de pár embernek biztos beugrik majd, amit egy mérnök srác készít egyedi méretekre.
runner125: Ha óccóér adod, megveszem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
válasz hoffman_ #14805 üzenetére
Lassan már úgy érzem magam, mint a motoros topikban.. , ha nem Honda-d van már nem is írhatsz^^.
_Keményebb műfaj kedvelőinek; enduro motor VS. DH bringa - állat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz hoffman_ #15053 üzenetére
XT. Nem éri meg a plusz pénzt az SLX-hez képest, mert minimális a különbség, de már mindegy. Tanuljatok a hibámból. Azonban nagyon jók, fékerőben nem érzek különbséget a régi Juicy 7-esekhez képest, azonban normálisan beállíthatók, hogy ne vagy minimális tárcsacincogás legyen.
-
feka007
veterán
válasz hoffman_ #15130 üzenetére
Itt nézted? Én is gondolkodtam ilyenbe, mikor néztem bringát októberbe, még fel is hívtam őket és mondták, hogy van nekik utánpótlás belőle (de aztán inkább fullyk felé kacsingattam, és kinéztem a bikemagen). Csak ezzel is az a baj, hogy veszel újonnan ebből a (asszem) 2009-es típusból és valószínű, hogy sok lesz a nyűg vele.
De amúgy még ott van a Caprine-em is, írj egy ajánlatot pü-ben, és legfeljebb nem válaszolok[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #15413 üzenetére
Én a saját biztonságom érdekében döntöttem így.
Én ha látok egy készülő 'balesetet' akkor inkább az ösztöneim a kiutat keresik.De sugallta valami, hogy most itt kéne megmutatni és hagyjam magam.
De mind1.
Média ilyen sötétbe már úgy se jön ki tehát senki se tudná meg csak az én károm lett volna ott.
Eséssel nálam se lett volna gond.
btw nem vagyok én annyira öreg, nem kell senkit eltartanom.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen