- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Senkitől ne kérdezzét Te semmit!
Rendőr bácsik nem basztatnak minket mindaddig, amíg valaki fel nem hívja ránk a figyelmet!
Pl tegnap picit szabálytalanul, első lámpa bekapcsolása nélkül és hátsó villogó bekapcsolása nélkül mentem el egy rendőr néni meg egy bácsi mellett és a mögöttem érkező autóst kapták ki a sorból.
Elmondom neked még az se ismeri igazán a KRESZ-t aki a táblákat kirakja!
Tegnap olyat láttam vagy Szentmártonkáta vagy Szentlőrinckáta.
Jövök szépen befelé az oda vezető úton... Kint a biciklizést tiltó tábla. OK
Bicikli út nincs! Járdára akkor fel, 10 km/h-val kb 3 km-en keresztül fasza volt...Aztán jött egy balos kanyar, ott már nem volt kint a tábla így fel is hajtottam.
Erre mit látok?!
Járda mellé kitűzdelve minden egyes kereszteződésben, hogy kerékpárral behajtani tilos!!!!Na ennyire ismerik a KRESZ-t.
Linkelhet, meg másolhat itt akárki ilyen olyan KÖHÉM rendeletet, stb. ha a rendőr specifikusan azért van kiállítva, hogy biciklist büntessen akkor minden egyes biciklist meg fog büntetni, mert nincs olyan mai bicikli ami a rendeletnek megfelelne.
Aki meg nem erre specializálódott az egy szóbeli figyelmeztetéssel elenged, ha nem olyan durva szabálysértés.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz #68216320 #21520 üzenetére
Beszéltünk már erről. Brigéciol 2000-el kimosod. Patentszem viszont mindenképpen kell ehhez a művelethez.
De szerintem túl sok figyelmet fordítasz erre a témára.
Egy lánc így is úgy is el fog kopni. Olyan alapanyagú láncolajat kell használni aminek van valamilyen bevonata, pl teflon, vagy grafit vagy mint pl ez. (Ezt fogom hamarosan letesztelni.) Ami biztosan bevált az a TF2. Illetve a Shimano gyári olajozása. Ezt kéne megtudni mit használnak mert ez elég jónak tűnik.Egy lánc átlagosan elfut 3000-4000 km-t szerintem még ha ennyire gondosan csinálod se fog hozni + 1000 km-t. Ezzel azt akarom csak mondani, hogy többe kerül maga az olaj mint ha vennél egy úl láncot 3000 km-enként.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Kicsordult a nyálam olyan blogot találtam!!
[link] bookmarkozvaundefined
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #21536 üzenetére
Igyál bort és vetkőzz:
jó kis blog ez
DeLorean + outi álom pár
Estig linkelhetném a jobbnál jobb lökhárítókat.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Figyelem!
A következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas, így kérném csak férfitársaim tekintsék meg a videót!Nekem jó lesz olajozás helyett a kellékek, ööö úgy értem a szeretők, vagyis szerelők.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Montisok után országútisok figyelmébe ajánlom és, hogy rétisün se szontyolodjon el a sérülésével.
[link]
[link]
Ejjjj, ez aztán a motivációMára befejeztem.
undefined
-
ludsimon
veterán
salieri.:
Nem igazán....
[link]
Labor körülmények között az elméleti max 975, gyakorlatban jó ha 600-700 lumen.
Amúgy is fölösleges városban ekkora fényerő. Meg nem szembe kell vele világítani, hanem az úttestre. 300-400 lumen medium állás elegendő.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Megjött amit vártam!
Hamarosan tesztelem éles bevetésen a Ceramic Wax-ot.
Első tapasztalat:
Tej fehér, nagyon alaposan össze kell rázni.
Nagyon folyékony, kb víz szintű szóval ez valóban oda is be fog folyni ahová a Rohloff soha.
Ha össze kéne hasonlítanom állagra, Motorex Dry/ Weldtite TF2 csak épp nem hajtógázos kivitelben hanem egy műanyag flakonba beletöltve.Egyelőre aggódok az miatt, hogy mennyi km-t fog kibírni.
Mert nagyon folyékony, szóval tartok tőle 50 km alatt nyikorgósra szárad a lánc.
De egyelőre nem találgatok. Ki kell próbálni. Lehet ez a fehér vegyületnek ez a célja, hogy beleszáradjon a láncba és így biztosítja a kenést.Mindenesetre nagyon érdekes láncolaj.
Ilyet én még nem is láttam.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz N.GÁBOR #21594 üzenetére
óóó de jó dolgod van!
Milyen jó edzőpartnered van!Sárvédőt ha olyat szeretnél ami 99%-ig megvéd a sártól akkor pálcásat ajánlom.
Kitámasztót viszont nem ajánlom mert egyrészt balesetveszélyes ha pl a rugó már annyira kitágult, hogy nem húzza vissza illetve nem szoktak túl szép szemmel nézni rá a komolyabb biciklisek.Trekking biciklin még elmegy. Persze.
Zárat pedig érdekes rákölteni egy picit, 6k-tól indulnak a jó U lakatok. 6k-ért már jót lehet kapni.
[link]Citadel, Abus ezek mind jók.
Kryptonite-t ne vegyél mert eléggé lejáratta magát már az a cég, hogy egy darab tollal ki lehet nyitni.* * *
Ez a hideg, csepergős időjárás egyre rosszabb...
Nem sírok, de igazán lehetne már tavasz.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz N.GÁBOR #21596 üzenetére
Igen, van nekik tartójuk amit a vázra szerelhetsz fel.
Érdemes is használni, mert egy jó U lakat 4-5 kg, azzal is könnyebb lesz a hátizsák pl.Abus 6000 viszont már elavult. Láttunk videót amin egy hasonló koppintást puszta kézzel törnek szét szó szerint.
6500 már jobb, de az a videó után én már arra se bíznám a biciklimet.U lakatnál érdemes figyelni milyen hosszú, hogy könnyebben oda tudd bárhová zárni.
Nekem 280-as van, ezzel még nem volt olyan hely ahová ne tudtam volna odazárni.
A legextrémebb eset az volt mikor egy beton villanyoszlop villám elleni földeléséhez zártam oda.* * *
Hol van az a 14 fokos maximum amit ígértek?! Itt 9 fok van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #20399 üzenetére
Az szép.
Privátra tette a videót a gazdája.
Ez lett volna a széttöréses videó.undefined
-
ludsimon
veterán
'Lecseréltem' az angyalt egy fedélzeti computerre.
Vagy mondhatnám úgy is sikerült egy kötetlen edzőpartnert találnom aki mindig ráér!
Nagyon bevált. Főleg az a részletesség amit adatátvitel után kapok.
Baromi fura volt 90-100 fordulat között tekerni. Mint rájöttem azért fájdult meg 100 km után a térdem mert egyre jobban merevedtek az izmaim, annál lassabban tekertem. Ha nem nézem végig jöttem volna 60-70 fordulattal.dqdb mielőtt még elkezdenéd a kötözködést, fikázást, stb...
16 métert azért tévedhetett mivel bent a 22 fokos szobából hoztam ki.Végére 12,8 °C volt. De egész kellemes volt, mikor elindultam 14 °C volt.
Láncolaj nem lett letesztelve. Lusta voltam kimosni Brigéciolban.
GPS track
Szintadatok, stb
Végre azt is tudom miért szenvedtem én azon az emelkedőn. 6 %-os már szép kis mászást jelent.Egy lámpánál kajak 10 percet álltam mire átváltott zöldre!!
Előttem egy autós már annyira türelmetlen volt, hogy ráállt a zebrára.
Ezek bolondok! Hogy lehet 10 perces időintervallumra egy forgalmas kereszteződésben beállítani a lámpát??[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Jut eszembe!
Hazafelé 16:40 körül, Isaszeg előtt egy 10-15 fős bollyal találkoztam, egy hölgy is tekert a sorban!
Nem tudja valaki kik voltak?Mindjárt rákérdezek fészbúkon hátha valaki tudja.
undefined
-
ludsimon
veterán
Köszi!
Kliensből printscreeneltem!Ilyeneket tud.
Ebből tudok valamit kezdeni konvertálással?undefined
-
ludsimon
veterán
Köszi!
Hát akkor egyelőre ezzel nem foglalkozok.
Úgy is még tanulmányoznom kell ezt a klienset is, mert még egy csomó funkció van amit még nem próbáltam.Budapesten mennyi és hol van aszfalton a legmeredekebb pont???
Kíváncsi lennék ezzel az áttétellel ki tudom e tekerni.
Nekem most hirtelen nem ugrik be ilyen hely.Ez a fészbúkos kép jutott az eszembe.
fpeter07:
Gyakorolni kell és menni fog![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #21652 üzenetére
Azt nézd, hogy hónap közepe van és annyit tekertem fél hónap alatt mint teljes előző hónapban, szóval lehetséges.
De nem ez a motivációm. Vannak komoly tervek. Csak kell csinálni, nyomni rendszeresen ahogy eddig is hellyel közzel.
Segítek a visszatekintésben.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Jaja!
Most legalább megmutattam, amikor rinyálok valóban ilyen, hogy egy kis leejtő aztán mászás és ismét.Ez nem olyan sík mint arra nálatok.
Látod maximális magasság 283m volt és mégis a sok kis emelkedő csinált belőle a végére 617m mászást.
A fészbúkos képre:
Páran írták a kép alá 30%-os. De nem hiszem. Szerintem több.
Aztán lehet annyi.Köszi! Gyűjtögetem a km-eket ahogy épp idő akad rá.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz eddie1978 #21662 üzenetére
Az fasza, gratula hozzá!
Én is nézegettem az Edge 500-at, sőt még a 800-at is. Mellesleg ha CAD+HRM-el veszem az +20k. Nagyon sokat kérnek érte.
De arra a következtetésre jutottam, hogy mivel van már trackelős telefonom, így gyakorlatilag akkor a telefon fölösleges lenne.
Így végül is ha nincs kedvem szórakozni telefonnal indulás előtt akkor ugyan úgy tudom az utamat rögzíteni ezzel. Igaz track nélkül, de az nem is szükséges számomra, főleg edzéskor oly mindegy merre jártam.Holnap ha normális lesz az idő megyek és kipróbálom ezt a Ceramic Wax-ot.
Csak ne felejtsem el kimosni az este a láncot.Ariadne:
Én aszfalton fogok menni, de nem mostanában.
Csak kíváncsi voltam hol van ilyen dolog, mert pl hegyi menet edzésnél jól jön, fel-le-fel-le 3-4x utána 5 perc pihi és ismétlés. Csak a turisták néznek hülyének.Szerk.: látom Te is aszfalton mentél.
szki:
Azért ott is lehet gyakorolni szépen a szintezést![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #21689 üzenetére
Szerintem a legrosszabb döntés volt aki kitalálta a fitness kategóriát biciklin.
Egy bicikli vagy legyen valódi aszfaltbetyár (outi) vagy akkor cross...
De ez a fitness egy félrecseszett kategória.Virsliguminak az lenne a lényege, hogy kis gördülési ellenállással minnél messzebb juss, gyorsan.
Na most ez egyenes kormánnyal baromi kényelmetlen mivel egyszerűen nincs rajta csak 1 fogás. Másik meg mivel, hogy nincs hajlított része, egyenes így baromira merev az egész és olyan mikor rossz úton mész mint a rodeó, ráadásul szanaszét veri a csuklód.Fitness volt az én bringám is, de ez a kategória a legelcseszettebb kategória ami létezik.
Arra jó, hogy 20-40 km-t tekerjen az ember városban pl., ha valamiért nem szimpatikus a koskormány.
De ha pénzt kéne kiadni rá én soha többet nem vennék fitness bringát, szóval ameddig nem próbáltad (2 év tapasztalat), addig inkább ne ajánlj senkinek se.undefined
-
ludsimon
veterán
Tapasztalatok a Ceramic Wax-al.
Tegnap kimostam a láncot, fel is vittem az anyagot.
Nagyon megijedtem először, mert nagyon zajos volt a lánc tőle.
Aztán kicsit lehiggadtam és gondoltam, ha a vivőanyag kiszárad és beleköt a kerémia akkor jó lesz.
Így is történt!
Este elszívtam a vivőanyagot , most már nem hangos. Finoman jár, hang nélkül!Már csak arra leszek kíváncsi mennyi km-t fog kibírni.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #21702 üzenetére
Természetesen mindenképpen jobb árfekvése van egy fitness bringának.
De általában aki MTB-ról ül fel egy virsligumis bringára, tegyük fel fitness akkor az egész biciklizéstől el fog menni a kedve, mert egyszerűen ég és föld a különbség outi és fitness között.
Fitness eszméletlen merev, kb tükörsima aszfaltra való, vagy pedig ahogy mondtad városon belül.(#21712) fpeter07:
Neeee!!!!!(#21718) dqdb:
Én azt szeretem hallani, mikor rajtnál kb 40+ look/spd kattan be. Nagyon komoly!
Aki nem ért hozzá az azt se tudja hová tegye azt a jellegzetes kattanás hangot.DemonDani:
Az a kép elág ps gyanús.
* * *
Jéééé, mit találtam a ferde szemű barátainál.
[link]Fejlődnek!
Ezt a szöveget (e-mail reklámjukból másoltam):
"Dear Valued,
How much oil does your car cost you every day, every month and every year?
You may not afford to keep your car on the road.
But you can surely afford a well-accessorized bike!"[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Milyen kicsi a világ.
Sasival összefutottam szemből jött Pécelen.Azt hiszem valamilyen egyesülettel sikerült összefutnom (ilyenhez szeretnék csatlakozni), mert motoros felvezetéssel húzta a többieket.
Valószínű ők nem alap állóképességet, hanem laktát szint, savasodás kitolását gyakorolták, mivel minden településen bevárták a gyengébbeket és a motoros visszament összeszedni a többi gyengébbet.
Minden álmom egy ilyen egyesülethez csatlakozni.
Milyen 'lelki erőt' tud adni egy ilyen ami már amúgy is megvan a motiváció, de ezen felül még +-ba.
Azt hiszem elhatároztam, hogy csatlakozok valami egyesülethez nemsokára.Nem éreztem úgy erőltetnem kéne, mert eléggé lementem a 'völgybe' a mai nap. Elmúlt éjjel 6,5 órát aludtam ami nagyon megmutatkozott tekeréskor.
Ma csak ennyire futotta:
67.78km
275m uphill
2:38:38 hundefined
-
ludsimon
veterán
Aki Budapesten tud értelmes outis egyesületet, illetve ahol normális edzéstervek vannak megkérném tudna nekem segíteni privátban? Megköszönném!
Most kérdeztem rá és a KSI állítólag vicc.
Valami bianchi egyesületet ajánlott valaki, csak erre meg nem találok semmi találatot.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #21747 üzenetére
Miért???
Mi történt?
Tudsz ajánlani valami normális egyesületet aki előre visz és az edzéstervek is normálisak?undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #21752 üzenetére
Valami olyan kellene ahol van csapat összetartás, van legalább heti 1-2 közös edzés.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #21754 üzenetére
Értem.
Köszi az infót!
Akkor kezdésnek mondjuk a KSI, ha azt mondod akkor ok.undefined
-
ludsimon
veterán
Hátha valakit érdekel:
undefined
-
ludsimon
veterán
Tehát ha jól értem, ezen nem vér profi 4-5 éve versenyzők indulnak hanem amatőr versenyzők, igaz?
Rajt: 11:00 h
-Táv: 110 km
- Várható célba érkezés: 13:40 h-tól41-es átlagot írnak, elég állat. Akkor a profi és elit osztag mennyivel megy 48-50?
Érdekes.
Szélárnyékban sem biztos menne 2 óra 40 percig ez a tempó.
Addig meg képtelenség lenne fizikailag felkészülnöm erre az átlagra. Lehet marad jövő évre.undefined
-
ludsimon
veterán
Hűűűűűűűű
Meggondoltam magam!
Cube Maraton Velencei-tó-s dolog szimpatikus ez a videó után.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #21789 üzenetére
Ezért (is) érdemes EU-n belül ilyet venni...
Meg a másik érv ami miatt eBay-t hanyagolnám, mi van ha bármi baja lesz a szoftvernek mondjuk 2 hónap múlva mire már ebből az occó gps-es comupterből eladott 400db-ot, ebay felfüggesztette az accountját, a csávó utolérhetetlen a garanciát meg sütheted.
Ha EU-n belül veszel akkor ha jól tudom ez bármilyen kütyüre igaz, hogy ha baja lesz és nem felhasználásból eredődő akkor Magyarországon is meg fogják garanciálisan javítani/kicserélni ha kapsz róla számlát.
eBay-ről venni ilyen nagy értékben elég lutri.
Webshopból érdemes venni ilyeneket. pl bike-components is ilyen.
Számlát is adnak róla.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Voltatok tekerni, vagy csak egész nap irkáltatok?
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gyúrósok ide!
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen