- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
Hirdetés
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
Manitou #14101 üzenetére
Elég sokba kerülne és a féhatás meg annyit nem javulna, mint amit várna az ember ennyi pénz beleölése után.
Már hogyne javulna: sokkal könnyebb lenne megcsúsztatni a hátsó kereket egy eséshezIgaz, ezzel nem érne el semmit, de a fizika törvényei már csak ilyenek.
Én még feltenném azt a kérdést, hogy miből vannak a fékkarok: fém vagy műanyag. Az utóbbi esetben azokat is cserélni kell, mert hiába jó a fék/fékpofa, ha fékezés helyett csak a kar hajlik. Ugyanígy kérdés a bovdenezés is, ha az szétnyúlott az idők folyamán, akkor az is csere.
lsebestyen: annyi kell hogy esőbe is megtudjak állni
Erre a problémára amúgy a legolcsóbb megoldás az, amit a KRESZ a közlekedési viszonyoknak megfelelően megválasztott sebességként emleget: egyszerűen lassabban mészSzintén érdemes megnézned, hogy a külsők mennyire csúsznak esőben: ha nagyon, akkor akármilyen féket szerelsz fel, semmit sem érsz el vele.
Az időjárás-állóságra tényleg a tárcsafék megoldás, de előre és hátra is kell, ahogyan Manitou írta, és drága lesz (a csak előre még opció, a csak hátra színtiszta pénzkidobás). 50-60k + teleszkópcsere alatt nem úszod meg a teljes bekerülés költségét (fék + karok + tárcsa + agyak + küllők + újrafűzés) egy tényleg jónak számító hidraulikus fékre. Ráadásul ezzel évi egyszeri kötelező olajcserét is nyersz magadnak, a tárcsafék üzemeltetése nagyobb költséggel jár, mint egy V-féké (drágább a fékbetét is). A tárcsa a tulajdonosok által jól ismert cicergéséről ne is beszéljünk
Ha nem vagy 80+ kg, akkor 160-as tárcsa elég neked, nem is biztos, hogy a vázad bírná hátul a 185 mm-es tárcsát (és ha bírná is, akkor sem garantált, hogy nem jön elő a szintén párunk által tapasztalt jelenség, amikor a hátsó fék képes berezonáltatni a bringa hátulját.
Ha mechanikus tárcsafékre gondoltál, akkor a BB7 az egyetlen opció, amivel érdemes számolni, ez olcsóbb, de itt más apró mellékhatásokat nyersz.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Ubiquiti Unifi Dream Router (UDR) - WiFi6 4x4 MU-MIMO, PoE, Cloud Gateway
- Xiaomi M365 M365 Pro M365 Pro2 1S Essential tömörgumi, M365-hoz Pro kijelző, feljavító készlet
- M Key M.2 SSD PCI-E X4 Adapter kártya B-key M.2 NGFF SSD-hez 2.5"-os Sata Adapter ház
- 9.0 , 9.5 és 12.7mm-es SATA HDD SSD notebook másod-winchester beépítő keret, caddy - MacBook-hoz is
- Apple MacBook 13 15 17" és 13" Air-hez billentyűzet védőburkolat