Hirdetés

Aktív témák

  • amargo

    addikt

    Nos én felugrottam a 3H-ra örömmel tapasztaltam, hogy már nincs akkora sár. Mivel már sehol nem találtam a maxxis crossmark ezért maxxis larsen tt lett helyette, ezt is kipróbáltam, tapasztalatok meglepően gyors, poros talajon közepesen jól tart noha ez lehet annak a hibája, hogy 4 barral mentem. Kapaszkodása érdekes, mert vagy fejlődtem vagy csak tényleg meglepően jó a kapaszkodása, de 1x pörgött csak ki a kerék a singletrak-nél, ami meglepően köves volt. Hátsó kerék is menet irányba van forgatva ezért nem értem, hogy kapaszkodtam vele ilyen jól. Első benyomások jók vele, pedig féltem tőle. Gondolkoztam, hogy ne tegyem be a defekt védelmet, de úgy gondoltam kipróbálom így.

    A fékemmel nem tudom mi a makk van..
    Még pár hete gyakorlatilag egyik túráról a másikra drasztikusan lecsökkent a fékerő. Levegősödési tünetei voltak, az elején keményen fogott, majd a túra közepétől már beesik a fékkar. Ma is légtelenítéssel indultam és megfigyeltem, hogy a fékmunkahenger körül, mintha valami kibugyogna - gondolom olaj..

    Ezért ebből szerelő lesz, mert már kivan vele makkom, az igazán baj, hogy az első fékem.

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Aktív témák