Hirdetés
Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz Vasinger! #33244 üzenetére
Szerszámtatyót én is kinéztem magamnak, de azt a nagyobbat, nyereg már van.
Meg még egy zselés nyerget is kellene vennem, csak érne vmit Ha meg nem tetszik, tesóm bringáján (híres Stycle ) tökéletes lenne. A tervezője tuti nem ült rá, amilyen formáltalan/kemény az egész...A várost elhagyva esni kezdett az eső... Visszaford. Egyikünk kapott egy defektet hátsó kerékre, esőben, jó kis séta lehetett 2-en leléptünk és nekem tekerés közben érdekes daráló hang jött ki... 1 zsepi felcsavarodott a hátsó váltóra és szépen bekapta Kérdés az lenne h h került oda?
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #33254 üzenetére
Hehehe, KaraDanival ma délután erre a következtetésre jutottunk:
1× 5 üzemmódú lámpa
1× 1 méteres hosszabbítókábel
1× fejpánt
1× 4400 mAh második akkumulátor
= 116 USD és minden rögzítési lehetőséged megvanfpeter07: V-fékbe beszoruló száraz falevél igen szép kereplő hangot tud kiadni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tekeyagd
aktív tag
gondolhattam volna!
Nekem a 3 módú van, de nagyon szeretem!ilyen okosságot gyártottam hozzá,mert a gyári rögzítési lehetőség elég gagyi...
ez a BBB kicsi kulacstartóba rakható szerszámhordozója,amibe beleapplikáltam egy rövidre vágott hosszabbítót,beragasztottam, így csak az akksit kell ki-be pakolni, amekkora a flakon,sztem 2 akksi is belefér egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Mi a fene.
Ketten egyszerre, vagy külön rendelitek?Nagyon beindult ez a DX-es lámpa vásárlás.
Én úgy voltam vele, hogy az LD20, turbo módnál már jobban nem fogok ámulni, de nem így történt, megláttam először, és nagyon lesokkolt a látvány.
Hozé verő.Amúgy én a fejpántnak nem vagyok a híve, de most az a 600Ft nem pénz érte.
Nekem nem kell hosszabbító, a stucnin bőven elfér.
Pót aksi pedig alap, én a nélkül nem is rendelném.Volt egyszer egy elég rossz élményem, mikor lemerült az elem Csömörön.
undefined
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #33253 üzenetére
Okosítsatok már ki, hogy mért éri meg ilyen kormányt venni? Azon kívül, hogy jól néz ki, viszonylag könnyű, meg easton. (nekem ilyenem van, ezt sem mondanám nehéznek)
(#33250) CoolBoy323: én ezt már linkeltem pár napja. Indie xc nyergeket tudom ajánlani. Nagyon kényelmes.
(#33249) sbazsi: kerüld el nagy ívben, semmit nem ér. sőt...(én próbáltam) Meg kell találni a Neked megfelelő nyerget, utána nem lesz ilyen gondod.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #33258 üzenetére
tekeyagd: tetszik a megoldásod, igényes lett a végeredmény
ludsimon: ha szeretnéd használni a fejpántot, akkor kell a hosszabbító, és Π dollárt megér Egymástól függetlenül fogjuk venni, de ugyanazt. Már a checkout gomb közelében jártam, amikor beugrott, hogy az új kártyámat még aktiválni kell egy ATM-ben, de ehhez lusta voltam. Majd holnap.
Xantomas: nocsak. Milyen néven fut ez a LED?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz sbazsi #33264 üzenetére
A felület puhaságánál fontosabb a nyereg formája: a "csőr" milyen hosszú, milyen széles, a pereme milyen magas, milyen ívben szélesedik ki, az ülőfelület milyen alakú. Ha ezek alapján megvan az ideális nyereg, csak kicsit keménynek tűnik, akkor van értelme a géles borításnak, egyébként nem.
Az ajánlott nyergeket tényleg ajánlásnak vedd, ami hasznos információ az ideális darab kiválasztásban. A kényelmet befolyásoló anatómiai paraméterek nagyon emberfüggőek, ami valakinek a tökéletes ülés, azt más nem bírja elviselni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Undoroid
őstag
válasz KaraDani #33234 üzenetére
Szia!
Igen,nagyon szép helyen!
Békéscsaba és Fényes között halad és mellette párhuzamosan pedig egy élővíz csatorna is van!Sajnos a jól bejáratott utam csak egy része(8Km oda-vissza) fut ilyen helyen...
A sötétedés utáni binyiglizés lefújva az esős idő miatt! Ugyan már nem esik,de csúnyán be van borulva...Áttéve holnap délelőttre!
https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-
-
rekid
addikt
válasz Thulcandra #33243 üzenetére
Ennek kimondottan örülök. Megnyugtato.
Ha meglesz a bringa kivancsisagbol elkezdek irni egy "naplót" a bringával és futással elért fogyasi adatokrol. Bár érzem a kajalassal és annak betartasaval kökemenyen szenvedni fogok.
Mar enis is mennek tekerni. Sőt asszonypajtas is jönne. Már csak bringát kell venni. Ugy hogy amint megvan, mi is jarnank turazgatniGyáva népnek nincs hazája!
-
rekid
addikt
hasznalt valaki mar ilyen bicikli riasztot?
Gyáva népnek nincs hazája!
-
sbazsi
veterán
ha már szóba kerültek a lámpák: milyen lámpát érdemes előre venni?
elvileg van valahol osanba vagy hol vásárolt 3 ledes első-hátsó lámpa, több üzemmóddal, az ha jól sejtem csak arra jó, hogy lássanak. (vagy arra sem )
de ha én is látni akarok nem erdőben, max egyelőre városliget -
ludsimon
veterán
válasz sbazsi #33271 üzenetére
Az LD20 az ilyen.
Nekem erdőben 30-35 km/h-s sebességnél tegnap teljes mértékben elegendő volt!
Városban brutális!
Van egy eladó nekem, tartóval, akár aksit, és diffúzert is tudok hozzá adni.Engem csak elkapott a 'kinek van nagyobb' láz, amúgy én se cserélném le, mert bőven elég volt lefelé a 180 lumens.
Ha érdekel, dobj meg egy privát üzenettel!
undefined
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #33253 üzenetére
Melyiket vetted? 25,4-est vagy 31,8-ast? Sokáig valami extra könnyű aluban gondolkoztam, de majdnem ugyanolyan árban lenne karbon is, ami könyebb is lenne.
90 vagy 90+ kg-hoz nem tudom be merjem e vállalni, bár nyárra 10-et le fogok adni. Inkább 80kg-hoz lenne.
Ja és végül ehhez az árhoz milyen járulékos költségek jöttek még ha nem titok?Tamoo: Logikus indok nincs rá. Illetve mégis, Azért, mert a bringám megérdemli Ez egy elég nyomós érv
No meg egy kicsit grammániás is vagyok[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
-
Manitou
veterán
Szerintem ez a riasztó max arra jó, ha másra nem is, hogy ha pl beugrasz boltba, és viszonylag közel van a bringa, akkor ha valaki piszkálja megszólal a riasztó és gyorsan még ki tudsz rohanni. Attól, hogy ez vinnyog szerintem senki nem fogja rávetni magát a tolvajra. Fényes nappal, ha egy erővágóval levágják a lakatot, arra se reagál senki, mindenki közönyös.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Meg persze PH!-soknak kedvezmény, vagy akár ajándék aksi..
Szabad a pálya! Postázom is, és ajánlottan adnom fel!undefined
-
dqdb
nagyúr
válasz sbazsi #33284 üzenetére
Mivel a Városliget nem elzárt magánterület, ugyanolyan utcák vannak benne mint a városban, így aztán remélem, jól megbünteti ezért a rendőr, mert a kerékpár is jármű, és járművet tilos ittasan vezetni.
Egy kis húsvéti statisztika: [link]
#33286: sajnos nem, pedig kellene ...
Update: ha tekersz, akkor a bringa jármű, tilos inni. Ha hazafelé csak tolod a bringát, akkor gyalogos vagy, ilyenkor lehetsz ittas/részeg.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz sbazsi #33288 üzenetére
Igen, ahol egy faluban sok bringát látsz egymás mellett, ott van a kocsma ...
autoval még egy pohár sört sem ittam soha. ezért kérdeztem.
Így a helyes Egyébként a Városligetben vannak olyan rossz minőségű, kátyús, repedezett utak, hogy nappal tökéletes fényviszonyok mellett is kihívás ott tekerniHa szándékozol éjszaka közlekedni, akkor a világítás/prizmák mellett szerezzél be egy kukásmellényt. Láthatóságban rengeteget számít.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sbazsi
veterán
vannak olyan rossz minőségű, kátyús, repedezett utak
jaja, gondoltam is arra, aki a napokban emlegette, hogy sz@rok a biciklis utak...éjszakai közlekedést még nem tudom. 1 dolog, hogy mit szándékozom, és egy másik, hogy mire tudom rávenni magam.
soxor volt nagy a lelkesedés, aztán nem lett belőle semmi.kb 3-4 éve squasholtam egyet, nagyon megtetszett. vettem ütőt. aztán akivel játszottam volna, azzal nem tudtuk összeegyeztetni. szóval ezért próbálok óvatosan vásárolni.
igaz most megint játszom, heti 1-2-t. szóval ha valaki esetleg kedvet érezne zuglóban, írjon privit.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz sbazsi #33284 üzenetére
Tavaly megtettem párszor, de szigorúan 1-2 sör. Akkoriban volt nyár vége felé az első ellenőrzősdi, és egyszer félreállítottak minket, megkérdezték, hogy fogyasztottunk-e alkoholt. Mondtuk hogy igen, megkértek, kedvesen, hogy akkor szálljunk le, és fél órát csak toljuk. Nem dülöngéltünk, nem kiabáltunk, csak egyszerűen mindenkit megkértek hogy álljunk félre.
De legközelebb ne tegyük, mert szankciókat fognak bevezetni.Azóta már igen komoly helyszíni bírság van az ittas kerékpározásért. 10 után az Erzsébet tér, városliget, és környéke tele van velük. Szimpla, Kuplung, Gödör, Dürer-kert... ezek mind-mind kerékpáros orientált szórakozóhelyek. Figyelik is a bringásokat, de inkább csak ránk vigyáznak.
A városliget ilyen szempontból pont kritikus hely. Ha iszol, inkább maradj ott még egy fél órát, igyál a kávét, vagy egy teát, majd inkább told, egy fél órát (a mozgás gyorsabban kiviszi belőled), és ha ezután nagyon szükséges, menjél kivilágítva a bicikliúton 15-tel csorogva.Mod: Eleve nem iszok sokat. 1-2 sör +1 feles elég arra, hogy a fél éjszakára megalapozza hogy a szokásosnál oldottabban és könnyebben beszéljek, ha pedig többet iszok, akár csak egy felessel akkor átesek a ló túloldalára, és már nem tudom kontrollálni magam. Aki ismer élőben, az tudja miért írom.
Simon ahogy Jofi81 is írja, az továbbra is Lumen.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#56474624
törölt tag
Ma esti bringázásban nem volt semmi izgalmas: nyeregcső csavar nem tört, szelep nem tört, defektet sem kaptam. De még kamion sem akart leszorítani, autós sem akart elcsapni. Iszonyat unalmas volt...
Egyedüli izgalom mégis az volt, hogy defektet kaptam-e (paranoid mód be), mert túl kényelmesnek tűnt a bringa. Miközben hazajöttem, itthon megnéztem, nyomás rendben volt, 7.5-8 bar volt benne talán.
Ez a nyomás nézés is érdekes, mert rácsatlakoztatom a szelepre, majd pumpálok egyet-kettőt, azt látom, hogy hirtelenjében felugrik 10 bar-ra a nyomás az első pumpálást követően jelzett 7-7.5-ről!
Aztán valahogy nem akartam hinni neki (eszerint lehet 9 baron tekertem ma, ahhoz képest elég kényelmesnek tűnt ), és leeresztettem, majd elejétől felpumpáltam. Nem egyszerű dolgok ezek...[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Még mindíg kész van a térdem, szerintem a hideg lesz a ludas . Adjatok tippeket jó térdmelegítőre...
-
#56474624
törölt tag
válasz Vasinger! #33295 üzenetére
Virsligumiba megy ennyi.
Kisebb felületen tapad az aszfalthoz, így nagyobb nyomás kell, hogy megtartsa a súlyt.
F = p * A ~ állandó
Keskenyebb gumi, kisebb A, nagyobb p...Egyébként virsligumival áthajtasz mondjuk valakinek a lábán, nagyobb fájdalmat okozol, mint ha teszed ezt szélesebb gumival. Ez épp ugyanaz, mint a kés esete, ami akkor vág jól, ha éles.
szerk.: Jah és egyébként nem nagyobb összességében egy outi kereke. A felni nagyobb, de egy montin annyival ballonosabb a gumi, hogy nálam a monti illetve az outi kerekének a kerülete gyakorlatilag megegyezik (2-3 centi eltérés van kb.). És általában is ez a jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz #56474624 #33298 üzenetére
Értem, így már teljesen tiszta. Szóval itt nem a kerület, hanem a vastagság a lényeg.
Az pedig már egyenes következik ha jól emlékszem Pascal talált ki rá valami törvényt, hogy kisebb felületen sokkal nagyobb a nyomás, nagyobbon meg sokkal kisebb, mert eloszlik. Vagy valami hasonló.
-
#56474624
törölt tag
válasz Vasinger! #33299 üzenetére
Hát igen, inkább a vastagság. Számít valamit a kerület is (vagy mondjuk inkább úgy, hogy kerékátmérő) szerintem (mármint abból a szempontból, hogy mekkora felületű rész érintkezik a talajjal), de nem annyit, azért nem is vettem most figyelembe, mert közel azonosak. Hozzáteszem, minden további nélkül lehetséges lenne, hogy jó vastag monti gumiba belenyomjunk 10 bar-t, de ahhoz akkor "kellene" az, hogy jó nagy súllyal terheljük meg (kamion kerekeibe sem véletlen kell akkora nyomás). Na meg hogy a gumi oldalfala, meg egyáltalán a gumi bírja azt a nyomást, ha nem lett akkora nyomásra tervezve, akkor felejtős a dolog.
Ezek után jogos lehetne a kérdés, hogy miért kell mégis virsligumi, ha vastagabból is lehetne nagy nyomást kibírót gyártani? Valószínű a köpeny súlya miatt elsősorban, ami a kerék felületén nagyon számít.
De amúgy a nyomás az nyomás, ha ugyanakkora a nyomás, akkor mindegy, hogy 23-as, vagy 42-es, ugyanakkora megterhelés hatására ugyanannyi felületen érintkezik a talajjal.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 4
- Tőzsde és gazdaság
- VoLTE/VoWiFi
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Építő/felújító topik
- Tea
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- Iphone 13 Mini 256GB Nagyon szép állapot, garanciával, üzletből
- Új HP EliteBook 640 G9 Tartós Üzleti Fémházas Laptop 14" -50% i5-1235U 10Magos 16GB/512GB FHD IPS
- Chord Mojo 2 + gyári bőrtok 2 hetes
- Iphone 14 128GB fekete, Független 93%AKKU, Üzletből Garanciával
- iPhone 11 (product) RED 64GB 100% akkumulátor és hibátlan állapot
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest