Hirdetés
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Végre hivatalos a legolcsóbb 5G-s készülék
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Aktív témák
-
amargo
addikt
Itt a leírás, bár nem derül ki, hogy mennyi idős volt.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Húha, köszönöm nagyon a km óra ötleteket, holnapig alszom még egyet a dologra, de még az is lehet, hogy a Velo8 és a vezeték nélküli lehetőségével is élek. Van ugyanis még kompjútertelen bringa itt a lakásban.
Az amargo által linkelt galériából új kedvenc, tkp örömmel látom, hogy van olyan fully tulaj, aki nálam is bénább:
egy két három kép, és mindezt egy Kikapu Deluxe-on...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#56474624
törölt tag
Na holnap kipróbálom a 20-622-es gumikat.
Azért nem ma tettem, mert hiába értem oda 10 perccel zárás előtt, már nem voltak nyitva. Betörni meg nem akartam, bár megfordult a fejemben.
Belsőt azt máshol vettem, egy kerék már menetre készen áll. El is felejtettem már szinte, mekkora élmény peremes felnire felküzdeni a külsőt. Hát még levenni majd milyen érdekes lesz, ha defektet kapok. -
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #27058 üzenetére
"hiába értem oda 10 perccel zárás előtt"
"Betörni meg nem akartam, bár megfordult a fejemben."Melyik bolt ez?
Gumileszedő!
Én is régen izomból szedtem le a gumikat, és majd be sz...., utáltam is, inkább elhordtam a szerelőhöz.
De mióta leszedőm van, simán meg tudom oldani a foltozást 10 perc alatt!Mikor nagyon benne voltam, (mikor átcseréltem a gumikat a Scotton 2x2=4) a végére már 5 perc alatt tettem fel.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
#56474624
törölt tag
válasz ludsimon #27059 üzenetére
Igen, gumileszedő, amit én még soha nem használtam.
Már megfordult a fejemben, hisz fém szerszámmal nem akarom szétcseszni az új felnim peremét. A réginél úgy voltam, hogy annak már mindegy, de újnál másképp gondolkodik az ember.
Egyébként a conti gp3000-es hajtogathatós gumit iszonyat könnyen tudtam leszedni, arra még emlékszem. Egyszer volt, hogy benzinkútnál segítettem egy gyereknek, neki conti sportcontact-ja volt, vagy valami hasonló, azzal rendesen megküzdöttünk, ott villáskulccsal estünk neki. -
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #27060 üzenetére
Nem túl ajánlott.
Apám nekiesett a saját gumijának villáskulccsal, hát gyönyörűen a drótperemet kiszakította a gumiból.
NE FÉMMEL!Ezt ajánlom, nekem ilyen van, és nagyon remek darab! Nem törik, hajlik.
Egyszerűen beakasztom szépen 12 óránál a küllőbe, illetve 1 óránál, és utána 3 óránál, és magától leugrik, nem kell vele küszködni, mint a szűz k.rvával.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #27063 üzenetére
Nyugodj meg, én se értem.
(#27065) Ariadne:
WTF?
Nekem soha nem volt ilyen(ekre) szükségem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #27063 üzenetére
Nézd a kezdő szemével. Első, hátsó, kicsi, nagy. Elsőre nekem sem esett le. De milyen barbár dolog már, belevésni a kormányba...
ludsimon: Hát ez az, még nekem se...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Noddy
senior tag
válasz ludsimon #27042 üzenetére
Én is tekerek a munkába, a heti 1 olajozás helyett kétnaponta kenem, nekem is rozsdálgat szegény, meg a homokos latyak bemegy a lánctánérok közzé
Lassan érik egy mosás, de míg fagy nem tudom lemosni se mert kint tárolom és ráfagy a víz...Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Thulcandra #27072 üzenetére
arról, hogy a csávó elrontja az összhatást
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #27072 üzenetére
A diszkriminációról. A srác sokkal jobban fel van öltözve.
venember: Nekem is ez volt az első gondolatom. Lehet, hogy nekem vannak gondjaim az emelkedőn spd-ben maradással meg némely padkákon felmenetellel ahhoz képest, hogy fullym van, de úgy tűnik, neki szegénynek ennél sokkal nagyobb gondjai vannak. Kicsit megnyugodtam azért.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tekeyagd #27075 üzenetére
A váz nem lenne nehéz, 2,5 kg körül mondják tag nélkül, taggal valahol 3 körül, de a Deore és néhol még az alatti szintű alkatrészek miatt nehéz jószág, 13,5 kg körül van. De ez még csak a kezdet. Saccra 12,5 körülit, sőt talán annál könnyebbet is remélem lehet belőle faragni, némi zöldhasú befektetésével. De amíg sima aszfalton pofára esek vele, addig kicsit hanyagolom most ezt, no meg egyelőre a saját súlyomból egyszerűbb faragni, mint a bicóéből. .
Egy tavalyi Toxic vázat lemértünk taggal együtt, még keresem, hogy mennyi jött ki.
Meme: Hát valahol mindig is sejtettem, hogy DH-s arc vagy. Pontosabb paraméterekre rá lehet kérdezni? Mármint a bicóéra természetesen.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Meme
aktív tag
válasz Ariadne #27079 üzenetére
bocs, fogyott a drágám, el is feledtem. 16.22kg
külsőcsere és belsőcsere levitt 1,3kg-t
[link]
a váz+teló nehéz, azzal nem tudok és nem is akarok mit kezdeniGiant AC2 2001 váz
Fox RC tag
Marzo Shiver SV teló 2002
FSA fejcsapágy
Shaman head-lock
LX váltókarok, X-Gen első váltó, XTR hátsó váltó
LX hajtómű, raceface rockringel
B+ iparis pedál
Novatech agyak, Dt 2mm, Dt nipli Sun DS2XC felnik
Syncros szalag, Syncros superlight belső, Schwalbe Nobby Nic 26*2.25
Hayes Mag 2001, 203/203 tárcsákkal
FSA FR270 nyeregcső
Speci IndieXC nyereg
FUNN Stucni, B+ kormány, Spank markolat[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz raczger #27081 üzenetére
hát anno amikor még használtam, még azt is birják.
sajnos 2 éve mióta megy a bolt, nem volt igazán meghajtva.
de elötte 2 évet azért kaptak a 110kg-mala küllőfeszességen és a fűzésen múlik minden.
4 keresztre vannak fűzve, és igen jó szakember csinálta ( az üzlettársam)A tandemünkön is 4 kereszt van, ditchwitch felnikkel, ~200kg val. 5 éve nem kellett hozzányulni
Szevasztok bogyókák!
-
#56474624
törölt tag
Na kipróbáltam a 20-as gumit. Jobb mint amire számítottam. A 21-es szingó is volt majdnem ilyen merev, de azért ott valamivel alacsonyabb profilú felniről van szó, abba 297-298-as küllő ment, ebbe meg 294 illetve 292.
Ami a gyorsíthatóságot illeti, egyértelműen jobb volt e tekintetben a szingó, jó 150 grammal nehezebb lettem kerekenként a kerék "külső" részén, és ez érződik is.
Havon meg jegen elég óvatosan kell menni vele. Mondták, hogy másképp gördül a szingó, más érzés, tényleg ez a benyomásom, de persze az egész kerék más, így ezt nehéz megítélni így objektívan. Az fix, hogy a kisebb útrepedéseknél hibáknál is nagyot rázódik a bicaj, rosszabb minőségű út lehet nem lesz túl kellemes. Bár az sosem volt az.
-
venember83
nagyúr
Tárcsafékkel lehet valamit kezdeni, hogy a fékpofa ne súrolja a tárcsát? Jelenleg elől a jobb oldali fékpofa mindenképp súrolja. Fékkaron található fékpofa-állító tekergetős etwas (kopás-utánállító vagy mi) teljesen kicsavarva, féknyereg úgy feltéve, hogy féknyeregrögzítő csavarok kilazítva, meghúzva a fékkar, ekkor középre húzza magát a nyereg (elvileg), csavarok meg meghúzva tartott fékkar mellett megszorítva. Mit csináltam rosszul? A hátsó tárcsát nem súrolja a fékpofa szinte egyáltalán, azt sikerült belőni.
Most ezt olvasgatom, hátha van benne valami hasznos infó...
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #27085 üzenetére
felejtsd el a leírásokat
ami jo az avid 3d beállításában az a rossz is benne.
huzd meg annyira a csavarokat, hogy kézzel még tudjad mozgatni.
elemlámpa elő, szemből megvilágit a betétet és a tárcsát, aztán beállítod nagyából.
most kellene egy harmadik kéz meghuzni a fékkart, csavarok rászorit
ha jo akkor jo, ha nem picit kilazit, igazit huz próbál
ez ilyen...Szevasztok bogyókák!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #27085 üzenetére
én is néztem a jútyúbon videót hogy kell beállítani (bár bowdeneset), csávó csavar jobbra balra kettőt aztán láss csodát egyből tökéletes.... hát nekem sehogy se akart jó lenni, főleg hogy a tárcsában is van gyárilag némi 8-as....
szemre százszor jobban be tudtam még mindig lőni -
Ariadne
őstag
Szép, és biztos nem mászkálnak sokain ilyen vázzal, szóval innentől fogva felismerhető vagy. És látszik rajta, hogy szereted. Azért ez viszont durva, hogy a külső-belső csere ennyit jelent.
Amikor látom a fogashoz tekerő ifjakat (meg kevésbé ifjakat ), mindig elgondolkodom, hogy feltétlenül csak és kizárólag duplavállas telóval lehet túlélni szerény méretű hazai hegyeinket? Nem tudom, hol vannak az ország legdurvább DH terepei (a sátoraljaújhelyi sípálya környéke esélyes, ahogy láttam), de gyanítom negyed whistler parknyi igazi DH pályának alkalmas sincs összesen, Bpen meg pláne. Rossz emlékű legutóbbi bringázásom alkalmával megfázás-prevenció miatt fogassal osontunk fel a Janihegy tetejére (szégyellem is bevallani, általában nem szoktam ilyet művelni télen sem), ott nézegettem a sok hatalmas sáros szép jószágot, és szinte kivétel nélkül duplavállas telóval voltak, akkor merült fel a kérdés, hogy ez most feltétlenül kell-e.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
fpeter07
veterán
válasz Ariadne #27090 üzenetére
Én szíveseb kipróbálnák egy Dh telót, de ha lesz/lenne is rá pénzem nem vennék... Inkább valami jó kis 120mm-eset (így is a mostani duplája lenne), és semmi se állhatna az utamba Mondjuk most se. Az viszont emlékezetes volt mikor valami nagy kerekű gép hagyta terepen mentünk úgy 30-cal
szerk: ezt tegnap láttam, de még ma se semmi[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #27090 üzenetére
A válasz egyszerű: a rugóút sokszor kisegít, amikor hibázik az ember, meg aztán jobban is lehet villogni duplavállas telóval. Az első kijelentés fényében azonban meglehet, hogy a következő telóm plusz két centi rugóúttal fog rendelkezni a jelenlegi nyolc centishez képest.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #27092 üzenetére
Csak aztán óvatosan, nehogy valami ilyesmi süljön ki belőle. Végülis csak egy-két alkatrész kérdése a DH gép, nem? Rárakjuk az XC vázra a duplavállast meg a vastag felniket böszme külsőkkel oszt' kész is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Baltazár84
csendes tag
válasz Thulcandra #27072 üzenetére
Ha a csaj elesik a bicóval biztos sok helyen sebes lenne. ÉN jó magyar állampolgár révén ápolgatnám de nagyon
Nem a remény hal meg utoljára, hanem a sejtszintű enzimműködés.
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #27096 üzenetére
csak ne lenne ilyen veszett drága
állítólag ez sem olyan rossz[ Szerkesztve ]
-
Azazello-
senior tag
valaki megmondana, hogy mi a kulonbseg a 11-34 illetve a 11-32-es hatso sor kozott?
kosziEgy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Baltazár84
csendes tag
egy jó sztori!
megyünk haza a buliból. hátul haverok kicsit tintásan. Hupp megláttam a rendőr bácsikat. Megtetszettünk nekik mert félre állított minket. Engedem le az ablak és köszönök neki szép. Rendőr Úr megszólalt hogy jogit és forgalmit, Amíg kutattam a zsebembe hallom hogy hátul tekerik le az ablakot. Hátra nézek és azt veszem észre hogy a haverom kilóg az ablakon és a kezével kalimpál a rendőr feje előtt és azt mondja neki: NEM EZEKET A DROIDOKAT KERESITEK!
Mindenki szakadt a röhögéstől. Engem persze megszondáztak azért.
a rendőr bácsi star warsból 0 volt szegényEz frankóra megtörtént!!!!
Nem a remény hal meg utoljára, hanem a sejtszintű enzimműködés.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest