Hirdetés
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
- Honor 200 Pro - mobilportré
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen külső akkumulátort mobileszközökhöz?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Ez biztonságosabbnak tűnik mint a Bordo 6500.
Vagyis a szövegből nekem ez jön le.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
Egy ilyen nagyon kicsi lenne a 191cm-hez ugye?
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16801 üzenetére
Egyszerű megállapítani, a Granit U lakat 15-ös szintű, a Bordo Granit szintén 15-ös, a 6100-as Bordo meg 8-as, oda van írva. Viszont egy U lakattal nagyságrendekkel kevesebb helyre tudod lekötni a bringát, mint egy Bordóval, ráadásul a Bordóval simán össze lehet kötni a vázat, egy kereket plusz a tereptárgyat, amihez lakatolsz - ezt U lakattal azért nem egyszerű.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz KaraDani #16802 üzenetére
Mindenbizonnyal kicsi, mérd le a lábad belső hosszát, abból szépen ki lehet számolni mekkora váz kellene. Ez egy elég fura konstrukció hogy ilyen hosszú a nyeregvázcső, ha esetleg még jó lenne a méret akkor is le kellene lógni a nyeregcsőnek a felsőcső vonala alá, hacsak nem vagy 40 kg 191cm-hez. Kicsit számolgattam ha nem hosszabb a lábad 95 cm-nél, és a nyeregcső leérne legalább a felsőcsőig, de inkább alá, akkor akár jó is lehe, de csak 70-80 kilóig kíméletes használatban.
G@ben
Szeritnem csak egy plusz hibaforrás a nyomásmérő, kézzel megnyomkodva, vagy menetközben úgy is látod hogy jó-e a nyomás.
ludsimon
Az egyetem körüli bringákból kiindulva már egy 5-6k-s U-lakat is elérttentő, a legtöbb csak egy kis sodronnyal van kikötve, ha nem kirívóan jó a gép akkor elég rá egy közepes U-lakat is.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Kösz a válaszokat, szal kicsi is, alám gyenge is
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16802 üzenetére
Ó, egy Corratec Superbow! Imádtam, gyönyörű gép, ez az egyik legkisebb felszereltség emlékeim szerint, de nem rossz. Lekötni viszont ezt nagyon nem szabad nyilvános helyen (bár nem tudom, arra keresed-e most), másrészt pedig majdnem vettem ilyet korábban, ami visszatartott, az éppen a váz. Közelről megnézve ugyanis ezt a szép íj alakot a nyeregcsővel pl. két pici ponton kicsi varratok tartják össze, nincs olyan szépen rendesen összedolgozva, ahogy egy váznál elvárná az ember. Emiatt én ejtettem, mert ugyan hallani nem hallottam arról, hogy szétjött volna, de nem is adtak el belőle tömegesen. Ez mondjuk lehet csak az én parám...
mod: Viszont továbbra is versenyben van nálam a legszebb gép címéért.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #16807 üzenetére
Most vagy nekem van lányos ízlésem, vagy neked fiús, de nekem is megtetszett, meg jónak tűnt az ár a felszereltséghez képest. Nem tudom még mi lesz, várom a biztosítót, meg nézegetek agyalok, mi legyen. Az tuti, hogy lesz vmi szakadt gép külön városba, ha az otthoni outi összerakható állapotba van, akkor az, ha nagyon gány, akkor bikemagról vmi használt. Mellé meg, most ott tartok, hogy szeretnék crosst meg montit is De 1. a cross, aztán majd később ha még sűrűn érzem az mtb hiányát, akkor mellé az is. De az tuti, hogy a komolyabb gép az ezentúl lakásban lesz tartva, kint nem hagyom sehol, és ha kiviszem bordóval magamhoz láncolom, a nyerget meg pillanatragasztóval a seggemhez ragasztom, nehogy a végén lekapjanak róla
Valamikor régebben linkelted a kelly's hivatalos honlapját(a hajtómű mérete miatt), de sehol nem találom Ha még1szer beliklenéd...
Meg azt akartam még kérdezni, hogy egy h. váltó SHIMANO SLX (09) M662 váltó, holl áll a shimano palettán, deore /lx/xt hez viszonítva?[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16808 üzenetére
Ez a váz annyira egyedi, hogy fiúság lányságtól függetlenül sokaknak tetszik. Meg pont annyinak kifejezetten nem. Bringavilágban nézegettem őket tavaly előtt, de nem bánom, hogy az a hegesztési gyengeség eltántorított, mert azért egy monti mégiscsak többet kap, mint egy városi.
Lopásilag meg a munkahelyen nálam is furán néznek, hogy hú, ennyit letekersz, meg miért járok bicóval. Az meg, hogy mennyire féltem, mindig is érthetetlen lesz annak, akinek nem volt még 10-20.000-nél értékesebb bicaja. Ha meg véletlenül párommal megállunk egy üveg vízért valahol és az üzlet előtt letámasztjuk a bringákat, nem vicc, de ő marad ott vigyázni rájuk, mert egyszerűen tartok tőle, hogy két jó monti láttán jöhetnek olyanok az utcán, akik tőlem lányként elszednék... De talán vannak, akik tőle is.SLX meg a korábbi LX-et helyettesíti montiban, ha jól tudom, mivel az LX-ből csúcsabb cross/trekking márkát csináltak idéntől.
mod: Ja és ami még gond lehet a Crossbow-val, hogy a felsőcső helyetti két vékonyabb cső elég távol van egymástól, ami szerintem akár zavaró is lehet. Bár fiúknak ráesni lehet, hogy jobb egy fokkal, mint a normál csőre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #16809 üzenetére
Köszi a linket, valamiért a google a barátom nálam nem vált be, egyszerűen nem dobta ki, akárhogy kerestem
Szóval akkor az SLX jó cucc, Kelly's Madman-t nézegettem MTB gyanánt, azért kérdem
Másik béna kérdés az MTB és MTB XC között, mi a különbség, mert azt látom, hogy az XC-k komolyabbak, de gondolom van valami, geometriai különbség is, eltérő felhasználási terület miatt, különben mér lenne más kategória?
Valaki írta, hogy a Cross a 48x... el mondjon le, szerintem meg a 44x... mondjon le crosson, nem tetszik, pedig Ex, vagy Phanatic táján gondolkodnék mostmár inkább -
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16810 üzenetére
Geó különbség nincs szerintem, a váz anyaga viszont eltér kicsit kategórián belül is, a részletes adatoknál lehet követni. De az utolsó fülnél a pontos geó rajza is fent van, össze lehet hasonlítani, van-e mégis különbség. Nagyságrendi minőségi biztosan nincs.
Azt még mindig nem értem teljesen én sem, hogy miért kell montis (44-es) hajtóművet tenni crossokra, hacsak azért nem, amire becuszabi tippelt, hogy túrázni lehetne velük. De igazán szerintem ez sem indokolná a 44-et, mivel a legnagyobb, 48-as tányért még gyenge létemre én is használom nagyobb távokon gyakran, jelesül lejtőkön. Aki kicsivel erősebb, az már simán síkabb területen is hasznát veszi, szóval érdemes kicseréltetni szerintem is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz Ariadne #16809 üzenetére
Jepp, az SLX alapvetően MTB all mountain/enduro szett, de pakolják cross gépekre is. Most többek között ez a paripa van nálam, nagyon jól teljesítenek rajta az SLX cuccok.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
G@ben
addikt
válasz Jancsi #16804 üzenetére
Igazad lehet. Eddig is megvoltam nélküle, talán ezután is. Viszont voltam ma egy boltban, ilyen pumpát mutattak, ami jó is lenne, mert viszonylag kicsi, mégis álló és gumicsöves, ami nekem jó. 3300 Ft környékén adták. Valami 10 barig nyom. Szerintetek jó lehet? A csőnek kialakított horony nem zavar be a keresztmetszetbe vagy bármibe, amitől nem lesz olyan megbízható?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
ludsimon
veterán
Én mióta megláttam és kipróbáltam Xantomas fixijét én is országútit szeretnék, nem crosst.
undefined
-
Ariadne
őstag
Azért kíváncsi lennék, milyen célcsoport jár a marketingesek fejében az ilyen árszintű cross bicók megalkotásánál. Mert ugye aki versenyez, az nem szokott cross-t venni, hanem outit és/vagy montit. Hobbisták közül meg kevés olyan van, aki ennyit költene egy alapvetően hibrid bringára önmagában, szóval aki nem sajnálja rá, az megintcsak vesz inkább külön outit és montit is.
Jó, két magasabb kategóriájú cross Kelly's-zel megy két montival a lakásban párommal pont azok az őrültek vagyunk, akik akár vennének is ilyet. Csak nem tapasztaltam azt, hogy olyan sokan lennének így, a montis ismerősök zöme inkább valami szuper outit vesz aszfaltra."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz Ariadne #16819 üzenetére
Viszonylag sok ismerősöm van, akik most kezdenek rákapni a bringázás ízére. Közülük sokan direkt a magasabb - ár- és technikai - színvonalon álló gépeket keresik, főleg trekking és cross kategóriában. Ezek a gépek jellemzően 200-400k közötti árcímkével rendelkeznek. Mint mondják, olyan legyen, amivel nem röhögik ki a Rómain a bringások, meg lehet vele jelenni bringás társaságban is, nem romlik el rajta semmi belátható időn belül, a váltó vált, a fék fékez, és jól mutat a céges Volvo tetőcsomagtartóján. A monti nem kell nekik, mert nem lehet vele haladni, és egyébként sem vinnék erdei ösvényekre. Az outi sem kell, mert durván kényelmetlen, és nem túl elegáns órákon át pucsítani a rónaságon.
A cross gép ezért nagy találmány. Pont arra való, amire az emberek 90%-a használja a bringáját. Az emberek többsége épp ezért a cross gépeket keresi, így a gyártók/forgalmazók is erre a szegmensre gyúrnak rá, aminek hatására rendkívül széles palettáról lehet választani a 60k-tól egészen 400.000 Ft fölötti árcímkével ellátott kerékpárokig.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16822 üzenetére
Nálam ez a kérdés fel sem merült. Outit hamar elvetettem, mert 1. a magyar aszfaltviszonyok mellett kösz, nem, 2. nincs kedvem kamionok mellett tekerészni a benzingőzben, nem az én világom. Viszont imádom az erdőt meg az ösvényeket, szóval a fő bicaj a montim, a cross pedig tökéletes akkor, ha főleg aszfalt és sok cuccot kell vinni (mármint vonaton odafelé a szállásig, mert a montira nem lehet csomagtartót tenni). Mondjuk kerótáskás szállásról szállásra teljes cuccal vándorlós dolgokat megint nem kedvelem, de pl. Balatonhoz a crossokat vittük, aszfaltos tt-re, környéket bejárni és alkalomadtán terepe is felmenni tökéletes.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Akkor azért örömmel látom, hogy talán van esély arra, hogy pár év alatt kikopnak a városban most általánosan használt rücskösgumis montik - lehet észre tértek az emberek?
Viszont nem régóta van ez a kategória, ugye? Amikor 2006-ban megvettem az Exquisite-et, még nem volt olyan sok márkából cross, mint most, az utcán alig lehetett látni, és a legtöbb ember nem is tudta, hogy létezik ilyen kategória. Úgy kellett javítgatnom, hogy nem, ez nem trekking, ez cross.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #16824 üzenetére
Igen itt BP.n nem tudom, hol lehetne értelemesen outit használni, gyerekkoromban baromi jó volt, faluban laktam 9-14 éves koromban Somogyban, elindultam és 2 km után kis erdei aszfaltutak, ott szuper volt az outi, szép volt haladt az ember, napi 50-100 között mentem, mindennel együtt, szóval azt nagyon szerettem, de most már ehez kedvem se lenne valahogy annyira. Ami igazán megfogott a crossban az igen jó tempó, és emellé iszonyat kényelmes. De kéne egy monti is.
Madman ről vélemények, megérné a pénzét? A telo milyen, a többi elég jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Hmmm, ilyen se volt velem
Bákásról egy outis sráccal jöttem hazafele, egészen a Naplás tóig. Végig 38-54-es tempóval, de inkább 40 felett, 58km/h-s max sebességgel. Mindezt fixivel, 46-17-es áttétellel, 622-28-as gumikkal.
Folyamatosan egymást húztuk, hol ő, hol én voltam elöl. Sík szakaszon ő, ott többször el is húzott, bőven 60 körül, mert a lábam már nem bírta a pörgést, emelkedőn én, mert mire visszaváltott, meg lendületet szerzett, elhúztam mellette.
Nagyon élveztem.Viszont elváláskor adott egy telefonszámot, meg egy egyesület nevet, hogy tárt karokkal várnak, bár kicsit idős vagyok hozzá, de elkezdeni nem késő, mert az erőnlét meg van hozzá, ami meg felzárkózáshoz kell, az még a nyáron behozható. A súly még nem, de az mostanában úgyis esik lefele megint mint a Bux index
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #16826 üzenetére
A teló sarkalatos pont szokott lenni, jelen esetben is az, messze nem valami rendkívül jó darab, de használható kategória. Legalábbis addig, amíg össze nem gyűjtesz hatvanezer forintnyi keretet egy valóban jó telóra. Különben nem tűnik rossz gépnek ez a bringa.
Xantomas: És ez a társaság nem valami hipertitkos egyesület, amiről nem kellett volna említést tenned, mert így veszélynek tetted ki magad?
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #16828 üzenetére
De, meg is fenyegetett, ha tovább adom, kiszúrják a kerekeim.
Gruppetto a nevük
Ahogy nézegetem az oldalukat, nem is kicsi társaság, szóval... elég erősen gondolkozásra késztet a dolog. Arra hogy legyen egy társaság akivel tekerjek, és annak a motivációs ereje, szerintem tökéletes.Mod: viszont ez azt is vonja maga után, hogy kell egy rendes, 9kiló körüli, 2 tányéros outi is, ami használtan is, legalább 170K.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
ludsimon
veterán
Itt van a Szlovák úti esetem.
undefined
-
Jancsi
aktív tag
Gondolom a horony miatt kisebb a dugattyú átmérője, és így a kisebb dugattyú miatt tudod vele nagyobb nyomásra fújni a kereket. Azzal azért számolj, minél kisebb a dugattyú felülete annál több pumpálásból tudod csak megölteni a kereket. Egy jobb pumpával is 4-5 perc egy defekt után felpumpálni 3,5-4bar-ra a kereket.
venember83
Novatec Light kerkáagyak, OEM DT küllők és BTS alu anya + DS2XC (DS17) a pár gyorszárakkal és felniszalalgokkal is 2 kiló alatt van. Így néznek ki [link]
-
Ariadne
őstag
Most ütöttek el egy kerékpárost a házunk előtt. Hallottam a fékezést, az autós tényleg nem ment gyorsan, normálisan ment volna át a kereszteződésen, bringás meg keresztbe, és puff. A félhomályos utcában az egy szál pislákoló lámpával elöl nem sokat ért, és sisak sem volt rajta, most ott fekszik a földön, várják a mentőt. Mindig védem a kerékpárosokat, de itt sajnos nem csak az autóson múlott...
Vigyázzatok magatokra nagyon, és MINDIG legyetek kivilágítva rendesen, és MINDIG hordjatok sisakot!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #16834 üzenetére
Kb. este 8 körül itt is volt egy ilyen találkozó. A mentőautó tovagördülése remélhetőleg nem azért volt olyan lassú mert már okafogyott volt a jelenléte
venember83: ne erőltesd azt a Syncros felnit...ez már nem az a Syncros. Cimborám alatt 2 garnitúra repedt meg (körben, a pereme mentén). Garanciálisan cserélték, de a második eset után a boltban már Mavic-et adtak neki. Sokáig nézegettem én is az általad linkelt felnit, de lemondtam róla, maradok a Mavic-nél (valószínűleg XM719 lesz).
ludsimon: minket "akartak" már télen is elcsapni...hétvégén...kis forgalmú úton, stb. ...ez tényleg nem a környezettől függ
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16835 üzenetére
Ez nem a hőmérsékleten múlik. Múlik az autóson, aki nem figyelt eléggé, és múlik a kerékpároson, aki nem volt kivilágítva eléggé. Ennyi.
De legalább tudom, hogy közel van mentőállomás, tíz perc alatt kiértek. Soha többet nem indulok el rendes lámpa nélkül, az már biztos."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
-
G@ben
addikt
-
nagyúr
válasz venember83 #16831 üzenetére
Könnyebb, erősebb, jobb minőségű minden téren. Eleve a gyári fűzés minőségét nehéz házi (vagy akár bolti) körülmények között megközelíteni, plusz a Novatec agyak és a Syncros felnik nem éppen a technika csúcsát képviselik. Ezzel nem azt mondom, hogy nem lehet egy jó ár/érték arányú kerékszettet összerakni olcsóbban - kompromisszumokkal nyilván - csupán csak arra utalok, hogy nem véletlenül jobbak és drágábbak a gyári szettek.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
venember83
nagyúr
-
nagyúr
válasz venember83 #16842 üzenetére
Ha külön veszed meg az alkatrészeket, és te állítod össze a kereket, akkor sem jössz ki sokkal olcsóbban, plusz sok gyári kerékszett alkatrészeit nem is forgalmazzák külön.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tr00p3r
addikt
-
nagyúr
válasz tr00p3r #16844 üzenetére
Úgy értettem, hogy pl. egy Crossmax SL-hez képest gyengébb színvonalat képvisel, de természetesen olcsóbb is.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tr00p3r
addikt
Így biztos van benne igazság és érthető is. Szépek és jók a Crossmax SL-ek, de tényleg marha drágák és nem hasonlítható össze Syncros-al. Így is sajnálom a bringám a városban "nyúzni", de sajnos nincs pénzem egy másik, gyengébb városi, bringára. Meg ahogy magamat ismerem, azt is elkezdeném idővel alakítgatni és akkor már 2 drága bringám volna....
-
KaraDani
addikt
"Az ügyben méltányossági alapon 100.000 Ft kártérítési összeget
állapítottunk meg."Majdnem 100%-ot fizet a cég biztosítója, úgy hogy ilyen lopásra nincs is biztosításunk, csak nagy ügyfélre való tekintettel, meg hogy mégis az irodaház területéről vitték el, méltányossági alapon arról volt szó, hogy lehet valamennyit fizetnek. De ennyit... Rég csalódtam ekkorát kellemesen pénzintézetben, asszem a biztosítási alkuszainknak meg akkora bonbont veszek, hogy a futár csak a transzporterrel fogja tudni kivinni
Karácsony feelingem van...
-
Noddy
senior tag
-
Aktív témák
Hirdetés
- Metal topik
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Gaming notebook topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Eredeti játékok OFF topik
- Hálózatokról alaposan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest