Hirdetés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus ROG Phone 9 Pro - erős kezdés az Elite ligában
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
Aktív témák
-
tr00p3r
addikt
Egy-két, most a garázsban készült (vakus), kép ízelítőül: itt.
[ Szerkesztve ]
-
bmx powa
tag
válasz tr00p3r #11451 üzenetére
szép
Itt egy kép az enyémről is:
nagyban: >>katt<<Jelenlegi setup:
Váz, villa: Merida Road 880 2500g (kormánycsapágy,ny.bilincs inc.)
Kerékszett: Mavic Cosmic Elite 1900g
Hajtómű: Shimano Ultegra SL 820g (középcsapággyal)
fékek: SRAM Rival 290g (párban, természetesen)
Fékváltókar: Shimano Dura Ace 420g
Elsőváltó: Shimano Dura Ace 74g
Hátsóváltó: Shimano Dura Ace 180g
Bowdenek: Shimano Dura Ace kb 33g (hogy kerek legyen a végösszeg)
Lánc: Shimano Dura Ace 280g
Hátsó sor: Shimano Ultegra 259g
Nyeregcső: bájkpozitív XD 340g
Nyereg: Specialized Avatar 304g
Stucni: Ritchey WCS 4axxis 125g
Kormány: Ritchey WCS logic road 235g
Gumik: Schwalbe blizzard 2db 440g
Belsők: Michelin latex 2db 160g
Pedál: Shimano m 515 420g
Bandázs: Ritchey PRO 20g (hogy kerek legyen a végösszeg)
Összesen: 8800gKéne majd új váz-villa, nyeregcső, külsőgumi, pedál és máris 8kg alatt vagyok
Szerk.: ja és Polar CS200 van rajta[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
tr00p3r
addikt
Köszi mindenkinek. Tegnap este végeztem vele, bár még apró finomítások szükségesek. Jobb képeket csinálok ma du a kertben.
A FOX helyett, hosszas gondolkodás és forgolódás után, mégis a SID Team-re esett a választásom. Egyrészt itthoni származású, tehát van rá egy teljes garancia (Speed-way). Másrészt 0 kilométeres, kormányról zárható (az árban benne volt a poploc kar is) és garantáltan én használom először. Az sem elhanyagolható előnye, hogy részletekben tudom kifizetni és nem kellett egyben, otthagynom egy raklap pénzt.
A FOX használt volt, igaz elvileg csak 4 hónapot. Áprilisig van rá garancia (szintén Speed-way), ami azt jelenti, hogy egész télen ketyeg ugye, amikor alig használja az ember. Csak villáról zárható, ami azért lássuk be, egy komolyabb vagy technikásabb emelkedőnél, nem szerencsés. Ezen kívül bennem volt, hogy jó, hogy csak 4 hónapos, de milyen volt az a 4 hónap? A srác akié a FOX szinte minden XCM és XCO versenyen ott volt, belföldön és külföldön egyaránt. Elvben 1500 km van az F80-ban. Bár a FOX V-fékes is volt, de nem gondolnám, hogy csalódok az XT tárcsákban és azt sem, hogy visszatérek V-fékre.
A fentiek alapján nyert a SID Team. Még nem bántam meg A Syncros kerekek nem csak szépek, de nagyon jól vannak összerakva. A 2008-as XT tárcsafékekről eddig csak jót hallottam. Amint lesz lehetőségem le is fogom tesztelni a bringát. Tegnap csak a sötétség tartott vissza....
Volna kérdésem is:
- a tárcsaféknél, hogy tudom állítani, hogy rövidebb legyen a fékkarok útja?
- bekötöttem a poploc kart is, de valamiért nem zár a villa. Kell valamit állítanom rajta? -
raczger
őstag
válasz rootkiller #11460 üzenetére
Elvileg lehetséges, de attól még nem lesz jobb a mozgása, csak az útja lesz hosszabb, meg aztán a becsúszók vastagsága se jó tárcsafékhez (28,2mm).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tr00p3r
addikt
válasz rootkiller #11463 üzenetére
Megvan. A floodgate-el kell játszani, hogy mikor nyisson a villa. Elszórakozok majd vele.
-
rootkiller
őstag
Artengo TR 990 Pro
-
tekeyagd
aktív tag
-
bmx powa
tag
válasz AlBundy #11468 üzenetére
Köszönöm
Nincs az annyiAmerican Classic kerekek: amíg nem megy benne szét a csapágy, addig tökéletesek, de utána vagy nehezen kapsz, vagy sehogy. legalábbis nálam okosabbak ezt mondták róla.
[ Szerkesztve ]
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
bmx powa
tag
válasz tekeyagd #11471 üzenetére
Hát ezesetben soksok problémamentes km-t kívánok az új kerekeiddel !
A Csapágyasat viszont megjegyeztem, lehet hogy kapsz te még tőlem privátot"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
tr00p3r
addikt
Jó reggelt!
Ma, hosszú idő után először, újra bringával jöttem. Hát mit is mondjak. Qrva szar az erőnlétem az 1 hónap kihagyás után. A városban 197-ig ment fel a pulzusom. a 12 kilométer végére, csúnyán elfáradtam. Nem is elfáradtam, de éreztem, hogy nem bírom szusszal. A Merida kabátom az elején jó szolgálatot tett, de a végén már melegnek bizonyult. Tehát még vastag, elég egy thermo mez és alá a rövid-ujjú.
A telóról egyelőre nincs mit mondanom, hiszen a városi használat nem mérvadó. A fékek klasszak, még szokom őket. Reggel a vonaton összefutottam BZS barátommal, aki a Boneshaker nagyker. Nagyon tetszett neki a Syncros, SID és Pyxis Team kombó.
Ellenben:
Van egy zsír új SRAM X.7-es hátsó váltóm (gyorsba) eladó. 9K
-
venember83
nagyúr
válasz tr00p3r #11474 üzenetére
Igen, egy új hátsó váltó sem ártana. De egyelőre elég az X5 is.
Nos, kedves bringások, egy kis infóra lenne szükségem, s remélem, hogy valamelyikőtök be tudja azonosítani az alábbi képeken szereplő vázat. Annyit tudok róla, hogy elvileg egy Cube váz, s szerintem vagy megegyezik, vagy nagyon-nagyon közeli rokonságban van ezzel a vázzal. Másfél év után jó lenne megtudni, hogy pontosan milyen váz is van alattam.
Képek a vázról:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.Esetleg még sorozatszámmal tudok szolgálni, ha az segít.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
-
tr00p3r
addikt
válasz venember83 #11475 üzenetére
Félre tegyem neked?
-
venember83
nagyúr
válasz tr00p3r #11476 üzenetére
Nem, köszönöm, elég lesz kifizetni a fékeket meg a nyeregcsövet.
Cube váz: Annyiban különbözik az Analogtól, hogy a fejcső két vége lényegesen vékonyabb, legalábbis kép alapján. Lehet, hogy tényleg egy Cube Element váz szolgál másfél éve, de kétlem, mert semmit nem kapok google segítségével erre a két szóra rákeresve.
-
tr00p3r
addikt
válasz rootkiller #11478 üzenetére
Semmi időm nem volt még sajnos, hogy fotózzak. Talán majd ma du.
-
rootkiller
őstag
-
rootkiller
őstag
Artengo TR 990 Pro
-
Ariadne
őstag
válasz rootkiller #11481 üzenetére
Huhh, hát nem tudom eldönteni, hogy jól néz ki vagy giccses... Mindenesetre ez az a kategória, aminek jobb nem tudni az árát.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
14adam
addikt
Hali.Valaki tudna nekem segíteni.A problémám : a vázamba szétment a menet.Ahová a féket csavarozom fel.És nemtudom mit csináljak Aki tudna valami jó tanácsot adni,hogy mit csináljak vele az szóljon.Köszönöm mindenkinek előre is
-
Xantomas
őstag
válasz rootkiller #11484 üzenetére
Amennyiből kicserélteti a fékcsonkot, és felületkezeli, festeti...
Legalább az első fék, tehát, ami a villán van, vagy a hátsó? Ha megvan a helye, akkor egy olcsó tárcsafék, agycserével. Olcsóbb mint egy új váz...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
14adam
addikt
válasz rootkiller #11484 üzenetére
Igen a v-fék csonkjában.
-
knifemaster
aktív tag
Előtte érdemes kis olajjal bekenni a tüske körül a vázat majd állni hagyni ,hogy az olaj beszivároghasson és így könnyebben meginduljon a tüske.
Kalapáccsal érdemes ráveregetni nem izomból a türkére is,ez is segít a könnyebb kitekerésen.[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
-
rootkiller
őstag
-
14adam
addikt
köszönöm mindanyiotoknak
-
becuszabi
aktív tag
válasz rootkiller #11488 üzenetére
Valakinek már volt itt ilyen gondja. Az satuval próbálkozott. Hosszú erőkarú, de kis nyílású kulcs szét fog menni, vagy elnyalja a tüskét. Rendszerint valami menetrögzítővel erősítik meg a tüske-váz kapcsolatot, nem biztos, hogy egyszerű lesz. WD 40-es (vagy más, könnyű olaj) használata jól jöhet és végső esetben a tüskét (de csak azt) meg is lehet melengetni.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz bmx powa #11493 üzenetére
Nem a hőtágulásból eredő lazulásra gondoltam most itt, hanem, hogy a menetrögzítő kicsit meglágyul.
...a hőtágulásos helyzet amúgy azért sem lenne jó, mert igaz ugyan, hogy az acélnak (tüske) kisebb hőtágulási együtthatója van, mint az alunak, de a jelentősebb tömegviszonyok és az alu lényegesen jobb hővezetőképessége miatt az utóbbinak alacsonyabb is lesz a hőmérséklete (és így a hőtágulása is)"Aki szívből él, az élből szív"
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #11475 üzenetére
A képek frissítve lettek, hátha így felismerhetőbb valaki számára a váz. Nincs itt egyetlen Cube fanatikus sem? Bikemag fórumon se kaptam még választ, bár azt hiszem rossz topikban is tettem fel a kérdést, nem az általános vázas topikban kellett volna, hanem a Cube-osban, csak megzavart, hogy utóbbi a teljes kerékpáros részlegen nyílt és nem a vázaknál.
-
tr00p3r
addikt
-
xcbiker
addikt
válasz tr00p3r #11497 üzenetére
Nekem egyedül az nem tetszik még mindig, hogy te szinte lefelé hajlított állapotban használod a kormányt.
... bár mindenkinek más jön be, más lehet kényelmes...lehet eladóvá válik a keveset futott XTR hátsóváltóm...
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest