- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Egy kis előszó a totyikhoz, amit jó ha mindenki elolvas:
Új hozzászólás Aktív témák
-
WunderKinder
tag
válasz george11 #637 üzenetére
Szerintem 10 éves kor fölött már mindegy ki gyártotta. Csak az számít milyen gazdái voltak/vannak. A kb. 1995-2000 körül gyártott autóknál mindenhol ment a spórolás ezerrel (még a prémiumgyártóknál is). Aztán meg nézünk nagyot, hogy mostanra hullanak atomjaikra.
Csak akkor érdemes megvenni ezeket, ha van még ugyanannyi lóvéd zsebben és helyre tudod pofozni őket. Ja meg nem árt szerelő haver/rokon aki nem húz le izomból. Ha ezek nincsenek meg, akkor meg nagy szerencse kell.Szerk.: A java Wictor-nak szólt, bocs Dzsórdzs
[ Szerkesztve ]