Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
Ezt most nem értem. Únióból hoztál árut, Ausztria felől. S a St. Margrethen-i határon minden vám papír nélkül mész át, állsz be a vámplatzra és ott intézel mindent? A svájci Gerlachos lépteti ki Ausztriából, lépteti be Svájcba?
Az, hogy a kártyát hol csináltad lényegtelen, a km-es papíron meg meg van adva a korrekciós km, csak onnan számolja.Akkor te is visszárut hozol vissza az Unióba? Ha igen, akkor kérdezd majd meg a spedíción, hogy amikor visszajössz Ausztriába, akkor meg kell-e állnod az osztrák határon (van ott egymás mögött 2 kamionnyi hely mindössze), jobb kézre esik az iroda, ott nekem mindig le kell pecsételtetnem a spedíción kapott papírt.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
Vagy "c" változat: menet közben szétakadt szegénynek.. és a pótot a gólyaláb fékezte le.
Láttam egyszer ilyet a német A8-on (nem élőben csak a végeredményt), ott is erősen vakaróztak körülötte a rendőrök. Kamionmentő még nem volt ott.
Lehet nyereghiba volt. Nem biztos. Passzolom a kérdést. -
HoTaZo
addikt
Nálunk meg egy se, szerintem. Az volt az utasítás, hogy Wolfurt, St Margrethen, lerakó-felrakó (egy helyen), St Margrethen, Wolfurt... Még jó, hogy itt letisztázódott, hogy hülyeség.
Őszintén megvalva, nem pontosan értem a T2-t :
"- T Tranzitokmányok
Az egységes Árutovábbítási Egyezmény az EU és az EFTA országai közötti áruforgalom gyorsítása érdekében született. a, T1 – közösségen kívüli tranzit b, T2 – közösségen belüli tranzit: közösségi áru továbbítására (=az EU-ban termelték vagy állították elő illetve oda szállították, és belföldi forgalom számára vámkezelték)"Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
Én a mai napig szemezek a kamionozással (minden papírom, kártyám megvan hozzá, bármikor kezdhetnék), de a feleségemtől való távollét mellett ez a másik nyomós érv, ami miatt nem mertem még belekezdeni.
Ez a "reggel indulj el, amikor lejár a vezetési időd vegyél ki egy 9-est és indulj tovább" dolog valóban nélkülöz minden emberséget. Fontos a bioritmus és nem lehet parancsszóra este 7-kor lefeküdni aludni, hogy utána hajnal 4-kor mintha misem történt volna indulj tovább. Aztán a vezetési/munkaidőktől függően össze-vissza tolódik az időpontja a pihenésnek. Néha-néha el lehet viselni, de rendszeresen (az én értelmezésemben heti 1 alkalomnál többször) nem.
Azt mondom, hogy el tudnám viselni a hajtást és a távollétet egy olyan beosztásban, mint Somatom, hogy 2/2. 2 hetet kibírok és ott a motiváció, hogy két hét nyugi utána. De mint nemrég írta külföldön ez a 2/2 hét nem számít bele normálisan a nyugdíjba, szóval ott meg ez a túl nagy áldozat.
Vagy sokat távol kell lenned (akár pihenhetsz normálisan, akár nem) és van egy értelmes bejelentésed nyugdíj szempontjából (persze ez is csak külföldi cégnél), vagy nyomod 2/2-ben és tökmindegy hol vagy, szívsz a bejelentéssel. Nem találom a lehetőségek között az arany középutat.
Chop: kitartás, reméljük, ha egyedül leszel már normálisabban tudsz pihenni. Én nem is tudom, hogy az állandó négykezesek ezt hogy bírják. Főleg akik nem 3 hetet vannak együtt, hanem másfél hónapot.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Ja! Ezt írtam korábban. Jön a boom.
Hozzá kell tenni. Kis helyi vállalatok, ahol a legtöbben hitelből vannak. Usa-ra cetítve 5100 édes kevés.
EU-ban ahol először érezhető lesz az a autóipar és szintén azok a cégek ahol (jóformán minden kis cég lízingel) hitelből van a finanszírozás.
Olyan cég mint ahol vagyok nincs gond. A kamionok mind saját tulajdonban vannak. Így a kamionok tiszta hasznot hoznak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Azelőtt az volt, hogy 5 év majd a tied a kamion. Most a trend béreld a kamiont. Maga a vállalkozó hosszú távon rosszabbul jár ebben a helyzetben.
Ott az a st22lacika. Bérelte a kamiont egész hónapban ment és jó volt minden. Tisztán 3000€ maradt átlagban. Ahol dolgozott transcona 2600-2700€. Tehát +3-400€ nyakába vette az egész rizikót. van ám agy ott is.camelferr: sokat a légellenáláson már nem tudnak javítani.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Nem tudom, hogy nálatok hogy van keverve, de nálunk így néz ki.
Alap bér 700eu ( ezt akkor is megkapom ha az adott hónapban 1 napot sem mentem )
+ napi díj 45eu
+éjjeli vezetés
+hétvégi vezetés
Ehhez az egészhez még hozzá jön valami mert jóval többet kapunk.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
fesii
aktív tag
Kényszer szabadságot még sosem éreztem problémának. Kényszermunkát azt minden nap érzem
Sosem értettem az uniozást heteket kinn lenni. Hetelőzést is néha sokallom
Persze nem keresek 800-at de azzal hogy jobb esetben két naponta otthon vagyok sem minimálbért keresek hanem 5-6korul. Ha valaki ma ebből nem él meg kényelmesen azt nagyon sajnálom.
A szennyest meg a pénzt hazavinni néha napján nem látom értelmet.
Dehát ez mondjuk a szakma pozitívuma szerintem egy kormány van az autóban mindenki eldöntheti mennyit akar mögötte tölteni. -
KAMELOT
titán
-
chop
őstag
Kedd este osztrakban megrakas, szerdan letekeres Koparba, fel 5-re ideeres, utana kikotobe be nem menes, mert utana parkolo talalas nem eselyes, reggel intezni papirmunka, adoszamos(!) faszsagert rohangalni, utana belepokod nem mukodni, varni az ujra.
Es CSAK kp-val fizethetsz a parkolasert. Orankent 1 euro. Vajon miert nincs kartya... ;)
-
#27070592
törölt tag
A videoban 14:45től mutatja a srác a lényeget. Alul asztal, két nagy szembenéző ülőrésszel, felettük a lényeg, a nagy széles ágyikó. Plusz ruhásszekrények, hely mikrónak, tévének, akkora hűtő hogy nekem itthon nincs akkora szerintem. Gyári 1800wattos inverter több kiépített konektorral, állóklíma. Csak a zuhanyfülke hiányzik kb.
Mondjuk a tengelytáv tényleg nem kicsi, de ott nem is érdekel senkit. Csak a pótkocsi hosszát nézik, a teljes szerelvényét nem. Akik ilyenekkel járnak azt kérdeznék: mi az a körforgó? -
-
-
HoTaZo
addikt
Volt némi kavarás ezzel a feloldási engedéllyel, mert hiába írta a NIT meg még mit tudom még ki, hogy ha jól van a sofőr, akkor fuvarba lehet menni, de az nem oldotta fel, hogy ne kerüljön kőrözés alá az ember. Most már tisztázódott, hogy az ORFK Rendészeti főigazgatósága engedi, de kell kérelmezni, akkor kiadják.
Nekem, volt régebbről maszkom, most meg itthon adnak a cégeknél, kesztyűt, sebész maszkot. Gyűjtögetem őket.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
Nálunk ilyen nincs. Odaérek már szednek is.
Holnap kirakó Rheine, felrakó Osnabrück és irány Bécs. Hétfő reggel 6-kor lerakó.
Ez a gond ezekkel a ponyvás szállítmányokkal, hogy sokszor vársz mert nincs hely vagy előtted még várnak. Mondjuk szerencsém volt amikor olyannal jártam. Éjjel mentem és kora reggel ott voltam, amikor még sehol senki sem volt.Chop: nem találgatok hanem tudom. Azért kezd el valaki vállalkozni, mert több pénz van belőle!!!
Mint írtam akinek xarul megy az nem fog otthon maradni 2-3 hónapot, hogy a házát újítsa fel!!!
Miközben a havi kamion lízinget Scania 1800€/hó fizetni kell.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#49155328
törölt tag
Az igen, nem untad el magad?
Egyszer Anconában álltunk 5 napot mert a görögök sztrájkoltak és nem mentek a kompok.
Még jó hogy a Schmitz bolt tele volt és lehetett válogatni.Még még egy volt , görög felrakóra mentünk szőlőért.
Közölte a gazda hogy jó helyen vagyunk de a szőlő meg a tőkén van. Szerencsére közel volt a tenger. -
HoTaZo
addikt
Nagy gebasz lesz szerintem. Nekem is csak egy 7 raklapos tételt tálalták hazafelé. Pedig 3 hétre indultam, úgy is beszéltük meg, hogy kint töltök egy 45-öst, mivel most nem gond.
Viszont meglepett a sok autó. Mondjuk sokan repülnek (repülünk) felfelé az emelkedőkön.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
thEndeR
tag
Nekem sajnos mar lassan 3 hete oda a melonak. Olaszbol hordtunk viragot, ahogy haza ertunk kaptunk 2 het karantent, de mar alapbol sem mentunk volna vissza, a fonok termeszetesen egy forintot nem fizet, ugyhogy egyelore marad a munkanelkuli. Eddig 5 hirdetest hivtam fel emelett 3 ismerost es mindenhonnan nemleges valaszt kaptam sajnos. Jelenleg csak belfoldet nezek egyebkent.
-
Somatom
veterán
A cementgyárban kezdtek. Ott le vannak akasztgatva a pótok. Már az összeakasztás sem ment. Nem beszél németül, nem tud vezetni, nem tudja kezelni a tachográfot. Nem értem a főnököt. Az ilyennel nem beszélgetni kell, hanem azonnal hazaküldeni, különben le fogja járatni a céget az ügyfeleknél és össze-vissza fogja törni az autót.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem ilyen egyszerű ez. Soxor járunk Svájc mellé. Meg, az sem mindegy, hogy rakottan melyik határra esik rá. Csak arra a határra mehet, amelyikre a vámja szól. Egy klasszikus hiba:
Svájci lerakó, waldshuti vámolással, a singeni kötelező IDS kút érintésével. Ez rutin túra. A kezdő végigüti az útvonalat a lerakóig, tehát nem tiltja le Waldshutig a határátlépést. Ilyenkor az IDS kút után a navi visszaviszi az A81 -re, rá a thayngeni határra és onnan a svájci oldalon viszi tovább, majd Waldshut előtt vissza a német oldalra. A bibi az, hogy Thayngen -nél nincs visszafordulási lehetőség. Ebbe több kollégám is beleszaladt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
eshe
tag
A t2 lényege hogy nem a határon kell vámolni hanem a spedició intézi.Simán bemegy a tranzitsávban ott megáll a tranzitparkolóban majd az autó papirjaival és a T2 vel bemegy a tranzitos vámépületbe ott elvileg megcsinálják a kártyát és lebélyegzik a papirját és mehet tovább.
-
chop
őstag
Az volt, hogy most kedden kellett volna visszamennem, de en mar elozo het penteken racsorogtam az iranyitora, hogy lesz-e fuvar, vagy pedig potyara kocsikazok 160 km-t. Abban maradtunk, hogy nem tudja, kedden reggel hivjam.
Hivom kedden reggel, erre elkezdi, hogy pakoljak ossze, varjak es napkozben hivni fog. Erre elegge beragtam, mert (minimum) 3 hetre nem ket kiflivel mesz el es az se 2 perc, hogy felerjek. Eddig az volt, hogy legalabb 24 oraval indulas elott szoltak, be tudtam vasarolni meg ilyenek.
Elkezdtem pakolni es azon gondolkodtam, hogy igazabol nem lesz csod, ha nem megyek ki meg egy kanyarra, meg itthon is van mit csinalni, szoval felhivtam, hogy en akkor elmennek, mert van masik helyem. Erre mondta, hogy 1 honap a felmondas, kuldjem el a felmondasi szandekomat SMS-ben, azota nem csorog a telo.
Somatom: "haza kell hozzanak". Hat, ize, ez a tema pont, hogy elegge "elasztikus" ennel a cegnel..
Mcrazy: a munkaszerzodesben szo nincs a munkavallalo altali felmondasrol, kizarolag arrol, hogy a munkaltato milyen rendkivul esetben rughat ki, viszont az Mt. alapjan 1 honap a felmondas es erre hivatkoznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- PHP programozás
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen