Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • aDM|RaL^

    őstag

    válasz v2izzy #37203 üzenetére

    Istenem.!
    ISTEN!M
    bocs, csak sikerült téged is átb*szniuk.

    Figyeljetek, a jótállási papír 10. pontját olvasd el és menj vissza holnap verni az asztalt.
    Van 72 óra, van 3 nap.
    Fogyasztóvédelmi törvény.

    ENNYI.

    Te nem az apple-el vagy szerződésben, hanem a T-vel, és neked miért is kellene azzal foglalkozni hogy ők kivel állnak szerzősédben.
    Komolyan bevetted a dumát hogy be kell adni és beadtad a zsír új telefont bevizsgálásra?

    Én történetem.
    Volt egy porszem a kijelző alatt, visszavittem 3 munkanapon belül, ugyanezt akarták velem eljátszani, először el is tántorodtam, csak utána elolvastam a 10 pontját a jótállási jegynek amit adtak, és abban szerepel éppen annak az ellentéte, amivel el akarják hajtani az embert.
    Szóval a lényeg, hogy az orruk alá kell tolni, és akkor hirtelen lesz cserekészülék.

    TESSÉK VISSZAMENNI ÉS VERNI AZ ASZTALT.

    tényleg nem te vagy az első, appleblog.blog.hu-n volt más is, akivel sikerült el eljátszaniuk, ami mellesleg undorító.
    Bocs a stílusért,. meg stb, csak annnnyira fel tudom b*szni magam rajtuk.

    http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

  • aDM|RaL^

    őstag

    Most leírom normálisan.

    Megvettem az iphone-t még pár hete a megjelenés után közvetlen.
    Itthon vettem észre, hogy volt egy porszem a kijelző üvegje és a megjelenítő közt, konkrétan fehér háttérnél látszódott. Konkrétan zavart, szóval gondoltam ebben az országban működik ez a 3 napos cseregarancia dolog.

    Visszamentem, sorszámot húztam, vártam fél órát, ezek után a kedves szervizes kolléga közölte, nem is olyan kedvesen, hogy elmehetek én a búsba, adjam be 2 hétre 1 nap után a telefont, és majd visszakapom valamikor, azt ők sem tudják mikor.
    Ok mondom, még vitatkoztam vele 1 percet, mert közöltem hogy ilyen nincs, és ez ha jól rémlik a fogyasztóvédelmi törvényben van benne, hogy nekik kötelező 3 napos cseregaranciát vállalni. Erre a következő választ kaptam:
    ELÉG JÓ ÜGYVÉDEINK VANNAK, higgye el nekem, hogy ez így van.

    Ha nem lennék ennyire öntudatos, öntörvényű, néha bunkó, és olyan aki utálja ha szórakoznak vele, biztos nem mentem volna vissza.

    Kimentem a boltból, és még átolvastam a jótállási jegyet.
    A 10. pontban valami hasonló áll:
    A T-mobile köteles 3 napon cserélni a terméket, és ilyen esetben NEM HIVATKOZHAT értéken felüli...blablaértékcsökkenésre.
    Mondom ok, épp ez volt az amire előbb az emberünk hivatkozott.

    Vissza, sorszámtépés, fél óra kiállás.
    Papír az ember arca elé tolás, mondom neki, én nekem nincs magával személyen problémám, csak az üzletvezetővel szeretném ezt akkor megbeszélni.
    Fogta a papírokat, az üzletvezető meg már egy bontatlan készülékkel került elő.

    Most ez akkor mégis mi?

    Undorító banda.

    És az a durva az egészben, hogy minden ügyféllel akinek baja van ezt akarják lekommunikálni.

    SZAR A KÉSZÜLÉK, vegye vissza, ez a kötelessége, és utána oldja meg maga.

    ...

    http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

  • aDM|RaL^

    őstag

    válasz v2izzy #37203 üzenetére

    Btw, ha érdekel, írj privátot, ha van időd szívesen elmegyek veled asztalt verni. : )

    http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

  • aDM|RaL^

    őstag

    válasz v2izzy #37208 üzenetére

    Igen, az még jó.

    3 munkanap.

    Ennyi, ha nem akarnak engedni, légy határozott, tudd mit akarsz (készülékcserét a 3 napos cseregarancáira való jogodra hivatkozva), és el akarnak küldeni diplomatikusan melegebb éghajlatra először üzletvezetővel szeretnél beszélni, utána pedig jöhet a panaszkönyv és a fogyasztóvédelem ha nem cserélnek.

    Ennyi.

    És remélem sikerrel jársz.
    Bármi egyéb kérdésed van ezzel kapcsolatban, priviben válaszolok.

    http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

Aktív témák