Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    válasz Cheesy #221375 üzenetére

    Sajnos nincs mit tenni, vissza kell váltani fos androidra.
    Azt gondolom megtettem mindent, de a Telenor Support csak szétteszi a kezét. Függetlenül attól, hogy a VoLTE ki vagy be van kapcsolva, ugyanolyan szar a vonal. Már írkáltam (Telenor Support tanácsára), hogy mikor, hol, milyen számot hívtam (vagy engem hívtak) ahol volt probléma. De nincs egyértelmű pattern, nem lehet beazonosítani a problémát.
    Magyarul Telenoros céges flottában VoLTE képes Iphone használóktól hallom az én panaszaimat vissza, de pl. ugyanabban a flottában lévő androidos telefonokkal nincs probléma. Egészen addig nem lehet megoldani ezt a gondot, amíg a Telenor be nem vezeti rendesen a VoLTE technológiát. És mivel ennél a cégnél tervezek még dolgozni, így választhatok: Iphone és szopás a hanghívás (amiből sok van egy nap), vagy androidra váltás és nincs gond.

    De eddig még nem volt olyan androidos telefonom, ami ezt a fluid hatást adja és ennyire röccmentes még az adott modell életciklusának 3. évében is.
    Nem is tudom mit kéne választanom helyette. :(

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák