Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Ez érdekes. A DAI-ban (Dragon Age Inquisition, csak azért tesztelek most ezzel, mert emlékezetes számomra, hogy szinte folyton konstans 100%-on volt a CPU, mikor játszottam vele, és a Frostbite3 elvileg jól skálázódik legalább 6 szálig, az egyáltalán nem biztos, hogy előveszem majd újra ezt a játékot...) egész konkrétan csökkent a hézag az 1080p120 és 2160p60 képmódokban FastSync mellett mért fps-ek közt. 1080p-ben most is alig ~50% a kijelzett GPU használat, és közel sincs meg 120fps (nem is sokat nőtt az érték), viszont hiába volt eddig is ~99% a kijelzett GPU használat 2160p-ben, mégis szaporodott ott is némileg az fps (ahogy sejtettem is, hogy fog, mert a konstans ~100% CPU használat azért gyanúsan vegyes limit akkor is, ha ~99%-ot ír a GPU-ra...). Kicsit vicces és fura, bár biztos van rá magyarázat (akár driverbug/játékoptimalizálatlanság, de inkább hogy mégsem olyan jól használja a szálakat).

    A másik, amit néztem, az a Firefox. Elvileg ez is skálázódik 6 szálig (beállítottam neki kézzel a 6-ot, mert nem érdekel mennyi RAM-ot eszik). Ami itt érdekes, hogy szerintem teljesen mindegy hány szálon megy, a 2500K-t megtekerte ~100%-ra, ezt csak ~50% köré abban a "tesztben", ami érdekelt (ismételgettem kézzel olyasmiket, amiket gyakran csinálok, és már megfigyeltem, hogy sokszor akadoznak), viszont, mint ha érzésre kicsit simább lenne (gondolom kb. annyit gyorsult ez is, mint a DAI is, tehát mivel azonos most az órajel, annyit amennyit az IPC nőtt Sandy-től Coffee-ig [vagyis lényegében Sky-ig]).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák