Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laychi

    veterán

    válasz Grózi #23540 üzenetére

    Alul kellene feszelni első körben a procit.Nem auto fesszel járatni,mert valószínűleg jócskán túllövi a feszt a lap a biztos stabilitásért.Hány volton megy,amikor stresseled a procit?

    Csak stress FPU van bebpipálva,hogy így elszáll a hőmérséklet aida alatt?

    Az,hogy 4,2-n megy 4,4 helyett 2 oka lehet.
    1.amit írt subaru,hogy throttlingol a magas hőmérséklet miatt,de ebben az esetben szerintem nem menne fix 4,2-n,hanem eldobná az órajelet és akár 4000 alá,vagy még lejjebb menne,nagy ingadozás lenne.

    2. eset pedig,hogy a turboboost 4 magra 4,2Ghz,csak enhanced turbo esetén tartja a 4,4Ghz-et vagy, ha fix 4,4Ghz-et beállítassz.

    Mindenképpen meg kellene nézned a hűtő felfogatást,tudom általában "nem ma kezdtük","nem ez az első,amit csináltam",de mindenki követhet el hibát,nálam is,másnál is fordult már elő.

    Egyébként bár hihetetlen,de a macho sem a legacélosabb hűtő (haswellre),1,28V-on 4,6Ghz-en a volt 4790k noctua alatt is 70 fokos volt rog realbench alatt,ibt alatt több is volt ~90,ha emlékeim nem csallnak,de ott még eldobált,kellett volna még fesz neki...machonál meg azért 7-8 fokkal biztos többet fog haswellnél.Hyper 212 evohoz képest is 15 fokot hozott a noctuám gyári állapotú rossz hőátadású procinál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák