Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz makaveli666 #15008 üzenetére

    Ha az eladód elmondta volna, hogy írd ki a recovery-t és mentsd le a driverek installját a gépről formázás előtt, most nem lennél ebben a helyzetben. A recovery kiírása automata folyamat, nem kell csinálnod semmit, csak berakni a lemezeket egymás után.

    Ahhoz, hogy minden funkció tökéletesen működjön, be kell tartani a gyártó utasításait. Enélkül nehezebben fog sikerülni. Biztos vagyok benne, hogy ha felteszed rendesen a fentebb említett dolgokat, akkor menni fog a visszajelzés is.

    Tehát szerintem itt nem support vagy minőségi probléma van. Egyébként az is megoldás lehet, hogy felhívod a HP supportot és segítséget kérsz. Valszeg nem te vagy az első ezzel a kérdéssel, biztosan tudnak segíteni.

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák