Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz ryger #60811 üzenetére

    Kicsit hibás a konstrukció sajnos. A kopogásért a csúszka felel legtöbbször. De nekem már úgy szét volt kopva, hogy néha megragadt és kicsit nagyobb erővel kellett húzni.
    Felújítással két céget találtam aki elvállalta volna mindkettő pesti. Az egyik 65k-t kért volna de nem vállal garanciát a kopogásra, a másik pedig 120k körül kért volna, de akkor szinte mindent cserél, vagy ha annyira gatya ad egy komplett felújítottat.
    Szerelő nem vállalta azt, hogy kiszedi és elküldjük egy hétre felújításra mert addig a kocsi foglalja a helyet, így a Csepeli Honda Bontóból 45k-ért adtak egy jó állapotú bontottat (rajta volt a kormányösszekötő gömbfej és az axiál is, de a sajátja ment vissza, mert az 3 éve lett cserélve).
    Ez is kopog alacsony sebességnél de csak nagyon vacak úton (cserepes, téglás földút), viszont a kormányzás pontos, futómű feszes mint régen.
    Most rendeltem még két gyári lengőkar szilentet is végül, az ki lesz cserélve, megy fűtőmű állításra és a kormány is végre egyenesen fog állni :D

Új hozzászólás Aktív témák