Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Snoop-y

    veterán

    válasz bbubby00 #36330 üzenetére

    Felnin van?
    Lehetoleg olyan helyen tarold ahol nincs minusz plusz ingadozas illetve nem veri az eso.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz bbubby00 #36330 üzenetére

    A lusta: otthagyja a gumisnál.

    A hanyag: leszedeti, majd úgy ahogy van bedobja a sarokba "a kocsi van értem" felkiáltással

    A szokásos: Alapos mosás kefével a kertben, mosóban, bárhol, ahol meg is tud száradni. Majd szárítás után körbenézés, nincs-e benne valami, felnisérülések, stb. Aztán valahol tárolni.

    Az alapos: A fentiek mellett/után valamilyen gumiápolóval lekezelni a gumit.

    Én: Leszerelés után az összes kavicsot, szöget, vackot kiszedem belőle, majd kefével alaposan végigmosom a gumit is felnit is kívül belül, a felniről leszedem a kátránymaradványokat, fékport, zsírt, egyebet. Megszárítom. Ezután a felnit letakarom, és a gumit alaposan körbefújom német származású gumiápoló habbal, azt egy kemény ecsettel egyenletesen szétterítem rajta, másik oldal ugyanez, aztán megy akasztóra: álló, csavar furaton függesztő kampós kerékállványon pihen kb. 1-2 hetet a tárolószobában, majd miután a gumiápoló beszívódott és már nem ragad, leengedem a 2,3-as nyomást kb. 1,3-ra. Ezek után leterítem egy sötét mezőgazdasági takarófóliával, hogy se fény (UV), se levegő (ózon) ne érje nagyon, mert ezek ölik a gumit leginkább. Télen időnként ellenőrzöm őket megszokásból. Majd eztán tavasszal szezon előtt minden felnit bekenek alaposan nanotechnológiás víztaszító keményviasszal, amiről mindent könnyebb lemosni utána, és némi fizikai védelmet is ad neki.

    Röviden kb. ennyi.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák