- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz LógaGéza #30583 üzenetére
Kicsit kutakodtam a témában és a legtöbb forrás szerintem nem VTEC-E, hanem VTEC-II a szelepvezérlése a D16V1-es motornak. Elvileg ez van neked. Felkeltette az érdeklődésem, úgyhogy, ha az időm is engedi utánajárok bővebben is a témának.
Tudtommal VTEC-E csak az alábbi modellekben volt:
5gen - D15Z1, pre fl angol - D15Z3
6gen - D15Z6, fl angol - D15Z8A fentiek párosával megegyeznek az eltérő motorkód ellenére.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz 206 cc #30635 üzenetére
Sokan próbálták már az aftermarket LED izzókat és egyöntetűen az a vélemény, hogy egy jobb helyzetjelző jobban világít. Keress rá! Számos tesztet fogsz találni.
Tuningolni? Szinte biztos, hogy nem írható az ECU. Ez már nem az a Honda. Ráadásul a szívók nagy részének olyan a chip, mint halottnak a csók.
Ilyen igényekkel nem a Civic a te autód.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30638 üzenetére
Elég, fél liter rémlik, de nincs előttem a pdf.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30644 üzenetére
Az SKF és a Ruville nem gyárt csak csomagol. Szerencséd volt, de meg is szívhattad volna.
Szíjak: vezérmű, generátor, szervo, klíma.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30644 üzenetére
Megnéztem a képet. Ezen a két szíj, ami látszódik az a generátoré és a klímakompresszoré. A szervoszivattyúé is ott van, de nem látszik a képen, a vezérműszíj pedig burkolat alatt van, azért nem látszik.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz demars #30648 üzenetére
Én az EBC előtt Textar-t is használtam és jelenleg is az van hátul, mert sos-ben kellett és ugye EBC nincs polcon. Fékhatásban biztos, hogy jobb az EBC, a tartóssága majd elválik, de például ilyen apróságok is az EBC fele billentik a mérleg nyelvét, hogy a Textar közepe nincs festve, így rozsdásodik, ami elég rosszul mutat az alufelni mögött.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30651 üzenetére
Igen, de angolhoz való. Szerintem neked nem jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #30779 üzenetére
Tehát egy idióta volt, szar autóval, amit természetesen még meg is tudott magyarázni.
Mondjuk az ár magért beszél. Én közel ennyit kérnék az 1.5-ös angolomért, ha most el szeretném adni. Törésmentes, műszakilag költségmentes. Pár esztétikai beavatkozást igényel, amit nyárig meg fogok ejteni rajta.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #30816 üzenetére
Toyota:
A Denso injektorok 200k km körül elköszönnek és nem minden típusuk felújítható. Darabja 100k körül mozog. Ez egy kopóalkatrész a CR dízelekben, lehet és kell is számolni vele, hogy előbb-utóbb tönkremennek, de a 200k km nagyon korai a Bosch-okhoz képest, amik ráadásul az új ár töredékéért gyári technológiával felújíthatók. Ilyen Bosch alkatrészekből épül fel a Honda dízelek üzemanyagellátó-rendszere is. Hírhedt még a 177 lóerős 2.2 DCAT, ami egy betegágy.
Mazda:
Ha jól rémlik szintén Denso injektorokkal szerelték a dízel motorokat, de ami a nagyobb baj, hogy a korai CR dízelek DPF problémákkal küzdöttek. Ha nem sikerült a regeneráció, akkor az erre szánt gázolaj felhígította a motorolajat és rövid időn belül beállt a motor.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31022 üzenetére
9-es alkatrész
DeathAdder: Maradhat, de fokozottan figyelje az olajszintet, hogy a cseréig ne menjen a minimum alá. Ha mégis alá menne, akkor inkább előre vegye meg az olajat a cseréhez és pár decit töltsön utána.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31037 üzenetére
A felső klíma nélküli, az alsó klímás autóhoz való. A márkákról nem nyilatkozok többet, de ha másból nem is, de legalább olajszűrőből vedd meg a gyárit. Ahhoz általában adnak leeresztő csavar alátétet is, de az egyébként szerintem minden szerelőnek van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31075 üzenetére
A Lemförder igen jó minőségű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31081 üzenetére
Gyári patentot már tudod honnan tudsz venni. Utángyártottat a patentdepo.hu vagy autopatent.hu oldalakról szoktam rendelni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31085 üzenetére
Denso-t nem teszünk Hondába.
A keresett patent cikkszámát nézd ki az online EPC-ből és úgy keresd. Akár eBay-en is.
zolynet:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31092 üzenetére
Azért, mert silány minőségű. Gyakran előfordul, hogy eltörik. Egyszerűen rosszak vele a tapasztalatok. Ha ajánlok valami márkát azt nem véletlenül teszem. 10+ év Honda üzemeltetés áll mögöttem, rengeteg saját tapasztalattal és még több utánaolvasással. Sokat tanultam itt is, de még többet a hondafórumon. Ettől függetlenül persze én sem tudhatok mindent, de vannak jól bevált márkák, amik biztos, hogy jól fognak működni. Érdemes ezeket használni, mert a többi zsákbamacska.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #31099 üzenetére
Primera és 626 is jó, de nem hiszem, hogy dacból érdemes lenne váltani. Ha kipróbálnál mást is, akkor nem szóltam, de nekünk például (kopp-kopp) összesen nem volt annyi bajunk az eddigi talán 9 Hondánkkal, mint neked.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #31113 üzenetére
Szerintem, ha már kitaláltad, akkor valóban próbálj ki valami mást is a Hondán kívül. Nekem egyébként úgy jön le ez az egész, hogy hiába szervizelted becsülettel az autóidat, ha az előző tulaj elhanyagolta, hibázott valamiben. Ez az olajgomba dolog is olyan, hogy még ha nem is a legjobb konstrukció, de ott magától nem reped el a blokk. Valaki hibázott az autó szervizelésével kapcsolatban a múltban. Sajnálatos módon ennek te iszod meg a levét most. Együtt érzek veled, de nem gondolom, hogy helyes hozzáállás lenne a Hondára haragudni. Példának okáért az én jóval idősebb Civic-em új kora óta három nem kopó alkatrészt kért: termosztát, fűtőmotor előtét ellenállás és olajleeresztő csavar. Ennyi 230+ k km alatt. Az előzőeknek nem ismertem így a múltját, de azokkal sem volt sokkal több probléma. Talán szerencsém volt, talán jobban választottam, nem tudom.
Mod: És nem a Honda bérenc beszél belőlem. A következő 99%, hogy nekem is valami más lesz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31120 üzenetére
Nem nézted meg eléggé az autómat, nekem is van! Hennakaresz-t keresd a Hondafórumon. Egyébként 1.8 VTI-n volt gyárilag DOHC VTEC felirat. Én értelemszerűen SOHC VTEC-et vettem Karesztől.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz zsigripapa #31147 üzenetére
A 195/55R15 nem helyes váltóméret, ne tedd rá. 15-ösben a 195/50 a váltóméret. A fogyasztást érdemben nem növeli és érezhetően stabilabb lesz az autó, de sokat ront a komforton. Ráadásul szerintem a 15-ös pont olyan semmilyen erre az autóra. A 14-essel gyárias, a 16-ossal jól mutat, de használhatatlan. A 15-ös nekem olyan se hús, se hal.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz zsigripapa #31149 üzenetére
Akkor finoman meg kell ültetni inkább vagy aládobni egy VTI komplett futóművét csonkállványostól és akkor mehet rá a 195/55R15. Ez esetben az osztókör is módosulna 4x114.3-ra és a VTI féke is nagyobb. Ahhoz pedig kell a nagyobb főfékhenger is. És így már nem is megy fel a 14"-es felni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #31182 üzenetére
A linkeket nem olvastam, de úgy képzeld el a dolgot, hogy a motorolajba került üzemanyag tartós üzemi hőmérsékleten elpárolog. Sok városi hideg üzem alatt ez nem valósul meg és az nívón a szint fix, sőt még növekedni is tud az üzemanyag miatt. Amint olyan körülmények adottak, hogy az üzemanyag el tud párologni a motorolajból, akkor a nívón a szint csökken.
Szerencsére a Civic közel 240k km után sem fogyaszt semmi olajat, se gyakori városozás során, se tartós autópályatempónál. (Eneos Premium Hyper 5W-40)
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31240 üzenetére
A váltógomb nem gyári, a könyöktámasz rendelhető extra volt.
tboy93: Csak olajszűrőt veszek gyárit. Minden más Nipparts. Most kértem ajánlatot TypeV-től, de igazából mindössze pár száz Forinttal olcsóbb, mint a Fékmester.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31294 üzenetére
Valóban nem az. Valami kevésbé ismert márka/típus lehet, legalábbis én még sosem láttam ilyet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #31296 üzenetére
Ahogy mondod. 6gen-nél két facelift is volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #31313 üzenetére
A kollégának facelift előtti Civic-e van. Ezen a linken nem látok ahhoz való ködlámpát. Egyébként szerény véleményem szerint csak optikai okokból lehet értelme beépíteni. Igazi ködben nem ér sokat. Inkább egy DRL-t építenék a helyére.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #31343 üzenetére
Elfogadom a véleményed, de nekem más a tapasztalatom. Számtalan autóval kerültem már nagy ködbe, de még olyan szitu nem volt, hogy a ködlámpával érezhetően jobban láttam volna. Szerintem, ha nélkülözhetetlen biztonsági dolog lenne, akkor már évek óta alapfelszerelés lenne minden autóban.
m3tr0: Jó lesz ez! Facelift előttieknek még jól állnak az old school felnik. Fl után már nem annyira.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Akkor valószínű, hogy jó volt az autó. Tudom nem mindig adja ki úgy, de azonnal le kell csapni, ha van egy jónak tűnő darab.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31352 üzenetére
Csak hasonlít. Az 1.8 VTI 4x114,3 osztókörű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs