Hirdetés
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #69800 üzenetére
Én sajnos csak 2013-ig tudok cikkszámokat keresni.
Egy márkaszerviznek dobnék egy emailt ezekkel a képekkel. 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz sifu91 #69806 üzenetére
Néhány kiegészítés:
A kemény kuplung a DOT4 folyadék nem cseréléséből is fakadhat. Nem kell egyből 100+ ezerért új szerkezetet venni, ha amúgy nincs vele más gond. Egyébként szerintem az Exedy is jó olcsóbban.
A fordulat kitartását meg igazából a környezetvédelmi normák hozták magukkal.
“As you pull your foot off the throttle, what we are trying to prevent is a big hunk of air getting into the chamber without any fuel. If air gets in that way, when you do reapply throttle, it creates a lean condition (a higher than 14.7:1 air-to-fuel ratio), which generates nitrous oxides or NOx. By delaying the fuel cut-off in the cylinder, we get some fuel in there with the air to keep the mixture correct and avoid the lean condition and prevent the NOx from occurring.”[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #69817 üzenetére
Igazából saját tapasztalatom nincs, kuplungot még nem kellett cserélnem a családi flotta egyik tagján sem (bár a WagonR-é már nagyon fent fog), csak a Jazz FB csoportokban szoktam látni exedys dobozokat.
sifu91: Szvsz akkor maradjon, ha valóban cserélték és nem kummantották el, de legközelebb mehet bele a 0W20.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pfiucska #69823 üzenetére
Gondolom, nem árulok el nagy titkot, hogy én a GD Jazz-ből indulok ki minden esetben.
Ehhez a gyári 105k, a sokat emlegetett Exedy meg 79k. Nem olyan szignifikáns a különbség, de 26k azért 26k.Abból már majdnem megvan a G-Shock kompozit szíj, amit szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pfiucska #69827 üzenetére
Munkadíjat én sosem számolok wannabe autószerelőként, my bad.
36k Ft lenne (kissé vicces, hogy pont ennyiért vettem a GW-M5610-et is), de a magyar importőr szerint több hónapot is kell rá várni Japánból, úgyhogy az a tervem, hogy megveszem a GW-B5600BC órát ~70k-ért, mert ezen már gyárilag ez a szíj van és könnyen beszerezhető itthon is, aztán átcserélem a sajátomra, a frissen vettet meg továbbadnám nyomott áron az egyszerű, tüskecsatos szíjjal. Valszeg így valamennyivel többre jön ki a végén, de még mindig jobb, mintha az Egyesült Királyságból rendelném meg szállítási költséggel és mindenféle sarccal, úgy 65k lenne összesen csak a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Inkább itt teszem fel, mint az autóhifis topikban, mert márkaspecifikus a kérdés, és a gyári megoldás érdekelne.
A gyári Honda rádiókhoz hogyan szokott csatlakozni a gyári mélynyomó RCA csatik nélkül?
Ha esetleg valaki szedte már szét bármilyen típusnak az eredeti hangrendszerét egy komplett upgrade céljából, szívesen olvasnám, mit tapasztalt.Jazz-hez úgy néz ki az opcionális extrák listáján, hogy van külön a hangszóró (meg gondolom, egy kisebb erősítő is egyben), és van mellé az "attach kit", főként ez az utóbbi érdekelne, hogy miként oldották meg. Hiába keresek képeket, tizen évvel később már nemigen járok sikerrel - már csak azért sem, mert meglehetősen ritka, úgy tűnik, hogy szinte senki nem vásárolt ilyesmit az autóhoz.
Nem ragaszkodom a gyárihoz, jó egy hasonló kvalitásokkal rendelkező utángyártott is, csak az eredeti fejegységet nem vagyok hajlandó cserélni. -
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #69838 üzenetére
Mi a cél? A gyárihoz hasonló megoldás minél olcsóbban, ha lehetséges. Nem akarok túlzásba esni, a gyári hangszórókkal is elégedett vagyok, csupán az elülsőkhoz raktam egy-egy hangváltót és cincogót.
Még nem kérdeztem utána az Unixban, hogy rendelhetők-e, de a weboldalukon a cikkszámokra rákeresve a gyári mélynyomó 150k, a hozzá szükséges attach kit meg 100.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #69840 üzenetére
Kitakarítanám és minél erősebb kétoldalú ragasztószalaggal visszaragasztanám saját kezűleg.
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #69843 üzenetére
Sajnos nincs. Csak azért gondoltam erre, hogy a kenhető ne bűzölögjön ott, amíg megszárad.
-
tboldi
nagyúr
Foglalkoztat a gondolat, hogy a gyári csomagot vegyem meg, de persze nem 250-ért. Illetve az attachment kitet valszeg nem úszom meg, abból muszáj lesz újat rendelnem, de mélynyomóból kereshetek bontottat olcsóbban.
Igazából nem akarok úgy járni, mint amikor az ajtókban lévő hangszórókat akartam kicserélni. Hiába választottam fórumos ajánlásra Gladen Alphákat, mert hogy azt meg tudják hajtani a gyári fejegységek is, elég vékony lett a végeredmény, az eredeti papírhangszórókkal sokkal jobb, teltebb volt a hangzás, így csak a vásárolt cincogókat társítottam hozzájuk a hangváltóikkal egyetemben, ami viszont jó kiegészítésnek bizonyult.
Na, szóval ettől félek az utángyártott erősítővel és mélynyomóval is, ha már sok pénzt beleölök, akkor legyen elsőre jó, nem szeretnék csalódni. -
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #69850 üzenetére
Ülés alá nem jó, ott a tank a Magic Seat miatt, a korabeli extralista is a csomitartóba írja. Ezért nem is lenne jó, amit linkeltél, ennél burkoltabb kell, hogy esztétikus legyen.
És amúgy szerintem a gyárival kevesebb a szívás, az attachment kit plug&play, és az áramot is a belsőtéri biztosítéktáblából veszi.
szerk.: Arra jöttem rá, hogy a mélynyomó + beszerelő szett létezik egy csomagban is saját cikkszámmal, úgy csak 152k Ft, nem 154+99. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Potzee #69870 üzenetére
Gyári: NGK BKR6E-11, Denso K20PR-U11
Alternatív: NGK BKR6EIX-11, Denso IK20TTNekem a 2 NGK-val tapasztalatom, az alternatív irídiumos egy vagyon ugyan, de 100k km-t elmegy 40k helyett, valamint 4000 1/min felett is lelkesebben forog el a revlimitig, nem olyan kelletlenül, mint a gyári simával.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69884 üzenetére
“A 150.000 km is erős határ”
Én 6 km-re vagyok a 151-től, már nem jó… De nem mintha meg akarnék válni tőle.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69886 üzenetére
Csak poénkodni próbáltam, inkább kevesebb, mint több sikerrel.
-
tboldi
nagyúr
A jobb hátsó sarkán van 1-2 apró sérülés, szerintem 50-60-ból megcsinálnák Kálnokon, kapna jobb gumikat, valamint az M32-es váltót preventív jelleggel felruháznám erősített csapágyakkal, aztán kész is.
szerk.: Vagy ez, de a szürkének jobban tetszik a bele. Viszont ennek meg a felnije mutatósabb, de az könnyen (és ahhoz képest nem is olyan drágán) pótolható a szürkére is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #69905 üzenetére
A Magneti Marelli 19k Ft/oldal, nem horror az sem, szerencsére a Fiat Bravóban, Cromában és Tipóban is ugyanez van, így olcsóbb tud lenni.
A gyári viszont 57k oldalanként.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én az Ypsilonnal mennék szívesen, az sem egy tipikus track tool.
1. Különlegesebb, ritkább → nagyobb esély videóban szerepelni;
2. A Jazz-zel egy örökkévalóság lenne, azért a turbódízel rugalmasabb és élvezetesebb;
3. Kényelmesebb, valahogy oda is kell jutni;
4. Kevesebbet fogyaszt, legalábbis a Nürburgring és Mosonmagyaróvár közötti szakaszon mindenképp.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Rocket 42B19L
Yuasa YBX3054Inkább a Rocket, ha van rá lehetőség, nagyobb kapacitás és indítóáram.
szerk.: Ezek vannak még a teljesség igénye nélkül, Bosch és Varta felejtős, Bannert nem ismerem. Illetve csak annyira, hogy Banner volt a CB500X-emben, a Red Baron apum kérésére zsír új aksival adta át, de csak alig 15 hónapig volt benne, mert közben gtk lett a motor hála egy audis hölgynek.
szerk. 2: Itt van még néhány fajta, Exide Premium esetleg még jó lehet. Régen az is kiváló minőség volt, az utóbbi években viszont lehet olvasni panaszokat, ennek ellenére nemrég én is ilyet vettem anyum Lanciájába.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #70037 üzenetére
Nem tudom, abba mi fér be fizikailag, így csak a GD-hez ajánlom teljes biztossággal.
.............................Duracell vajon milyen lehet? A háza pontosan ugyanúgy néz ki (felső él recék), mint a Rocketé vagy a Yuasáé, mindkettőt a dél-koreai Sebang gyártja - lehet, hogy ezt is?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Saját tapasztalat nincs a Vartával, de a felhasználói visszajelzések nem túl meggyőzőek.
Én egy 2013-as Bosch S4-gyel vettem '17-ben az autót, viszont már akkor elég hervadt volt, rövidesen cseréltem Yuasára, de másfél év után nem mertem a következő télnek nekiugrani vele (rengeteg városozás, rövidtáv és indítgatás ugyebár), aztán utána lett a Rocket, aminek mostanában lesz a 4. évfordulója, egyelőre még bírja. Nem tudom, hogy azért jobb-e a Rocket, mert nagyobb benne a tartalék, vagy mert a covidosdi alatt kevesebbet volt használva az autó, vagy mert becsomagoltam...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #70040 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
2 rétegben tekertem körbe minden oldalról a tetejét kivéve, oda csak 1 jutott, valamint ott a többi 5 oldallal ellentétben nem is ragasztottam hozzá kétoldalúval, hogy az aksi fogantyúja szükség esetén hozzáférhető maradjon. Így még éppen befér abba a műanyagkeretbe.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70110 üzenetére
Nincs olyan Jazz, ami ne lenne az.
-
tboldi
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
1. Passz, ez inkább a GE-kre jellemző, a GD-knél van némi burkolat, ami valamennyire védi, ergo ritka, hogy cserélni kelljen.
2. Hogyan? Tudsz képet beszúrni? Kíváncsi lennék. Amúgy a fent említett bontókon kívül ott a FB csoport is.
3. Én vettem egy bontott gyári AUX csatit Litvániából, és ez alapján egy régi PC ház alaplapi csatlakozóiból és vezetékeiből készítettem hozzá vezetéket. Aztán ment bele egy BT adapter, egy Tunai Firefly, mert a Densionnal vagy a Yatourral ellentétben nem ezeréves BT verziót használ és ismeri az AAC kodeket is, nekem mint iPhone usernek ez fontos volt. Távirányítónak meg egy Tunai Button van a kormányon, de az Apple Watch is kiváló erre a feladatra.
4. Csak tárcsa van, semmi dob. Amire figyelni kell, hogy a hátsó nyereg dugattyúja csavarva megy vissza, nem pedig benyomva, mint az első. A kézifék miatt van így megoldva, mert ugye az nem hidraulikus működtetésű. És a körülötte a gumi ne legyen gyűrött!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!