Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #63180 üzenetére
Gyárilag nem villognak az irányjelzők. Amiken villog, abban van utólagos riasztó és az villogtatja.
Elakadás jelzőben lehet izzót cserélni, kiveszed a gombot és egyik oldalán van egy kis műanyag kereszt, amit csillagcsavarhúzóval ki tudsz tekerni, abban van az izzó. Én kiszedtem a foglalatból a rossz izzót és 12V-os hosszú lábú rizsszemizzót belehajtogattam, mert kompletten sehol nem volt csak gyári 1200 Ft-ért. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #63182 üzenetére
Hát ez ilyen sajna, nekem van utólagos riasztó + indításgátló, sőt még a bal első ablakot is felhúzza, irányjelző villog. De gyárilag egyiket sem tudja.
Tükörállítón a Mirror felirat világít (illetve ha bekapcsolod a tükörfűtést, de az ledes biztos nem tönkre), de nem ajánlom a szétszedést, mert roncsolás nélkül nem lehet szét szedni. Ha szerencséd van nem törik el de 10/9 törik (nekem eltört de sikerült megragasztani), ugyan olyan foglalat nélküli rizsszem izzó kell bele, de forrasztani kell. [link] [link] Látszik hol tört el, a tükörfűtés gombja csak befele pattan, kifele nem jön.Manuál klímáshoz nincs 2 dines keret. Két opció van: Beteszed keret nélkül (pont belefér, csak lesz 2 mélyedés) vagy veszel 1 dines keretet és kivágod az alsó "polcot".
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #63185 üzenetére
Légzsák az ülésben van, széthúztad a csatit és dobja a hibakódot. OBD-vel nem tudod kiolvasni, csak gyári Honda diag tudja. Szerencsére erre is van házi megoldás, 2 vezeték kell és türelem [link]
A sárga csati a biztosítéktáblába van bedugva. Ha elsőre nem megy, próbálkozz újra, nekem is vagy 3-4 próbálkozás után sikerült.
Legközelebb ha a légzsákkal foglalkozol mindenképp vedd le az akkusarut és várj 5 percet nehogy meglepetés érjen. -
flegga92
senior tag
válasz tboldi #63188 üzenetére
Nem, vagy csak türelmetlen voltam. Kiment egy bizti és kerestem melyik a rossz, persze gyújtáson maradt a kocsi... Véletlen kihúztam a légzsák biztijét, jött is a hibakód
Fél napra levettem a sarut, de maradt a hiba, majd a jó öreg szereljünk autót a youtube-ról segített -
flegga92
senior tag
válasz tboldi #63229 üzenetére
Ehhez van valami rögzítő?
Civichez volt először Heko, 1 hónap után elkezdett rezegni felhúzott ablaknál is, majd egyszer elszállt Aztán olvastam, hogy mindenki így járt vele...
Aztán ClimAir-t vettem ahhoz sem volt rögzítő, csak be kell feszíteni. Már 2 éve stabilan fent van, lehúzott ablaknál sem rezeg autópálya tempónál. -
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #63272 üzenetére
Nekem is rápüfölte a hülye gumis légkulccsal. Eltört a féltengelyem, gondoltam húzok rá egy csövet míg elvontatjuk, venném le a kereket, nem jön. Teleszkópos kulcs elő, azzal lejöttek a csavarok. Kérek nem jön le, rúgom, gumikapáccsal ütöm, semmi. Kolléga nézi mit szenvedek, erre kiszúrja hogy a kerék őr belső része ott virít a csavaron. Így kellett a trailer. Szerelő mondja, hogy ki kell szedni a kerek csapágyat a tőcsavar cseréhez, az anya lefúrása közben sérül, és lehet a csapágy nem jön ki egyben akkor az is csere. Mondtam, hogy ügyes legyen, mert fél éve kapott új csapágyat. Szerencsére ügyes, így megoldotta a kivétele nélkül kb 2mm-t le kellet venni a tőcsavar hosszából és úgy bement, fogja rendesen az anya is.
Céges kocsival is jártam úgy, hogy defektet kaptam. Gyári kulcs volt nálam, meg se moccan. Ha nincs ott a 120 kilós kollégám aki páros lábbal ugrál rajta akkor nincs csere. Visszavittem ugyan oda a defektet megcsináltatni, mondtam, hogy az összes csavart lazítsák ki és nyomatékkuccsal húzzák meg. Húztak a szájukat, de mikor a legkulcs is alig bírta levenni akkor elnézést kértek...
Ezek után vettem egy emelőt és egy nyomaték kulcsot, összesen nem volt több 15k-nál, kb ennyi az éves csere is a gumisnál... Érdekes módon azóta kis kulccsal is könnyen jön le cserekor a csavar mégsem esik le. Viszont 50 km után tényleg után kell húzni.
-
flegga92
senior tag
válasz Avicularia #63282 üzenetére
Nekem is külön szett van. 2 évente (vagy ha ráz) egy centírre elviszem, de akkor is magam teszem fel.
-
-
-
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
válasz gerner1 #63346 üzenetére
Egy Fordban volt ilyenhez szerencsém, hát érdekes volt.
Én 28 vagyok még csak, de a következő valószínűleg automata lesz. Nagyon sokáig elleneztem, míg ki nem próbáltam. Utálok kuplungolni a városban. Jó még mindig váltani vele, pontos, könnyen jár így 300e km után is. Szörnyű hogy a vadonat új céges Peugeot Boxerben szar volt váltani, most 150e körül egyenesen katasztrófa alig veszi be a sebességet.
Az újabb hagyományos autómataváltók teljesen jók, ügyesen kezelik, azt csinálják amit akarok.
CVT nem tetszik, de egy városi kisautóba bevállalnám.
Fater Passátjában DSG van, azt nehéz überelni egy kézi váltóval. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #63415 üzenetére
3/5 ajtós más! Ha jól tudom más pár csatlakozó is a 3 ajtónál gondolom az 5 ajtosnál is, de az nem nagy összeg. Az izzó foglalat viszont tuti más.
Ha bontottan veszel ami ha jobb kormányosról van akkor a ködzáró rossz oldalon van. A helye megvan a bal lámpába, csak egy kört kell bele fúrni majd 2 oldalát picit kireszelni. -
flegga92
senior tag
Itt kb össze van szedve. Van még pár idegesítő apróság, de egyszerűen orvosolható.
Motorral nincs gond, ha normális olajjal használták (max 5W30) ha 10W40 volt benne ott kell hagyni.
1.4-1.6 között nincs sok különbség, azért előzésnél érződik az a + 20 lóerő. Fogyasztás kb egyforma.
Alkatrészek korrekt árban vannak, még a gyári is, rengetegen bontanak szóval van utánpótlás is. Egyedül a vezérlés volt húzósabb az 65k volt az anyag.
Vásárlás után szívósor tisztítás és szelep hézag állításra el kell vinni, ezeket jellemzően senki nem csinálja meg.
A váltó zseniális helyen van, utána az összes kocsiban ott fogod keresni. Egy könyöklőt érdemes venni, van a típusba illő, nem kell az univerzálist befaragni.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #63655 üzenetére
7g Civicbe amit vettem az előző tulaj gyári akksit rakott, így vettem. 1,5 évesen cella zárlatos lett... 22k körül vette 4 éve gondolom már drágább is, ennyiért azért már lehet jó akksit venni. Gyorsan kellett helyette valami, kék varta volt csak a boltban, több mint 2 éve hiba nélkül megy, túlélt egy generátor hibát (túltöltés), jellemzően 2-3 naponta megyünk 2*4 km-t havonta 1 alkalommal 2*40 km. Sosem volt töltőre rakva, pedig csillag garázsban lakik.
Gondolom az első kiszerelésű akksira szigorúbb minőségi követelmény vonatkozik mint amit utána kapsz.Régen a családban volt egy 323-as Mazda amit 12 évesen vettünk gyári akksival, 5 év múlva ugyan azzal adtuk el, bár akkor már havonta fel kellett tölteni. Városból ünnepnapon ment ki, anyám járt vele dolgozni 5 km-re. Mondjuk egy nagyon megkímélt autó volt kevés km-el.
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #63661 üzenetére
36-40e körül találtam most a gyári akksikat, annyiból inkább veszek kettő másikat. Akkor ott van még a Yuasa.
Bár robogóban rossz tapasztalatom van vele, 1 szezont bírt pedig a lakásban volt télen, 3 hetente töltve. 2 ilyen akkut vettem egymás után, mindkettő ennyit bírt. Aztán vettem vettem valami LP márájút fele annyiért 4 éve fasza télen sincs kiszedve és töltve. -
flegga92
senior tag
A hamis Castrol kicsit másabb volt.
A magyarországi forgalmazó keztde el a "hülységet", ugyanis sok viszonteladó megkerülte őket és direkben vásároltak a környező országokból sokkal olcsóbban eredeti olajat és ez nem tetszett nekik. Ekkor jött a hologrammos matrica a kupakra amit itthon tettek rá és kezdte el szajkózni, hogy amin nincs az hamis, majd sűrűn más biztonsági elemre váltottak. Ezzel azt érték el, hogy az emberek már nem tudták mi is az "eredeti" és inkább nem is vettek Castrolt. Nem sokkal később ki is vonult és valamelyik környező országból látják el a térséget, hogy mindenhol egyforma áron legyen.
Ettől függetlenül biztos volt hamis Castrol olaj, de nem annyi mint amit annak hittek.
Faterom kenőanyagokat árul, tőle tudom, de a TC égéstérben is volt már róla szó. -
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #63716 üzenetére
3 éve vettem 7G Civichez gyári légszűrőt az is olajos volt. Jobban megfogja a port. Szerelőm is mondta, hogy ezért jó a gyári, csak sajnos felment az ára rendesen (4K-ról 8-9K-ra).
Egyébként a robogóm gyári szűrője is olajos bevonatú, szóval bevett szokás.
Zsemito-n is írják.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
Nekem is ilyen van, home diagra elég. Párszor már jól jött.
Annyi, hogy vagy vedd meg itthon felárral, vagy EU-n belül, mert a Kínából jövőket előszeretettel szedik ki a vámon, és csúnya büntetést kell fizetni. Nem az eszközzel van baj, hanem adnak mellé egy CD-t tele tört programmal. Hiába kértem hogy ne küldje, csak belekerült a csomagba... Én megúsztam szerencsére. -
flegga92
senior tag
válasz atee_13 #64369 üzenetére
Szerintem engedd el ezeket a hibrideket. Inkább Toyota vonalon nézelődj. Nem voltak túl népszerűek, nem nagyon vannak utángyártott cuccok hozzá, a maszekok sincsennek ráálva, nem tudsz cellákat cserélni csak komplett akkupakkot. Ami valljuk be egy ilyen értekű autónál nem kis tétel.
Ellenben a Toyotákhoz van minden, tudnak cellánként cserélni, itthon is van pár cég aki foglalkozik vele. -
flegga92
senior tag
válasz Razor1 #64455 üzenetére
Ha számlásan csináltatod előny lehet, hamarabb elmegy, de szerintem sem fogod tudni annyival többért eladni. Ha számla nélkül/otthon csinálod, tök fölösleges én biztos nem hinném el és megcsináltatnám.
Mikor vettem a kocsit kerékcsapágyas volt, mondta az eladó, hogy 2 nap múlva van időpontja a szervizbe, megcsináltatja utána vigyem csak el a kocsit. Mondtam, hogy inkább engedjen 30K-t és írjuk rá az adásvételire, hogy rossz. Eladás előtt senki nem tenne bele normális csapágyat. -
flegga92
senior tag
válasz tucsok. #64466 üzenetére
Valószínűleg nem típus specifikus fejegység, bár a kinaiaknál sose lehet tudni. Kollegamnak H Astrája van, és ugyan ez a baja, sőt a fedélzeti számítógépet is bukta (fogyasztás stb). Megoldás, hogy megmarad a gyári rádió és évente 2x át kell arra dugni beállítani az órát. Elképzelhető, hogy itt is működik.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
A konszernnél nem divat a visszahívás, sem a garis javítás. Faternak többször meggyűlt már vele a baja. Valamelyik korábbi Passat-nak gari lejárta előtt eltört az olajpumpa tengelye. Szegeden lett véve újonnan, pont ott történt a baj. Jelzett, hogy alacsony az olajszint. Megállt, épp minimumon volt, rátöltött, beindít, jelzés eltűnt, de 1 km után megint visszajött. Hivta a szervizt jött a trailer, napokig vizsgálgatták, majd jött a telefonon hogy hát új olajpumpa és turbó biztos, de ez nem garis hiba és ezek cseréje után sem biztos, hogy jó lesz mert olajnyomás nélkül ment a motor, szóval inkább egy új motor 1,5M-ért és ingyen beteszik.
Fater felhívott egy ismerős maszek embert, mondta, hogy hozassa oda a kocsit, megnézi, nem ő az első ezzel a bajjal. Cserélt egy olajpumpa tengelyt (mert lehet külön is kapni) 15e-ért és vígan futott még 200e km-t a kocsi hiba nélkül, utána el lett adva.
Tavaly kapott egy új Passatot, pár hónaposan zörgött, le se szarták. Volt még egyéb apróbb dolog, nem foglalkoznak vele.
Azért a Hondánál nem 1 típus volt ami zörgött, de utólag mindet kiszigetelték/szivacsozták.
Nekem a céges kocsi egy új Fabia 1.0 TSI full fapad, 50k-nál már cserélni kellett az első lengéscsillapítókat, mind a kettő szarrá ment, pedig nem jártam vele rossz úton. Persze fizetős volt.
Ha terepre kell menni, akkor egy Amarokot nyúzok, azzal nincs különösebb baj, csak annyi, hogy minimál terhelésnél is van hogy lefullad a motor, nem csak nekem hanem másnál. Ez már a dízel botrány utáni gyártott 2.0 crtdi motorral van. Van a cégnél a botrány előttről is frissített szoftveres amarok, annak semmi baja, bár az js lomhább lett.
Havernak egy Mazda CX-5 lett motorhibás gari lejárta előtt fél évvel, szó nélkül cserélték a komplett motort, csereautót is kapott. Konszernnél ez elképzelhetetlen...[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz MPowerPH #64630 üzenetére
Havernak volt egy E90 325D, hát érdekes egy járgány volt. Kényelmes volt, de pakolós rész kb semmi, pohár tartó sem volt, ajtóban sem nagyon fért el... Pedig voltak benne extrák (M packet, nagy navi) de ez nem fert bele.
Busz Civicbe akárhová nézek pakolós hely van, 4 db pohár tartó ebből 3 elől. -
-
flegga92
senior tag
Nincs azzal a dízelellel semmi gond. Turbó geometria szokott lekokszolódni, illetve ilyen idős korban egy turbó felújítás/csere. Nincs se DPF se kettőstömegű.
Az 1.6-ban is ugyan az a vacak nyelestengely csapágy van, az enyémben is kellett cserélni.
Én is fostam a dízeltől, de most inkább vennék egyet az 1.6 benzin helyett. Egy normális FL 1.6 Sport 1M körül mozog, dízelből hozzádvágják 6-700e-ért. -
-
flegga92
senior tag
1. Szorul valahol, meg kéne húzni a csavarokat, vezető kéderbe egy kis szilikont felvinni. Lehet lassan megadja magát a bowden is.
2. Mikor jó meleg lesz, húzd ki koppig az övet és langyos ultradermes vízben áztasd, keféld picit át, majd hagyd a napon megszáradni. Egy úgy csináltam, hogy kivittem két széket, és arra akasztottam. -
flegga92
senior tag
válasz Irocase87 #65339 üzenetére
Először pucold el a szélvédőt. Nem ablaktisztítóval hanem mondjuk Isopropyl alkohollal, szokták még ecet+desztvíz kombóval is, de azzal nincs tapasztalatom.
Ablakot résnyire lehúzni menet közben. Eleinte míg ki nem szellőzik az autó többet kell lehúzva lenni, később elég addig, míg meleget nem fúj. Ha zavar a pici huzat akkor légterelőt ajánlott beszerezni.
Másik, hogy valahol beázik, vízelevezető el van dugulva. Nálam a csomagtartónál ázott be a féklámpa átvezetőnél. De az is elég, hogy amikor beszálltok vizes cipővel a szőnyeg megszívja magát.
Alternatív megoldás lehet még, hogy macskaalmot tesztek zokniba és az mindig a kocsiban van, időnkét cserélgeted.
Nekem a rendszeres ablakpucolás és szellőztetés bevált az EP2-ben. Sőt az előző autómban (F Astra) is bevállt. Ott a szélvédő alatt volt a pollenszűrő, kb minden védelem nélkül és oda folyt a víz nagy esőben, klíma sem volt benne. Párás időben a tetőablakot mindig bukóra állítottam, sose volt baj.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen