- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz paolinho #61865 üzenetére
Egy megoldás van, de az is félig meddig fix. Ki kell nyomozni, mekkora ellenállása van a légzsáknak, széthúzni a csatlakozót és betenni a megfelelő ellenállást, ekkor a rendszer teszt azt hiszi, hogy minden rendben. Ha ritkán ül ott a gyerekőc akkor macerás, mert mindig szét kéne bontani, akkusarut levenni várni stb.
7g Civicnél sokan csinálják, ha a Type-R ülés kerül bele, mert a gyári ülésben van az oldal légzsák, a Type-R-ben pedig nincs.
Haver BMW-jébe is tettem már, ott az ülés foglaltság érzékelő volt hibás, most mindig úgy érzékeli, hogy ül ott valaki és mindig pukkan a lufi. -
flegga92
senior tag
válasz szabonagyur #61936 üzenetére
Van valahol egy törött gyári házam, amiben jó az elemtartó, de az istenért sem találom, lehet a melóhelyen van, ott szereltem át. A héten szabin vagyok, jövő héten írj rám, ha nem jelentkezem.
-
flegga92
senior tag
válasz King Charles #62005 üzenetére
Ha fizikálisan befér a nagyobb akkor mehet bele.
Anno az F Astrában is a legnagyobb akksi volt benne, ott egyforma akkutálca volt az összesben, így ment a benzines kocsiba a dízelhez méretezett akksi. -
flegga92
senior tag
válasz germol001 #62010 üzenetére
Szia! Pont pár napja volt szó róla, motor kuka benne, előbb utóbb csapágyas lesz. Alkatrész van hozzá, bontott elemek is.
Én nem venném meg. Ráadásul a kupé alacsony, nehezebb szerintem kimászni belőle, a 3 ajtós sportból is nehéz kimászni pedig az magasabb, viszont az ülés nagyon kényelmes, remek oldaltartása van. Automatát nem nagyon láttam belőle csak az 5 ajtós verzióból. -
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #62052 üzenetére
Én is ajánlom ezt az izzót, ugyan ez van a helyzetjelzőbe és a rendszámtábla világításba is, szép fehér fénye van, nem üt el a Night Breaker Laser-től.
Én nem szarakodok már a LED-es izzókkal, állandóan tönkremennek, egy esetleges ellenőrzésnél sem akarok gondot a rendőrséggel -
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62342 üzenetére
Test kábeleket kéne átnézni, nagyon egyszerű, nem kell sokat szerelni, tavasszal csináltam én is. Akksit ki kell venni, légszűrőház előtt van egy fekete doboz és a szívónyílás pár csavar fogja. Ott szépen visszaköveted a kábeleket, nem hosszú, max 1 m és van benne egy osztás, 2 helyen kapcsolódik a kasztnihoz. Kitekered a csavart, csiszolópapírral megcsiszolod a sarut és a kasztnit is, de ezt ne túl nagy felületen, csak a saru alatt. Van még az első zárhíd és a motor között is egy, azt érdemes cserélni, mert csupasz kábel, mindegyiken tiszta oxid. Saruk alatt kontakt sprayel kell befújni, barkács áruházakban kapsz (OBI-ban van biztos, Chip márkájú).
Ez a leírás a benzineshez van, ha esetleg dízel ott máshogy lehet.
Lehet még generátor is zárlatos, szépen le tudja szívni az akksit, önindító is lehet gázos, kopott szénkefe stb. illetve valami fogyasztja az áramot, jellemzően utólagos dolog (riasztó). Érdemes lenne mérni nyugalmi áram felvételt, ha pár mA-nél nagyobb akkor valami fogyaszt.
Ha generátor/önindító hibád lesz, újítasd fel a gyárit, ne vegyél utángyártottat. Az én generátorom annyira gatya volt, hogy adtak egy komplett felújítottat,a rosszat le kellett adni.tboldi : valóban nincs rotor, 4 trafós
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62374 üzenetére
Nem hiszem, hogy az üzemanyag szűrő lenne, attól tekerne az önindító. Egyébként a tankban van hátsó üléslap alatt lehet hozzáférni, 1/4 alatt legyen az üzemanyagszint, nem nagy kaland cserélni én magamnak csináltam. Ha gondolod leírom.
Nekem volt főtengely jeladó hibám, de és jó darabig hibakódot sem dobott. A jelenség az volt, hogy kb 5 percet járt a kocsi, majd egyszer csak leállt és be se indult, kb 1 óra után viszont megint lehetett 5 percet menni vele. Aztán egy teli akksit lemerítettünk önindítózással mire végre dobta a hibakódot, cseréltük bontott gyárira a jeladót és azóta nincs semmi gond.
-
flegga92
senior tag
Kedveskedett ma a Civic egy kicsit, reggel melegítem a motort, jégoldózom az oldalablakot, beszállok, ajtó becsuk ablak koppig lezuhan... Ebben a jó kis időben élmény volt beérni a munkahelyre.
Kárpitot leműtöm, szerencsére minden ép maradt, látom elszakadt a bovden. Kerestem egy lécet, ablak nem megy fel, feszíti a motor, így azt is ki kellett szedni és elvágni másik helyen is, de csak a motor szétbarmolásával tudtam.
Alkatrész keresés, legtöbb helyen nincs, utángyártott kompletten 30k, egy cég ha menthető a motor 20 körül megcsinálja, Amayama 60k, Zsemito 25k az új. Mondom mielőtt megrendelem a gyárit ejtek egy telefont a sarki márkaszerviznek. Nem hittük el, de kemény 13k a komplett szerkezet (bovden, motor, vezető+ sallangok). Nem tudom hogy máshol is ilyen olcsón adják a cuccokat, de ha valakinek kell gyári cucc szívesen rákérdezek. -
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62491 üzenetére
Mióta is áll fent ez a probléma? Mit tankolsz a kocsiba? Pont ma beszéltük pár ismerőssel, hogy szívás az új E10 95-ös benzin, ketten is mondták, hogy alapjárat leesett, hidegen szar hangja lett, sőt egyiknél le is áll elég sűrűn mikor konyomja a kuplungot... Legközelebb 100-ast tesznek bele, kíváncsi leszek rá. Én már 2 éve 100-ast tankolok, de előtte is prémium 95 ment bele.
-
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62505 üzenetére
FB csoportban az olcsó jeladó csak pár embernek jó működött, a közepes kategória senkinek nem ment kb. Gyári főtengely jeladó 70-80k. Kb egy bontott motor ára garanciával... Egyébként Denso szenzor volt a főtengely jeladó, nem tudom alkatrész boltban van e ha igen mennyiért. Én bontott gyárit tettem, 8k volt postával. Csepeli bontóban van, import tunningnak is érdemes írni, bontanak is, onnan vettem a lökhárítót, ők adták a legolcsóbban.
Egyébként egy rendes diagra vidd el tényleg ahol rendes műszer van nem csak valami kínai vacak. Márkaszervizt nem feltétlen ajánlom, az ilyenekkel nem szeretnek foglalkozni. Keress egy Bosch szervizt ott van rendes diagnosztika. Az is lehet, hogy nem a szenzorral van baj, hanem kábel hiba, valahol kidörzsölődott, megtört, elrágta a nyest. Felesleges drága pénzért szenzorokat venni nyakra főre. -
flegga92
senior tag
Van a topicban valakinek 8gen Accord (kombi) dízel automata váltóval?
-
flegga92
senior tag
Idén/jövőre cserélni kéne a Civicet, és szemezek vele. Motort tudom, hogy jó, nem szokott vele gond lenni, de automatáról nem sok mindent tudok. Hagyományos 5 sebességes vagy már valami újabb fajta? Mennyire fürge a váltás, egy padlógázt mennyire reagál le jól? 2.4 Type-S-el vittek már, ott azért gondolkozott néha hogy mi legyen, manuálba téve azért ki lehetett húzatni. Elvileg az autómatában nincs kettőstömegű, vagy nem megy olyan hamar tönkre mint kézi váltóval, ez igaz?
Mik az általános típushibák, vagy amire esetleg oda kell figyelni vásárláskor? Fogyasztás autópályán/főúton/városban milyen? -
flegga92
senior tag
Akkor a váltó az olyan mint a benzines társán. Vállalható teljesen, tényleg nem egy DSG (faternak az van, brutál). Egyébként én se váltogatnék vele sűrűn, de azért jó ha van, mondjuk egy kis DPF tisztítás céljából, ritkán megyünk pályán.
DPF amitől tartok kicsit, viszonylag sokat megyünk városban is.
Köszönöm szépen! -
flegga92
senior tag
Biztos benzinest vennék, ha lenne, de kombiba ritka mint a fehér holló. Sedan még csak csak akad, de az nem kell. Ritkán felbukkan pár benzines de a dízelnek többszörös árán. Még akkor is olcsóbban jössz ki ha 5-600k-ért venned kell egy új DPF-et, csak erre számolni kell.
-
flegga92
senior tag
válasz eisento #62646 üzenetére
Akkor azért
Amúgy tényleg rohadt drágán mennek.eisento: 15" nem jó? 7g Civic Sportban minden volt mankó kerék olcsóbban szokott lenni. T135/70D15 99M gumi van rajta. Gyárilag ezen is 16" felni van. Osztókör, agyátmérő, ET ugyan az. Esetleg a féknyereg lehet problémás, de hátul úgyse nagy, előre meg a mankót nem tesszük fel.
-
flegga92
senior tag
Hidrogéncellát mindenkinek
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #62724 üzenetére
A vékonyabb olajat jobban eszi dolgot tudom cáfolni. 7g Civicben az általad használt 5W30 Eneost nagyon "szerette" a motor, egy csereperiódus (10e km) 1,5 l olajat öntöttem rá + a nívó max és minimum közötti kb 8 decit összesen 2,3 l.
Következő olajcsere 0W30 Castrollal történt itt összesen kb 1 l olaj ment rá, cserekor a nívó max alatt egy picivel volt.
Azután a szerelő és egy olaj webshop tanácsára kipróbáltam a 0W20 Eneost. Kb 0,5 l fogyott és kicsit túl is mentem a 10e km-en. Az olajlehúzó gyűrű van letapadva ezért volt a magasabb olajfogyasztás.
Nálam bizonyított a "vékony" olaj. Sokat megy hidegen a kocsi, de 40 fokban autópályán is bírja tartósan 350 km-t 130 km/h felett, itt 5000 körül forog a motor.
Hidegben is sokkal könnyebben indul, szebb a hangja. Mondjuk én az Eneost elfelejtettem egy életre, több helyen olvastam rosszakat róla, szerelőm is lebeszélt, az elmúlt időszakban vittek hozzá jópár csapágyas motort amiben Eneost használtak. -
flegga92
senior tag
válasz rothfb #62763 üzenetére
Valóban pár éve csupa jó dolgokat lehetett róla hallani, az elmúlt 1 évben kezdtek bajok lenni sokak szerint, Civic csoportban is többeknek lett csapágyas a motorja és eneos (nem a sustina) volt benne. Szerelőmben megbízok, 10 évig márkaszervizben dolgozott, majd 2 éve saját műhelyt nyitott és csak Hondát fogad, úgy kell könyörögni hogy ismerősöm Mazdáján csináljon egy olajcserét. Nyomatékkulcs ott a kezében mindig, a legutolsó csavart is azzal húzza meg. E mellett 5-6gen Civiceket tuninugol (turbó stb.) úgy hogy sok már több 10e km-t futott.
Félreértés ne essék ne essék senkit nem akarok róla lebeszélni, az olaj kérdés egy vallás, személyes tapasztalataimat közöltem, illetve olyan emberekét akikben megbízok. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #62809 üzenetére
Szia!
Típus hibák: jobbos féltengely törés (bár automatán lehet más van), ha manuális klímás akkor a fűtés bovden megszorul és eltörik, borsos áron van a csere és csak bontott van.
Hátsó kerékjárati ívben szeret rohadni, de nem vészesen mint a korábbi Civicek csak nézzétek meg.
Motorral nincs különösebb gond ha időben volt csere és max 5W30 került bele. Váltóban cserélni kell az olajat és csak a gyári Honda ATF olajjal + gyári szűrővel. Úgy tudom sima hagyományos autómata, de hétfőn megnézem a Haynes manualban. Elég kevés autómata van sok tapasztalat nincs ezzel.
Motor az szíjas, jó minőségű utángyártott alkatrészekkel 60e+munkadíj, gyári szett 120e Ft. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #62817 üzenetére
Igen, mondjuk egy Aisin vagy GMB vízpumpával. Conti szettben lévő feszítő rugót viszont érdemes gyárira cserélni, mert valamiért 1200-1500-as fordulat között hülye hangja van e miatt, de gondot nem okoz, én is beletettem már 40e km-t. Szerencsére külön cikkszámon van a feszítő görgőtől így pár ezer Ft csak.
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #62839 üzenetére
Volt szó erről a TC Égéstérben is, hogy a magyarországi forgalmazó szivatta önmagát is. Mikor elkezdett felvirágozni a netes olajkereskedelem, a legtöbb webshop nem a hivatalos magyarországi forgalmazótól szerezte be, hanem más országokból olcsóbban. Ez nem tetszett nekik, elkezdték a hologramos matricát ragasztani és elkezdték híresztelni, hogy amin nincs az hamis. Közben ez nem volt teljesen igaz, legtöbb eredeti olaj volt, csak hát abból nem származott profit a forgalmazónak, viszont kevesebben vettek "eredeti" Castrolt is, mert féltek. Ettől független biztos voltak vannak és lesznek is hamis olajak. Viszont az UNIX, Bárdi stb, nagyobb boltok biztos nem fognak hamis olajat adni.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62863 üzenetére
14516-PLC-000 a cikkszáma, de alvázszám után érdemes utána nézni.
Ha a rohadás nem vészes még simán javítható (csak találjon az ember lakatost)
Fényszóró mattulásra polír+fólia kb 20k, vagy ha rossz a foncsor utángyártott lámpa 20k/db.
Kárpitok vicc árban mennek, bár valószínű párban kell majd cserélni, de akkor is kb 20k. Mivel nem sürgős simán ki lehet várni.
Központizár motor haldoklik (típushiba). Aliról 1500-2000 Ft az utángyártott, nekem több mint 5 éve megy. Itthon is van az importtuningon valami 5k-ért. Gyári új 10k.
Géptető nyitó kart lehet kapni fémet aliról pár dolcsi. (most nem tudom linkelni, mert céges gépen nem jön be)
Szelepfedél tömítést úgyis cserélni kell, mert gondolom szelephézag sose volt állítva rajta. Azt vezérlés cserével együtt meg kell csinálni. Plusz ha már ott van a szerelőnél egy szívósor pucolás.
Futómű kopogás sok mindentől lehet, de gyanítom hogy a kormánymű. Ezzel együtt kell élni, drágán fel tudják újítani aztán vagy jó lesz vagy nem. Sok gondot nem okoz a kopogása. Nekem cserélni kellett mert a fogasléc középen már el volt kopva annyira, hogy nem mindig jött vissza egyenesbe a kormány, de nekem is bontott került be, ami picit szintén kopog.
Ez egy korrekt ár ezért az autóért. Főleg nehéz beárazni az automata miatt. -
flegga92
senior tag
válasz domojko #62883 üzenetére
Gratula hozzá! Ennyit szerintem megért, mégha 300k-t rá kell locsolni akkor is. Kötelező dolgokat úgyis mindegyiken meg kell csinálni. Jobb hátsó sárvédőív saras vagy annyira rozsdás? Beltér le van pukkanva rendesen, az én 16 éves kocsimban mintha új lenne. Műszerfal sem vészesen drága de baromi nagy munka lenne kicserélni.
-
flegga92
senior tag
válasz domojko #62910 üzenetére
Én sem költenék rá. Azt a kis rohadást megfogni még az elején, meg ha véletlen szembe jön egy kárpit az ajtóra mert az nagyon gáz, de ez sem sürgős. Ha nem kéne ennyi sarcot fizetni egy autóra, biztos vennék egy hasonló kocsit ütni vágni. Tescoba nem kéne a parkoló végébe állni stb...
-
flegga92
senior tag
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Olajszűrőből gyárit veszek, Bárdiban 3500 volt teli áron, kedvezménnyel 3300 mert gyári cuccra nincs sok móka. Nagyobb üzletben általában polcon van. Meglepődtem rajta én is.
Légszűrő: Mahle, Mann, WIX.
Pollenszűrő: kb mindegy csak közép kategóriás vagy felette legyen, fél évente dobom ki.
Leeresztőcsavar: Legutóbb Elringet vettem de itt sincs sok különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Filmvilág
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!