Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Biqci

    aktív tag

    válasz flegga92 #62545 üzenetére

    Igen, ez hagyományos automata, 5 fokozattal. Van kézi módja is, de őszintén szólva, nem nagyon használom, ha egyszer automata, akkor tegye a dolgát, ne nekem kelljen :)
    Kapcsolási gyorsaság az olyan átlagos, hozza a típus jellemzőt (persze hogy nem dsg sebesség), de nekem megfelel. Gondolkodik kb. 1 másodpercet, de azért van neki 350Nm, aminek jó része már 2000 környékén ott van, onnan húz rendesen. Előzéskor padlógázra 2 vissza és tényleg minimális várakozással megindul. Nincs benne kettős tömegű lendkerék, de az olajcserére oda kell figyelni, az első 120e km után, majd 80ezrenként. Most van benne kb. 210e km, végig márkaszervizben szervizelve. Eddig egyszer volt a dpf szűrő tisztítva, ezt még az előző tulaj csináltatta, nekem nem volt még vele gond, bár inkább országúton, pályán van mostanában használva. Itt németben azért ki tud pályán pucolódni :D 180-at nagyon csendesen, stabilan tartja, ekkor kb. 7,5l a fogyi. De amikor tavaly karácsonykor otthon voltam vele, 130-140 körül 6-6,5-re jött ki fullra pakolva, 5 személlyel. Városban 7,5-8, de amikor nagyon hideg van, először járatom mindig indulás előtt, akkor persze több is lehet. De nézd meg a Spritmonitor-on, a nevemmel rá tudsz keresni, minden tankolás, egyéb költség ott van.
    Eddig ami baja volt, az minimális, izzó csere, és ki kellett cserélni az akksit, de ez is az ên hülyeségem volt, égve maradt a belső világítás és tönkre ment az akku.
    Ja, még annyit, hogy ez így dpf-el Euro5-ös, ha ez számít.
    Ha van még kérdésed, hajrá szívesen válaszolok, van időm, táppénzen vagyok már egy ideje... :DDD

    "For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

Új hozzászólás Aktív témák