- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz
hülyegyerek #55047 üzenetére
Azért 153 ezer kilométer messze van a soktól.
Nyilván függhet attól is, keringeti-e külön szivattyú az olajat. Talán ma már jobban figyelnek erre.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
hülyegyerek #55049 üzenetére
Evenkenti aksicsere azert megvan?
Egyik baratom GLS-nel van, azt mondja aksit eleg sűrűn cserèlnek.
-
Hondacco
csendes újonc
válasz
hülyegyerek #55063 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót.A képek is nagyon jók,a kocsi pedig nagyon tetszik
.Legyen benne sokáig örömötök.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55063 üzenetére
Kész!
Még egy motorkódot tudnál nekem mondani? Rákerestem de így hirtelen nem találtam.
#nincsbennetarcsi
-
Dan-szan
senior tag
válasz
hülyegyerek #55063 üzenetére
A beszámolót köszi,megnéztem a többi képet is nagyon szép
!
Gratula és balesetmentes kilométereket vele.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Quqesz
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55062 üzenetére
Elolvastam a beszámolód és a könyöklős dolgot kivéve egyetértek. Nekem van még adaptív lengő is, az teljesen ráfeszíti az útra a kocsit. Viszont alapból is zseniális a futómű, ritkán használom.
Nekem a nyitás/zárás van túlkomplikálva kicsit, de szokható.
Könyöklő
Nekem teljesen jó helyen van, de ez egyéni preferencia. És elférünk rajta 2-en is.Fényszóró
Hazakisérő fény van gyújtás levét után, aminek van időállítási lehetősége. Ezt is fegyelembe vetted? Bár nekem mindég auto állásban van a lámpa.
Azért járasd be a motort, én még direkt nem pörgeten 3000 fölé nagyon, majd kb 3000 km után.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55074 üzenetére
Volt nekünk is Kia(Optima), imádtam. Van ami ésszerűbb benne.
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55074 üzenetére
Hol tilt le? Meddig lehet forgatni?
Ebben is túl alacsonyan van, nem tudom milyen gibbonokra tervezeték... pedig nekem is elég hosszú a karom, mégsem ér le rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55078 üzenetére
Elég az, van nyomaték a pincétől a padlásig. Ezzel úgy sem erőből autózol, hanem nyomatékból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55081 üzenetére
Végülis az csak egy indító fokozat meg komoly emelkedőhöz jó.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz
hülyegyerek #55078 üzenetére
Kicsi Jazz 6500nál tilt, 1-4ig.
5-ben pedig sebesség korlátozás van, hamarabb letilt az elektronika, minthogy a fordulat.Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55164 üzenetére
Az korrekt nagyon.
De remélem nem a bejáratás alatt nyomtad 200-al.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #55164 üzenetére
Ennyi pályázásra én valami nagyobb motorral vettem volna, főleg ha szeretsz haladósan menni. Ezek a kis turbósak városban, meg mellékutakon virgoncak, pályán hamar szétkopik a pici lelkük. A fogyasztása jó, csak kérdéses a strapabírás.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz
hülyegyerek #55176 üzenetére
+1 !
Nekem Auris 1,2 t - m van . 116 le "csak" , de 150- nèl - 3000 a fordulatszám . Annyi az utazóm autópályán . Ott mèg , ha oda lèpek neki 180 ig hamar felhúz . Nekem is sokan mondták , hogy gyenge , kicsi , nem arra való , stb ,stb . De akik mondták , nem próbálták sem az enyèmet , sem más kis turbóst .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #55176 üzenetére
Próbáltam, el is keserített, mennyire kevés rendes emelkedőn. Hiába forog keveset a motor, ha sokat és nagy nyomáson a turbó. Ez lesz a gyenge pontja, ha sokat lesz cipőzve. A sebességhatárokat betartva szerintem tartós lesz, rúgva, ki fog feküdni. Erre a felhasználásra jobb az 1.5 turbó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #55180 üzenetére
Biztosan erősebbnek érződik, mint az 1.8, hogy ténylegesen jobban is menne, arra nem vennék mérget. Félre ne érts, nincs bajom a kis turbósokkal, csak engem nem lehetne rábeszélni egy ilyenre ha pályára kell száguldozni, mivel autószereléssel is foglalkozom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
hülyegyerek #55193 üzenetére
Szerintem is felesleges a turbón aggódni, ha gari idő után esik le akkor mivan? 100-150k max és fel van újítva/ki van cserélve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #55193 üzenetére
Az a gari mindenre kiterjed, vagy csak fődarabokra? Nem hiszem, hogy pl futómű, vagy momdjuk a turó gariztatható egy 8 éves autóban. Szép lenne, de valahogy hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #55196 üzenetére
👍
-
hülyegyerek
addikt
válasz
hülyegyerek #55196 üzenetére
Mármint a +5 év ugyanolyan feltételekkel van, mint az alap 3 év.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
kalapacsolok
senior tag
válasz
hülyegyerek #55163 üzenetére
Köszönöm! Közben mástó lis hallottam, hogy az M & M Honda márkaszerviz hogyan verte át. Elképesztő, hogy hogy a Honda engedi, h ilyen szélhámosok is legyenek a márkaszervizükben... Döbbenetes, ezt a kocsit tuti hagyom a francba!
-
Bibby
addikt
válasz
hülyegyerek #55193 üzenetére
Ez azért túlzás lesz. 0-100 gyengébb 2 másodperccel. Az alacsonyan jövő erő miatt elhiszem hogy dinamikusabbnak érződik, de azt erősen kétlem hogy 150 felett jobban gyorsulna. Érdekes lenne egy rugalmassági teszt, de olyat senki nem fog csinálni.
Ελευθερια η θανατος
-
Bibby
addikt
válasz
hülyegyerek #55220 üzenetére
Gyári adata 10.9, a réginél 8.9.
Egyébként értem én amit mondasz, csak sokan úgy írják ezt mintha ez valami "hibája" lenne a réginek. Egyszerűen ilyen a karakterisztikája, váltogatni kell és pörgetni az égbe. Ennyi, erre lett alkotva.
Na meg van köztük mondjuk 10 év technikai fejlődés.Ελευθερια η θανατος
-
oettinger01
őstag
válasz
hülyegyerek #55220 üzenetére
Nagy tudor volt aki ezt a tesztet írta, a 8. generációs 1.8-as civic az sosem volt FN2.... az a 8gen TypeR kaszni kódja...
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hülyegyerek #55338 üzenetére
Az nagyon jó ár! Még az 1k-s lehúzás ellenére is.
#nincsbennetarcsi
-
Kobe
veterán
válasz
hülyegyerek #55338 üzenetére
Klimaval en is szopok rendesen.... Eredetileg nem is kapcsolt a kompresszor, kicsereltuk a relet, akkor mukodott, viszont valami vezerleses gond az fennallhat, vagy a hofokszabalyzo vagy nem tudom.... Maga a kompresszor mukodik, kapcsol, huteni is tud de a szabalyozassal nem kerek valami.
Legalacsonyabb hofokon suvit, megy mint allat, kapcsol automatikusan is a keveres stb, de ha 2fokkal feljebb rakod, vagy 20-21 foknal mar csak "csordogal" belole a kozepes levego, semmi legkeveres.
Ha meg rarakod a ventillatort akkor meg "keveredik" a kinti meleggelNah, update: voltam szerelonel, valoszinu hofok szabalyzo, erzekelo vagy klima vezerlo (ez nem a rele lenne?)
Klima elektromossagra valami szakit tudtok aki ezekre ra tud nezni?
-
Otisz
őstag
-
nandow
aktív tag
válasz
hülyegyerek #55491 üzenetére
Lehet igazad van. Csak az anyós ülésben ültem, ott viszont a fejem kb elérte a tetőt (198 cm vagyok). És alig láttam ki a szélvédőn.
Nem tudom, lehet-e utasoldalon állítani a magasságot, én nem állítottam semmit emlékeim szerint.
Nah mindegy is, nekem érzésre a 7gen Accord elöl tágasabb, mint a 9gen Civic.[ Szerkesztve ]
-
jeness
csendes tag
válasz
hülyegyerek #55505 üzenetére
Köszönöm szépen, elég jól összefoglaltad nekem. Várok akkor a 240-es nagyszervízig velük. Hosszbordással kell törődni, vagy az is ráér? Kicsit óvatos vagyok, mert ugyan megvan a szervízkönyv, de az alapján nem sok minden lett cserélve a 120e nagyszervíz óta, és utána független szervizes csinált minden mást. Gyanúm szerint a váltó olaj is nagyon régi lehet, kicsit darabosabb a váltás vele mint normálisnak gondolnám.
Olajból mindenképp valami 0w20 vagy sustina 5w-30-at gondoltam, sok hidegindítás meg nagypapa vezetési stílus miatt. Sajnos nagyrészt 3-5 km-es távokat fog menni az autó a közelgő gyerkőc miatt, néha fog csak nagyobb távokat menni, azt is kényelmes tempóban. Télen meg napi szinten lesz 2x5km-re befogva, nagyon hidegben nem szeretek biciklizni
-
jeness
csendes tag
válasz
hülyegyerek #55540 üzenetére
Igen, azzal a kettővel van nekem is leginkább. Minden sebességet szépen bevesz, csak hogyan is mondjam, olyan kicsit nehezen jár a váltókar, és nem olyan kellemesen sikamlós érzés váltani mint mondjuk apám Swiftjénél.
A sustina az nagyon piszkálja a fantáziámat. Jól sejtem hogy a hideginditási értékek, fogyasztás, stb. kb. úgy alakul mint egy 0-20w olajnál?
-
tboldi
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55555 üzenetére
Ez nekem is feltűnt, amikor tesztvezettem az 1.5-öst, de szerencsére azért még mindig nem kanál egy tál pudingban.
[ Szerkesztve ]
-
jeness
csendes tag
válasz
hülyegyerek #55567 üzenetére
Igen, valami ilyesmit sejtettem
A 15 col felmegy egyáltalán a Gen8 civicre gond nélkül a féktárcsák mellé?
Nem vagyok egy nagyon sportos vezető, így azt gondoltam hogy az új gumiszettel cserélek felnit is, ha érdemes vele egyáltalán macerálni. Vagy 30e forint a difi egy 205/55/r16 és egy 225/45/R17 szett gumi között. Ha a kisebb felnivel se éreznék sok különbséget, akkor inkább kifizetem a drágább gumikat és akkor nem kell új szett felnit vadásznom, meg nem kell elpasszolni a mostanit. A futómű kímélése, kevesebb fogyasztás, meg a jobb komfort amiben reménykednék elsősorban kicsi felnivel.
De most eléggé úgy érzem hogy erősen 50/50 hogy melyik a jobb döntés, gondoltam hátha van valami erős indok ami miatt az egyiket, vagy a másikat kellene választanom. Vagy valakinek van kerek perec véleménye hogy az egyik, vagy a másik jött be jobban.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
hülyegyerek #55571 üzenetére
Mondjuk én 95%-ban pályán használom, lehet hogy más körülmények között számít a kisebb felni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Otisz
őstag
-
hdanesz
senior tag
válasz
hülyegyerek #55651 üzenetére
Nekem 3hónap alatt ment bele 11 ezer. A haverok már azon kiakadtak.
-
Otisz
őstag
-
Otisz
őstag
válasz
hülyegyerek #55657 üzenetére
Uhhh...ohhh, ahhhh...nagyon baba!
Életem 2. új autója (az első egy kis Peugeot 206 volt még 2005-ben).
Sok-sok használt kocsim volt, de mivel hosszú távra terveztem most (akár 10+ év is), ezért indultam el a Honda felé (tereltek).
Nem bántam meg! (remélem 10év múlva is ezt fogom mondani)
Bár ha a kereskedőkön múlik, nem ez lesz....[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
N0S
csendes tag
válasz
hülyegyerek #55663 üzenetére
10k km után is jók a tapasztalatok? Egyik hozzászólásodat eltettem magamnak a későbbiekre nézve, én is a civic felé kacsintgatok.
A kárpitozás tényleg nagyon izzasztó? Nincsenek random felvillanó hibajelek a műszerfalon? youtube-on láttam egy videó sorozatot erről. A csomagtér takaró hogy bírja?
-
tboldi
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55665 üzenetére
Apropó, megnéztem ma a guminyomást. A nagy meleg elmúltával a 2,3-ból lett 2 bar, de korrigáltam.
[ Szerkesztve ]
-
Otisz
őstag
válasz
hülyegyerek #55663 üzenetére
Viszont kívánom!Nem ódzkodtam tőle. Első körben egy használt 1.8 benzines tourert szerettem volna, de itthon ritka mint a fehér holló.
Hosszú távra tervezve jutottam el a Hondáig. Addig-addig böngésztem hónapokig a fórumokat, hirdetéseket, teszteket, hozzászólásokat, hogy mindig elém került az a szalon autó, amit a végén meg is vettem.Amennyiben az ott dolgozókon múlik, nem lett volna Hondám. Főképp nem szalonból, de csak azért sem hagytam magam! Ár -érték arányban verhetetlennek tartottam.
5.1 volt akciósan 5.6 helyett, ha jól rémlik. Ebbe alkudtam még bele 4 ugyanolyan alufelnit, mint ami a kocsin van, de már téligumikkal - nem nagyon akarták adni, de amikor bejelentettem, hogy ha megkapom, már fizetem is azonnal, másnap reggelre rábólintottak.A lényeg, hogy meglett, és semmit nem bánok, pedig ennyit még véletlenül sem szántam járgányra...
(OO[IIII][IIII]OO)
-
tboldi
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55677 üzenetére
Továbbra sem érzem erősebbnek, csak annyi, hogy nem olyan kelletlenül pörög fel a motor, mint előtte.
--------------------------------------
Egyébként pont ugyanúgy néznek ki 2-3k km után a korábbi hagyományos gyertyák elektródái, mint az azt megelőzőeké ~50k km után. És nem, az a V-alak nincs ott gyárilag, teljesen egyenes a felszíne.[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz
hülyegyerek #55723 üzenetére
-
válasz
hülyegyerek #55865 üzenetére
Bazzeg, egy évben nem megyek 13e km-t
-
Dudee
senior tag
válasz
hülyegyerek #55865 üzenetére
Ezt elolvasva egy kicsit kiterjedtebb problémáról van szó:
[link]címszavakban:
- Kínában (északi részen) februárban 350.000 1.5T CR-V-t hívtak vissza, azzal a szándékkal hogy a motorvezérlő SW-en állítanak, illetve felemelik a motorra adott garit 6 évre, ezt a megoldási javaslatot az ottani hatóság nem fogadta el, akik ennél alaposabb megoldást követeltek. Ezután -és azóta- a teljes forgalmazást leállították.
- Honda amerikai szóvivője szerint a jelenség csak a nagyon hideg Kínai részeket érinti, de nem zárja ki, hogy az amerikai piacon is jelentkezhet, illetve az eddig ott tapasztalt olajszinttel kapcsolatos problémákat még nem tudták egyértelműen a kínai esethez kötni.
- USAban is egyre többen jelezték a növekvő olajszintet, és ezt egyre többen kezdték mérésekkel igazolni
- az arrafelé 'divatos' class-action lawsuit (közös polgári peres eljárás) beindítását tervezik
- Kanadában ugyanez történt áprilisban, majd a Honda pár hete elismerte a problémát, és kiadott egy közleményt, hogy dolgoznak a megoldáson, továbbá javasolják hogy hideg területeken ne járassák alapjáraton sokáig a motort, illetve ne használják rövid utakon rendszeresen.Ez azért mégsem 3 ember rinyája
de természetesen simán benne van, hogy az itteni tulajokat kevésbé illetheti, de ezek alapján kizárható-e?
Amúgy legfőbb oknak mindig a hideget, és a rövid utat említik, és az igaz, hogy ez a DI motorok 'jellemzője', de itt a jelenség túlzott mértékéről beszélnek.
Viszont nekem meg annyira megtetszett ez az autó (civic 1.5T sport), hogy nem akarom, hogy ezek a hírek elrémisszenek tőle
Így a kérdésem az, hogy mit nevezhetünk 'nem rövid' útnak a motor bemelegedése szempontjából, mondjuk télen?
Alapvetően ingázásra használnám (20 km egy irány), illetve azért néha biztos szeretnék vele elugrani a félúton fekvő helyre bevásárolni. Vagy ekkora távolságok alatt már üzemmelegre tud kerülni a motor, mit tapasztaltok? (természetesen kizárólag 1.5T motoros tulajoktól kérdezem)Köszi szépen!
-
runner 125
nagyúr
válasz
hülyegyerek #55907 üzenetére
Hu, akkor én jó rég rendeltem tőle olajat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dudee
senior tag
válasz
hülyegyerek #55925 üzenetére
Igen, bocsánat, nem mondtam hogy kifejezetten a hatchback érdekel.
Amúgy 185 centimmel én is beültem előlre/hátulra, és rendben elfértem (mondjuk hátul picit hátra kellett dőlni, mert a fejem hozzáért a plafonhoz), de a gyerekek elég soká lesznek 185 centisekKöszi a visszajelzést! Ha másnak is van véleménye, jöhet!
-
Quqesz
nagyúr
válasz
hülyegyerek #56024 üzenetére
Én is elég hülyén néztem a tesztre.....vmi nem kerek, nehogy már egy Golf jobb legyen(volt nálunk, nem vett le a lábamról mint a Civic).
Nagyon jó a kormányzás és az 1,5 motor is remek.....Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz
hülyegyerek #56428 üzenetére
Jaj jaj vigyázz, azért drága felni az, ne tedd tönkre! 😉 azért a legjobb minőségű felnik még mindég a gyáriak....
Nálam is alakul a szitu, kezd befutni pár normális értékű gyári felni. Lesz sztem a téli gumira.(85-140e között találni már)[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
tucsok.
senior tag
válasz
hülyegyerek #56428 üzenetére
Nekem ugyanez a gyári honda felni van a CR-V-men mint neked, gumissal beszéltem mégnezte ez a típus nem alkalmas télre. Tönkre fog menni.
"So say we all"
-
JoolsNOS
veterán
válasz
hülyegyerek #56450 üzenetére
A honda mérnökei nem igazán veszik figyelembe, hogy itt mindenki szórja a sót mint bolond pék a lisztet. Összességében nem ajánlatos az alufelni télre.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen videókártyát?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!