- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33169 üzenetére
Sziszeg rendesen a CAI-al?
Eddig rengeteg melom volt most lehet megint tobb idom lesz nezegetni a topikot.
Vegre bent vannak a projektoros lampak. Most mar sotetben is lehet hasznalni a kocsit mindezt ugy hogy nem egetem ki senkinek a szemet
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33224 üzenetére
Ejjha
Anno valaki mondta hogy nem kell a sullyal meg a legellenallassal foglalkozni mert azt csak a hulyek csinaljak akik nem tudnak eros motort epiteni
Mi a terv? Time Attack?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33226 üzenetére
Es mi a cel? Bemenni 2:20 ala majd?
Ne aggodj nekem sincs
Multkor jatszottunk egy Ferrarival ( 458 ) nagyon durvat lepett igaz a figura ugy leforgatta hogy tuzet okadott a kipufogoja valtaskor ( imadom a hangjukat olyan mint egy F1-es gep )
Lotton majd ha nyerek akkor veszek egy 1000 lovas Suprat autopalyara utcara meg egy WRC-t
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33228 üzenetére
Mar az is jelenthet konstans 1mp minuszt hogy tovirol hegyire ismered a palyat. Valamint az is segithet ha valami verprofi beulne melled es segitene hogy hol vegyel fektavokat.
Anno Trebron 300 lovas civicjet is fogtak kanyarban a GSI kupas autok.
Amugy a fek upgrade jo otlet lehet. Mennyire melegszik el a mostani?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
JoinR
senior tag
válasz zolynet #33233 üzenetére
De rondán néz ki
Amúgy a túlkormányzottságra: ha jelenleg jó az autó egyensúlya, inkább a kerékdőlést növelném, mint a stab rudat cserélném. Vissza semmilyen súlyt nem pakolnék az autóba, annyi biztos.
Az EBC-ről meg elég vegyesek a vélemények, valaki odáig van érte, de sokan szidják is. Ha a fék alapvetően elég, jól fog, inkább próbálkoznék egy minőségibb márkával (pl. Textar, Ferodo).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz zolynet #33248 üzenetére
Nem pontosan fogalmaztam, nem minosegibb, hanem kb. ugyanolyan fele annyiert. Nalam a legolcsobb Ferodo betet kb. 1000 palya km-t birt, igaz nalam 400 kg van elol...viszont markatarsamnal hajszalrepedesek vannak az EBC-n, mig nalam az ATE 2 eve hibatlan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolynet #33278 üzenetére
Neked lehet megerne befektetni egy komolyabb betetbe mint tobbszor gallyra vagni a yellow-t.
Más: uj fogyirekord telitank-telitank, azonos kutfejen, 662 km 39,29L benzinbol, azaz 5,94 Keves rovidtav, atlag 12-15km egyszerre, Budapesten, illetve Budapest-otthon ingazas. Imadom ezt az autot, a suzukim tobbet fogyasztott es szarabbul ment
Ja es tegnap atvettem a gyari gorgot Imitol, markajelzes nincs rajta, csak annyi hogy Honda, made in japan. Holnap adom le a dunaharaszti szerelomnek az autot, hetfore elvileg kesz, gyari gorgo + gates szij + gmb pumpa.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
-
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33298 üzenetére
Lattam CRX-en keresel EK9 hatso stab rudat. Otthon szerintem eselytelen bar lehet szerencsed lesz. Ha van ebayen olcson nyugodtan megrendelheted hozzam aztan futarral hazajut
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33665 üzenetére
Finoman szolva nem vagytok egy ligaban persze ez engem sem szokott visszatartani attol hogy piszkaljam az erosebbet plane nem varosban
Mondjuk ha csak a frutti 250 lovas volt akkor elofordulhat hogy lehet neki meglepit okozni elvegre nem egy konnyu testu joszagMondjuk ez olyan dolog hogy ismerost multkor csesztetett egy C osztalyos AMG. 350 lovas bubuja van Az AMG az majdnem osszetort ket autot csak hogy megmutassa o "nyert" igazabol nem tudtak nagyon mit kezdeni egymassal ez mar feler egy gyozelemmel a bubu szemszogebol. Valoszinu ezert akart nagyon ellepni a mercis emberke
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33667 üzenetére
Eddig az elso auto ami nagyon komolyan elvert az egy McLaren -volt. A tobbivel mind lehetett valamelyik tartomanyban "jatszani". Ezert szeretem az STI-t. Allobol eleg nyero. Kanyarodni lehet vele egesz jol. Autopalyan meg nem speedingelunk
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
szesa
senior tag
válasz zolynet #33698 üzenetére
A macska témára: vki írta korábban a vizes palackos módszert, illetve lehet kapni vmi spary-t is de nekem egyik se válik be, és volt már hogy lemosott tiszta verdára felugrott a kecseg és besározta az egészet...
A legjobb amikor csúszik lefele és közben karmolja is.Nincs erre vmi tuti megoldás? Lehet vmi riasztót kéne beltenni ha valmi 1 m-né közelebb megy akkor
dudálJa és egyszer már beszreltek egyik verdába egy nyest riasztót ami állandóan ment, de a süvítő hangja miatt inkább kikötöttem mert engem idegesített csak...
[ Szerkesztve ]
-
-
>>>W!nman*
tag
válasz zolynet #33732 üzenetére
Köszi mindenkinek!
(#33732) zolynet :
Fúrógéphez vannak kisebb drótkorongok, lehet azzal is, de én mini köszörűvel nyomtam és ahhoz való kövekkel. Amilyen kis pötsköszörűnek tűnik, annyira hatékony tud lenni... Főleg a nagyon kicsi helyeken.Ilyenem van.
Meg ilyen készletem.(#33740) tonyi :
Alapozásnak Ferrokémia Korrant.
Rá Nicro 306 hideghorgany.
Arra pedig az arany "keréktárcsa festék" (Medikémia)
Illetve még lakk, h ne kelljen sokat szívni majd a fékporral...Rozsda: nagyon sokat drótkorongoztam, de mivel láttam, h csúszok az idővel, ezért életemben először sósavhoz nyúltam! De áztatni nem szabad öntvényt, csak ecsetelni és a menetes részeket óvni, mert rideggé válnak... Életem első savazása volt, de veterános közegben elismert embert faggattam ki előtte...
utána lúgos vízzel közömbösítés, majd vízzel jól átmosni és hamar megszárítani és sűrített levegővel kifújni...Ha nem válik be, akkor tanulópénz...
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz zolynet #33769 üzenetére
Auto17.hu - honlapjuk alapján korrektnek tűntek és részleteiben le van írva a csere, illetve videó formájában... Élőben még jobb benyomásom lett. Viszont 2autószerelővel beszéltem, egyik nem tűnt olyannak, akire szívesen rábíznám bármelyik kocsimat is...
7.500 Ft volt. Én leengedtem magam, mert boxot cseréltem. Most végre megszűnt teljesen a bűz...
Szóval ennyiért: Nitrogénes nyomáspróba volt (fél ó lett volna, de 20p után lenyomtuk), majd vákuumolás és feltöltés(650mg gáz, ha jól láttam, olaj és fluoreszkáló anyag). 1 óra volt cakkpakk kb.Van infrahőmérőm, menet közben mértem volt, h -0,5°C körül mértem, de utána emelkedett a kifújt levegő hőmérséklete, uh a hőkioldó is jól működik, -3°C-nál leold, h ne fagyjon el... A lyukakra meg elsősorban a hűtő a tippem... Az ránézésre is igen kavicsvert, viseltes... De mivel csütörtökön, mikor leengedtem, még képes volt vmennyire hűteni, és fél éve, amióta nálam van nem lett rátöltve, ezért 1év múlva majd visszatérek a dologra... Most nem hiányzik ez a kiadás... Nem olcsó játék az esetleges kompresszor, és a hűtő cseréje... Inkább a jobb első kerékdőlést próbálom megoldani... a Jobb hátsó kerékdőlés megint kicsit kisebb prioritású. És még ott van a néha alacsony alapjárati RPM is... Ja igen, cseréltem rotort, elosztófedelet és trafót is, így már nem megy annyira alacsony fordulatra sosem, illetve gyorsításkor nem érzek megtorpanásokat. Tehát megint javult, de még nem makulátlan...
De remélem most már nem lesz sok meglepije a kocsinak... Az alacsony RPM-re még milyen tipp van?
- benyaszűrő új
- trafó új
- gy.elosztó új
- rotor új
- gy.kábelek kimérve, nem szakadtak
- levegőszűrő ránézésre újszerűAmire még gondolok, h megvizsgálom: a teljes szívócsatornát átvizsgálom, kosz után kutatva, illetve a vákkuumcsövek csatlakozását nézem majd még meg. Esetleg csőcsatlakozásokat megfújkálom sprayvel és nézem a fordulatot... Ha falsot szív, fel fog pörögni. De onnantól kezdve nincs tippem.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz zolynet #33826 üzenetére
A befújt levegő hőfokát említették itt nemrég... Nekem hideget fúj, de nem azt az igazán hideget... ( öregem szerint a céges ford rangerjük sokkal hidegebbet tol). Szerintetek töltessem én is?
Akkor már tisztítást is kérnék...
Sajnos nem tudom a kifújt levegő hőfokát mérni... Kellemesen hideg a kezemnek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #33910 üzenetére
A francokat. A HR-V egy roppant racionális döntés, másik topikban már többször leírtam, ezért inkább copy-paste:
Nálunk a szaladgálós szerepet egy 1.6 VTEC 125 le, kézi váltós, 5 ajtós HR-V tölti be. Sokszor kiveséztem már, szerintem mindenes célra, rövid távra az egyik legracionálisabb döntés. Jó áron megvásárolható, igénytelen, típushibástól mentes, megbízható, legalapvetőbb extrákkal felszerelt (ABS, 2x légzsák, 4x el. ablak, ülésfűtés, szervó) Emelt, könnyű ki - beszállni, télen baromi jó, van realt time 4WD, így a fogyasztása sem több egy átlag 1.6 - 1.8-as benzines autóénál, kirándulni is lehet vele, földút, traktorút sem akadály, szar utat sem érzi meg annyira, padkát ugrani is kíváló, ha kell bedobom a fűkaszát, vagy a talicskát, stb..Most sem vennék mást mindenes célokra.
NoLF
1 év tényleg nem sok idő, de igen, az 1.gen nagyon retro minden tekintetben, bár a középkonzol azért faceliftnél is elárulja h mikor tervezték, de engem ez érdekel legkevésbé.
Pasztmek, 1300 fontért kint ilyet adnak?
Az nem probléma, bontasz rá egy színazonos hátsó ajtót ha zavar, de ezen kívül korrekt állapotú, mondjuk a bal küszöb alsó alja már hólyagosodik, de az még nem vészes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34007 üzenetére
Szilenthez tudok csak hozzaszolni:
Strongflex az jo cucc ( olcsobb alternativaja a Powerflexnek ) Subarusok is hasznaljak nagy megelegedesre.
Zsirozni kell mert kulonben nyuszognek a polyurethan szilentek. ( Enyem is nyuszog itt ott hiaba volt bezsirozva )
Masik tanacs ha lengokarokon is cserelsz akkor minden egyes szilent legyen cserelve a karon ne csak az ami elfaradt! Kulonben a bazi kemeny szilented fogja a gyariakat leamortizalni viharsebesseggel
mod: Sarga?
Hat vesekoved neked se leszKivancsi vagyok mit mondasz miutan bekerult. Olyan lesz mintha uj autod lenne ( iszonyat feszes lesz meg fogsz lepodni )
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34009 üzenetére
Nem kell para.
Sargat bele plane hogy palyan is hasznalod! Utcan az mar nem oszt nem szoroz ha poly szilentrol beszelunk.
Nekem a powerflex black series van benne az egy picivel kemenyebb mint a sarga strongflex es meg eletben vagyok
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz zolynet #34012 üzenetére
Azért az vicc, hogy nem lehet kapni festéket egy "városban"...
Értem, hogy mire célzol és van benne igazság is, de már többször belefutottam, hogy itt nincs semmi! Mindenért el kell menni Győrbe, vagy rendelhetem webshopból...
Az összes boltban rogyásig vannak a polcok, k.va drága itt minden, vevőt nem látni és nem változtatnak...
Sajnos ez van...
Azért a szilent csere más tészta picit. Amúgy sokszor úgy csináljuk, hogy reggel szétszedjük, beazonosítjuk, hogy mi kell, hogy néz ki stb... megrendeljük, délben hozza a futár (unix, vagy bárdi vagy autonet) utána beszerelés. Így tuti, hogy jót hoznak! Sajnos jártunk már úgy, hogy nem jó alkatrészt küldtek. Természetesen vissza veszik, de így feleslegesen lett szétszedve...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
válasz zolynet #33964 üzenetére
Köszi az infót!!!!
Más:
Hétvégén voltam Balcsin, 320km, 14,18liter benzinnel... (4,4liter/100km)
Körülmények: dugó nem igen volt, lefele pénteken, délután mentünk, de kerülő úton, nem Gárdony felé, hanem Etyek felé kerülve. Vissza vasárnap délben indultunk, 3-ra itthon, tehát megint csak megúsztam a csúcsot. Klíma nem kellett, illetve ahol lehetett ott a sebességhatárt tartottam. De zömében 80-100as tempó. 1x pedig elkergettem 150-ig... (eddigi csúcs...)Számomra már szinte a hihetetlen kategória... És elgondolkodtam, h mennyire száraz lehet az elegy és mennyire nem kaphatnak a szelepek hűtést a benya által... Bár csak kitalálták a japók, h ne hidaljon le a motor, ha valaki nem parkettázza...
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz zolynet #34038 üzenetére
Engem akár még érdekelne is (bár őszintén szólva az olaszok felé húzok, csak a japó racionálisabb választás lenne), de átírási sarcokkal együtt max. másfelet költhetek. Van kép, illetve kirakta már a hirdetést? PÜ-ben jöhet link, ha publikusan nem szabad.
Tibee86, Snoop-y: tényleg szép. A múét évezredben még sokkal inkább autóformák voltak vagy csak vén vagyok már a 37 évemmel. Meg gyáva, nem mernék ilyennel napi szinten közlekedni Bp-n meg az m5-ön, m0-n.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34053 üzenetére
Hat igen de megfogadtam hogy jatszos autonak sose tobbet mast csak eredeti japant az meg nem 1800 font
Egy szep GC8 lenne az igazi de azzal arban kb ugyanott vagyok mint most ezzel
Mindegy majd meglatjuk
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő