- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15960 üzenetére
Ezt a hsz-t neked válaszoltam, csak nem "válaszként" kezdtem megírni.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15984 üzenetére
Az általam leírt "ötlet" megoldási lehetőség nem új dolog, és nem is titok.
És az én ismereteim szerint a CIB pont, hogy enyhített júliusban a BM ECO feltételein, ugyanis már nincs meghatározva a promóció időtartama, jelenleg határozatlan ideig van publikálva.Amennyiben a CIB olvassa ezt a Topikot, akkor meg azt is észreveszik, hogy folyamatos ingyen "reklámot kapnak", így az itt megbeszélt kiskapu bele kell, hogy férjen.
Amennyiben a BM ECO kivezetésre kerül, akkor itt is megszűnik az ezekkel kapcsolatos összes megbeszélés, "reklám", ami nem hiszem, hogy hosszabb távon jó lenne nekik. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #15986 üzenetére
"Ha felmondasz egy CIB-es számlát és pár hét/hónappal később nyitsz egy újat, akkor ugyanazt a bankszámlaszámot fogod kapni, mint a felmondott volt. Évekkel később is. Az informatikai rendszer automatikusan visszaadja."
Tudom ezt, mivel 10 éve már voltam CIB-es, és azt is tudom, hogy jelenleg nincs a CIB-nek ezzel baja.
Egyébként nem minden banknál kapnánk vissza a korábbi számlaszámot, OTP-nél pl. nem. A CIB-nél pont igen.Tehát még egyszer: a BM ECO "lehetőséget" nem szűkítették, hanem növelték, pl. az 1 évről 2 évre adott kedvezmény idejével is.
A Hk. "trükközéseket", melyek egyébként már a "pofát...." kategóriába kezdett átmenni a BB hk-nál, nem venném egy kalap alá ezzel, ugyanis itt maximum azt kapjuk meg "ismét", amit eddig is magától adott a bank, és nem többszörözzük meg a kedvezmény mértékét, csak meghosszabbítjuk, akár az új szerződés kötésével is.
Jelenleg nem látom annyira borúsan a helyzetet...., aztán majd kiderül, hogy mi változik, és mikor, ha egyáltalán...
Utolsó megjegyzésem, hogy több bank is "olvassa" ezt a Topikot!
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
válasz sifarr #15986 üzenetére
Honnan kaptam az infót kérdésre én simán bemondtam a fórumot.
Főleg úgy, hogy meg voltam róla győződve, hogy itt banki ügyintéző tevékenykedik (ezt veheted elismernek, akinek inge ), ettől függetlenül jó az ajánlat és egy nyílt fórumon csak nem maradna szó nélkül a valótlan.Illetve szerintem nem baj, ha látják hogy mire van igény, ki mit keres tudatosan.
Üdv, Dávid
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #15990 üzenetére
A CIB-től is olvassák bizonyos személyek a Topikot, sőt a BM-től is.
Nem tudnak beazonosítani.
Kérlek az ilyen hsz. részeket OFF-ba írd legközelebb, főleg azért is, hogy ne legyen kitűnő.Mindenki döntse el saját maga pl. azt, hogy mire enged következtetni, ha az itt írt tanács, részletes útmutatás után pár héttel később, be is vezették a BankMonitor közvetlen online számla nyitást, amivel megelőzhető, hogy külön folyamatként, egyesével kelljen majd mindig engedélyezni a BM csomag online nyitását.
Javaslatom, hogy a bank fejével ne gondolkozzunk, mert előre semmit nem lehet kitalálni.
A CIB Bank már akkor is megtalálja a számítását a BM csomagokkal kapcsolatban, ha szerződést kötnek náluk az ügyfelek, hiszen ha 10 ügyfélből csak 3 "engedi", hogy 2 év múlva az átminősítés megtörténjen alap ECO-ra, mert esetleg megteheti, vagy belefér neki, akkor a bank már ezzel is "elégedett", mert jobban járt, mintha nem is kötné meg náluk a számlát az a 10 ügyfél.
Valamint az egyéb szolgáltatások, melyek kapcsolódhatnak az ügyfélhez, akár ha BM ECO csomagban is van, akkor az miatt is megérte a banknak, mert elsősorban az ügyfél ott keres megoldást a dolgokra. ahol alapvetően számlája már van és, ha ott nem sikerül, akkor keres lehetőséget más banknál.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16050 üzenetére
A cáfolatod teljes mértékben félrement, nem is értem az egészet.
A hangsúly ezen van:
"A számlaszám bizonyos részei mindenképp változik, ha másik településen nyitjuk meg a számlát pl. annál a banknál, ahol korábban már volt számlánk."Az általad aláhúzva idézett szövegben van egy kb. is:
"Teljesen ugyanaz a számlaszám kb. akkor tud maradni, ha ugyanazon településen, és ugyanazon fiókban is nyitjuk újra a számlát."
Ennek az ellenkezőjét nem írtam!És azért írtam, hogy kb., mert ez nem mindegyik bankra igaz, vagyis ettől eltérő is lehet.
Emlékezetem szerint van olyan bank, ahol még egy városon belül a fiókoknak is külön azonosítója van, ami a számlaszám része.
A CIB Banknál van egy ügyfél/számla azonosító, aminek a fiók azonosító is része.Minden településen lévő fióknak másik azonosítója van, ami vagy a számlaszámba kerül, vagy külön az ügyfél azonosítóba!
Mivel Buda, és a Pest nem más "település" (város), ezért ott mindkét helyen ugyanazt a számlaszámot is megkaphatta a családtagod, ezért ez semmit nem bizonyít egyelőre a cáfolatodból.A CIB Banknál ugyanazt a számlaszámot kaptam vissza, mert ugyanott nyitottam 10 évvel később is, mint korábban, nem is írtam, hogy ez nem lehetséges.
Amennyiben nem abban a városban (településen) nyitom, akkor más számlaszámot is kaphattam volna.Senki nem írta, hogy a mai világban nem lehet elintézni bankhálózaton belül, bárhol, bármit, számlaszámtól független.
Már rég volt számítógép, 2013-ban is, amikor én ugyanabban a városban egy másik fiókban nyitottam számlát "a banknál" , és nem azt a számlaszámot kaptam vissza, mint a 2010-ben megszüntetett számlaszámom, azért sem mert azt közben kiadták másnak, de ott a rendszer az új számlát nyitók részére - függetlenül attól, hogy volt-e már számlája ott - generál le egy új számlaszámot.
Le is írtam azt a bankot a vonatkozó hsz-eben, amire reagáltál, tehát én a gyakorlatról beszéltem, saját tapasztalatból!Te olyan dolgokat vetettél fel, amire én ki sem tértem, ezért sem értem, hogy miért akarsz cáfolni ilyenekkel...
Nekem úgysem hiszel el semmit ezért egy kis Forrás anyag 2017-ből, amikor volt számítógép szintén:
"Az első 3 számjegy: a számlavezető bankod hivatalos azonosító száma, amelyet a Magyar Nemzeti Bank határoz meg. Ez alapján tehát a bankot lehet beazonosítani. Az OTP számlaszám például 117-tel kezdődik, a K&H 104, az Erste pedig 106-os azonosítóval kezdődik.
A következő 4 számjegy: ez az úgynevezett fiókazonosító.
Ez jelöli a számlavezető bank központi fiókját vagy azt a fiókot, ahol a számlát létrehozták.A nyolcadik számjegy: az ellenőrző szám. Ha utalásnál elrontottuk volna a bankszámla számát, az ebből a számból és egy ellenőrző algoritmusból kiderül.
A következő 9-től 16-ig, vagy 24-ig tartó számjegyek: ezek szolgálnak az ügyfélazonosításra, a bankszámla tulajdonosához tartoznak. Ennek generálása bankonként változó eljárással történik."
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16140 üzenetére
Van.
De a poén az, hogy gyakorlatilag a külön díjtétel egyelőre csak plusz egy-egy rubrika mindenhol, mert maga a díj ugyanaz, mint a normál átutalás díja. Tehát egyelőre a szétválasztásnak semmi értelme. Engem jobban érdekelnének a bank konkrét szándékai ezzel, mert így az egész csak lóg a levegőbe, látszik, hogy készül valami, de hogy mi és mi haszna van, az továbbra sem világos.
Egyébként ha tényleg csak az összekötés meg az ide-oda adatküldözgetés és adatok átemelése a lényeg, akkor már most nem támogatom.
Amióta a webes bejelentkezéseknél bevezették, hogy bejelentkezés google fiókkal, facebook fiókkal stb.. fiókkal vagy email címmel, sosem választom az ilyen összevonásokat.
Kényelmetlen? Igen. De közvetve legalább csak a google tud rólam mindent. Azt is inkább csak a megerősítő emailek útján. Viszont ha összevonnám, akkor lényegében mindent tudna.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz sifarr #16142 üzenetére
Szerintem ez egy jó döntés volt, bár kár, hogy semmilyen sajtó információ nem küldtek el nagyobb hírportáloknak, hogy pontosan mire is megy ki a játék. Én nem rég regisztráltam a TranswerWise-ra, mert már lehet saját magyar számlaszámom, így ha lenne cib-es számlám, akkor onnan ingyen utalhatnék rá, hiszen a fogadásnak nincs külön díja, ezt a bejegyzést nem is értem teljesen a hirdetményben. Szóval ez nagyon jó hír. (Persze tudom, akciós, de számomra meglepő, hogy ilyen történik)
Valószínűleg akkor TW is el fogja engedni a CIB felé az utalási díjakat, ha összekötöd a számládat, biztos ez lesz majd a feltétele, de majd úgy is kiderül, ha nyilatkozik a két fél.
Kíváncsi vagyok, hogy ki fog lesz a következő bank, aki csatlakozik majd ehhez a kezdeményezéshez.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16142 üzenetére
ez a kedvezmény neked már értelmessé teszi a szétválasztást.
Az 1. engem nem érint, tehát számomra sok értelme továbbra sincs. Eddig is ingyen utaltam.
és az utalás fogadásának van a Transferwise-nál költsége
Szerintem sose volt és most sincs. Meg valószínűleg a jövőben sem lesz. Kár, hogy a magyarban nincs Present Perfect Continuous, ez tökéletes példa lenne rá.
Nem tudom, hogy a Tranferwise milyen költségtételekkel dolgozik, nincs ott számlám.
https://transferwise.com/gb/multi-currency-account/pricing
https://transferwise.com/hu/multi-currency-account/pricingA CIB-et sem érdekli, hogy kinek, mennyit utalgatsz a Tr számládról.
Akkor még egyszer:
CIB Bank would like to access your
1. Balances
To view your statements and balances2. Transfers
To view your transfer details and historyMagyarul, engedélyt kér, hogy hozzáférhessen az egyenlegeidhez (számláidhoz), hogy láthassa az egyenlegeidet és a számlakivonataidat.
Illetve hozzáférést kér az utalásaidhoz, hogy láthassa az utalásaid részleteit és a számlatörténetet.Van még kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16148 üzenetére
Másra kellenek az engedélyek.
Mire?
Miért csak a CIB-re nézve teszel fel kérdéseket?
Mert a CIB hirdetményében jelent ez meg. Más bank cuccait meg nem nézegetem, csak azokat, amelyiknél vagyok is.
Velük nem vagy bizalmatlan csak a CIB-bel? Őket nem kéred számon, hogy hozzáférést adnak?
Alapból mindegyikkel bizalmatlan vagyok, de ha már így megkérdezted. Azért nem vagyok TW-ékkel bizalmatlan, mert kb. csak netes fizetésre használom, meg csak annyit töltök fel rá, amennyit el is költök meg amennyit kp.-ban fel is veszek. Mihez adnak hozzáférést? Ha jól emlékszem a történet onnan indult, hogy az egyik fél (CIB) hozzáférést kért. Nem tudom egyébként, hogy más folyamatok pl. a "bejelentkezés facebookkal, google fiókkal, apple fiókkal stb.." című hozzáférés kérések esetén mennyire háromlépcsős ez a folyamat, de ha z szolgáltató hozzáférési engedélyt kér a usertől, hogy x szolgáltató elküldhesse a user adatait, akkor ha a user ezt jóváhagyja kétlem, hogy x erre nem ad engedélyt. Ha nem adna engedélyt, azt közölnie kéne a userrel még a hozzáférés kérés előtt vagy legalább közvetlenül azután.
csak a lényegét és részleteit még nem tudjuk
Mondjuk az tényleg jó lenne, ha a fix 340 Ft-os tw-ről utalási díjat 0-ára csökkentenék.
Általában 2-3 nappal később könyvelődik egy vásárlás, akkor látszik már a könyvelt tételeknél is.
Kérdés, hogy mi vesz igénybe 2-3 napot. Gizi néni a banki alkalmazott kézzel könyvel vagy tételesen átnézi, hogy mit hova? Nincs erre egy automatikus, digitális könyvelés, amihez nem kell Gizi néni gyökkettes sebessége? Jó, ha nagyon bonyolult a folyamat, de rábízható gépekre, akkor se kelljenek már hozzá napok. Miért nem elég 2-3 óra?
Szerintem a CIB24 látja a zárolt, de még le nem könyvelt vásárlási tételeket is.
Meg az internetbank kártyatörténet része is. Sajnos újabban elég idegesítő, hogy a nem valós (pl. Curve-re regisztráció vagy pl. PSD2-es SMS kódhiba stb.) és később zárolásból feloldott tételek is megmaradnak a kártyatörténetben. Kérdés, hogy minek, te meg azt hiszed, hogy le is vonják majd, azért marad ott. Aztán rájössz, hogy ja picit másképp műxik a rendszer. Régen amit feloldottak nem maradt meg a kártyatörténetben, mert minek.
-
axioma
veterán
válasz sifarr #16155 üzenetére
Revolutra beteti kartyarol siman veszteseg nelkul feltoltesz penzt mintha vasarolnal, felejuk nem erne semmit az ingyen utalas.
Masreszt szerintem ezek a kutakodos dolgok arra epulnek, hogy a usernek _van_ igenye arra hogy lassa a kolteseit rendszerezetten, minden forrasut egy helyen. Kerdes, ez itthon igy van-e (ahol a kp-t nem lehet kiolni mar miota... bar javulas van)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz sifarr #16159 üzenetére
A kulonbseg az, hogy mely bankok hajlandoak ilyen cegeknek adatokat kiszolgaltatni (hajlandoak = jogin kivul a technikai felteteleket is megteremtik).
Nyilvan amiket a kulfoldiek hasznalnak erre akarhol (van fgtl app is nyilvan), azt hasznalhatna' barki, a kerdes az hogy melyik bankbol tud adatot szerezni. -
-
egykori
őstag
válasz sifarr #16194 üzenetére
"Csak azoknak kellett nyilatkozniuk, akik mégis fizetni akartak."
Amikor a hozzászólásodat olvastam, a saját eljárásom jutott eszembe és ezt írtam le némi cáfolatként, hogy volt ez másként is, tehát nem követelték meg a nyilatkozatot. Azután - utólag - találtam erre vonatkozó kitételt a bank honlapján, ami végül is megnyugtatott (és gondolom erre utaltál te is az imént):
"Erste Lakossági Hitelkártya
Mi a teendője, ha nem kíván élni a fizetési moratóriummal?
Lehetősége van a fordulónapi teljes tartozását rendezni, ezt a fizetési moratóriumból való kilépési nyilatkozatként kezeljük, ami a szerződés szerinti teljesítést vonja maga után."[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16447 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem kicsit "káosz" van a CIB-nél, ezzel a Tw. funkcióval kapcsolatban.
A CIB-el, délután történt egyeztetés alapján, azoknak jelenik meg a Tw. funkció a Megbízás menüben, akiknek van Tw. regisztrációjuk (vagy számlájuk?).
Az, hogy a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, az nem publikus infó, és nem mondják meg.Elvileg már a napokban a CIB Online felületen látható volt a Tw. funkció a menüben, ugyanis ott már elérhetőnek kellene lennie.
Most akkor ezek szerint kivették -
cocka
veterán
válasz sifarr #16447 üzenetére
A tájékoztatóból egyértelműen kiderül, hogy az első használat előtt igenis kell regisztrációt végezni.
Jézusom, azt hittem ez alapvető. Akit eddig sem érintett a Transferwise és nem tudott róla, az valószínűleg nem vásárolt forinton kívül más devizában semmit, ahol spórolhatott volna az árfolyamon és/vagy használt helyette mást pl. Revolutot. Tehát be sem regisztrált.
Ez az egész CIB mizéria elsősorban azoknak szól, akik már eleve használták a rendszert, még azelőtt, hogy a CIB bármi reklámot is csinált volna a tw-nek. Aki ennek alapján értesül arról, hogy mi is az a Transferwise, azt valószínűleg eddig sem érdekelte különösebben a téma.az első használat előtt igenis kell regisztrációt végezni.
Ahogy minden más fintechnél is, meg ahogy minden más webes szolgáltatásnál is általában. Szóval a CIB-es regisztráció továbbra sem állja meg a helyét.
Az egész arról szólt, hogy tettek a CIB rendszerébe egy menüpontot, ami megint csak elsősorban azoknak szól(t), akiknek eleve nem ingyenes a belföldi átutalás. Erre kattintva a CIB mindenhez IS szeretne hozzáférést kérni a tw számláddal kapcsolatban.
Aki "összedrótozza" a CIB-et a Tw-vel, az a Tw-n keresztül tud devizát utalni.
Aki nem drótozza össze és regisztrált a tw-re, az is tud devizát utalni rajta keresztül. Hiszen ez az elsődleges célja, meg a jelentősen kedvezőbb árfolyam. Mint mondtam az összedrótozásnak annyi előnye lesz, hogy akinek amúgy is fizetni kell az átutalásokért, az ingyen vagy jelentős kedvezménnyel utalhat be forintot. Nagy kaland.
a Tw fogja a devizát átváltani!
Nekem nem kell bemutatni, kb. március óta használom.
a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, az nem publikus infó, és nem mondják meg.
Onnan esetleg tudhatja, hogy régebben raiffeisenes gyűjtőszámlára kellett beutalni, konkrétan erre: 12010501-01383287-00100001 és kedvezményezettnek kellett a nevét beírni, most meg már egyedi 126-os számlaszámot osztogatnak, amit az MNB kizárólag nekik foglalt le. Kapásból két számlaszámot is kapsz HUF-hoz, az egyik arra való, hogy saját magadnak utalj be, a másik meg arra, hogy más utalhasson a számládra.
-
István89
tag
válasz sifarr #16454 üzenetére
Én egy magyar TW számlát kaptam, nincs másik. Ha azt megadnám mindenkinek, akkor arra lehet utalni bárhonnan.
Amúgy valóban nem CIB-es számla, ezt a TranswerWise is elmondta, hogy azzal, hogy megszüntetik a Rafis számlát még spórolnak is. MNB adja nekik a technikai számokat.
Szerintem a CIB-TW összefonódás, csak annyi lesz, hogy a CIB-nél összekötheted a TW számládat, aztán milyen funkciókat köznek össze, az jó kérdés. A TW ingyen adja az API a saját felületéhez, így azt is el lehet képzelni, hogy teljes értékű TW fiókot fogod látni. Szabályozás alapján ez teljesen megengedett, ezért lépte meg a CIB és a Gránit, hogy nem kell már videóazonosítás számlanyitáshoz. Elég feltölteni a dokumentumokat, mint pl. TW vagy a többi fintech esetén. Muszáj lesz fejlődniük ezeknek a nagy bankoknak, mert kicsit vannak lemaradva.
Én kíváncsian várom a CIB-TW fejlesztését.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz sifarr #16536 üzenetére
Pozitív? BB esetén bármit elintéztem így, és mégsem zeng ettől a média, hogy hány hazai banki social engineering eset történt.
Ellenben menjek be egy fiókba amiből 2 bankról adat szinten tudunk, hogy heti szinten zárnak fiókokat? És azért, hovy egy idióta rendelet/szabályozás következtében is hozzáférjek a kártyámhoz? Hmm ha be is megyek úgy a körülmények ellenére, hogy két súlyosan veszélyeztetettel élek együtt akkor az azért lesz, hogy felszámoljam a számlát, ennek a cégnen a következő 2 évet követően egy vasat sem vagyok hajlandó adni. Az átmeneti időre meg mindent ráteszek egy másik számlára....
Holnap megnézem újra, ha nem akkor befejeztem velük a szenvedést. Kezdve azzal, hogy csak az egyik telomon fut az app, a netbankjuk Opera alól nem mindig OperaGX alól fixen nem megy.... majd közlik velem chromeból használjam, mintha ezek nem chromium alapúak lennének.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz sifarr #16539 üzenetére
Jogos!
Részemről a CIB a nono listára került, ennyi. De a BB is az adat kezelésével, hogy a számlám ami immáron 2 éve megszűnt az akkori másik számláról ami(alá bevolt vonva ez a számla) él még mindig látható minden adatával ergo továbbra is kezelik az adataimat pedig mikor felmondtam a számlát direkt kérdeztem kíváncsiságból, hogy akkor innentől kezdve az adatkezelési szerződés is semmis? Igen. Ebben az esetben ez viszont szabályt sért.Nem egy nem kettő de mégsem tucatjával fordulnak elő a sim cserés esetek.(Ahol szintén az ügyfél háza táján néznék szét először.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz sifarr #16543 üzenetére
Innentől már csak az őrzés mikéntje a kérdésem akkor, hogy miért is látható még mindig egy mobilbank appban mint 0Ft-os számla.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz sifarr #16545 üzenetére
Akkor vagyok ilyen mikor a rendszer meghívja belőlem. Kezdve a kérdéssel ma délután, mégis miképp lehet elfelejteni egy négy karakteres kódot...
Érdekes a bankokon és a biztosítókon túl sosincs gondja az embernek a szolgáltatókkal... legalábbis nem az ügyintézést illetően.
RR13 Köszi a drágulástól tudok a BB-nél de még így is élhetőbb alternatíva lennének. Valahogy az Eco sem jön ki sose annyira olcsóra mint az ők levezették anno elsőre.
BB-s csomaggal is ez volt kezdve a kártyadíjjal ami költéshez volt kötve.Belsős levonásról még mindig nincs SMS értesítés csak app?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
axioma
veterán
válasz sifarr #16545 üzenetére
Hat nem is szeretni kell, hanem kiszolgalni korrektul az ugyfelet... en is tudok kellemetlenkedni ha epp olyan jon ki, de ha mar mi se csinaljuk, akkor a szerinted kedves ugyfeleket me'g konnyebb akarhol akarmennyire atvagni, kihasznalni.
Exhas pelda, 5+ eves igy elevult. Amikor kh hitelem eves kamper-re lett kotve es ugy ratoltak a friss kamatot amikor a valsagban emelkedett, akkor a pszaf-nek elkuldott reklamaciok miatt csinaltak meg egyaltalan a rendszert szerzodestol fuggoen mukodore. Es akkor is megroviditettek amugy, de valami havi 100 Ft alatti tetellel, mert rossz datummal irtak jova a korrekciot, igy majdnem egy havi kamatot me'g ravagtak a jogtalanul 5 honap alatt levont osszegekre... ugyanis ennyi ido volt mire megcsinaltak. Ha senki nem reklamal, mai napig ugy fizetnenk. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #16555 üzenetére
Ja értem.
Nem a linkelést kell választani a szerkesztésben, hanem feltölteni a gépedről a képet, majd a KÉP Beillesztésére nyomni a felületen, és beilleszti a szövegedhez a feltöltött képet.
Logout.hu oldalon vagyok, én onnan főrumozok, ott így néz ki, ahogy a képeken látod.[ Szerkesztve ]
-
alakesh
tag
válasz sifarr #16552 üzenetére
Csak az utolsó két mondatra egy komment - igen, csak a legtöbbször a kedves ügyfél elfelejti, hogy az üszolgos, akivel beszél, az a tápláléklánc legalja. Csak azt csinálhatja ami a nagykönyvben meg van írva, nem adhat felettest, nem írhatja át a rendszert, nem térhet el a szabályoktól, még akkor se ha az ügyfél MNB-től kezdődően vulgaritáson keresztül mindent elszór neki. Lehúztam két évet teleszolgaként, de szerintem egy komplett könyvet tudnék írni ügyfélhülyeségről és banki hülyeségről egyaránt...
-
Brandynew
őstag
válasz sifarr #16674 üzenetére
Hasonló tapasztalataim vannak, viszont szerintem még mindig az ERSTE a legjobb választás, hiába nem a legjobb az ügyfélszolgálatuk, úgyis egyre több mindent netbankban is el tudsz intézni.
A legrosszabb magyarországi bankbank szerintem könnyebb megegyeznünk, ha azt mondom, OTP
-
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #16678 üzenetére
Az egyetlen állami vásárlás volt a BB ami nyereséget is hoz évi 15 Mrd majd hülyék lennének belepiszkálni összes többi MÁV BKV stb csak veszteséget halmoz. Hogyan engedhetné el a tr illetéket komolyan gondolod? Versenyszabályzásról hallottál már? 20 e Ft alatt trv engedi el a banknak ennyi, amíg a törvény szerint 0,3%megy államnak addig nem fognak elengedni ennyit 0.15%-ból.... Ha elengedné akkor veszteséges lenne és mérleg is torz lenne, állami feneketlen lyukban meg eltűnne...
Egyébként nekem az a fontos hogy stabil legyen egy bank és a szolgáltatása és ha az akkor nem zavar a havi díj nem is keresek ingyenes csomagot.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16674 üzenetére
Az applikációjuk az értékelések szerint nem rossz.
Jó mondjuk fintechek korában mindegy, de kegyetlen rossz árfolyamaik vannak. Most 366 az euró, náluk 379. Nevetséges. De ha a 368-as csúccsal számolunk, még ahhoz képest is kínos.
Nagyon nem szeretem, ha egy kondíciós lista televan olyan kitétellel,
Meg egy olyan tétellel is, ami egyik másik banknál sem szerepel. (Pedig a K&H messze földön híres arról, hogyan lehet sóhajtási vagy vizelési díjat kérni.) Könyvelési díj tételenként WTF?! És asszem ez tizen x éve jelen van náluk, amióta bejöttek az országba.
egy elektronikus megbízás díjánál, hogy ", de minumum ...", akkor azonnal dobom azt a csomagot.
És az ilyenek mindig szeretnek erre alapozni, aztán előveszed a mellé írt százalékot és a minimum díjat osztod vele. Kijön az összeg, aminél többet az esetek túlnyomó részében nem tranzaktálsz. (már ha létezik ilyen szó)
Még BM kedvezmény nélkül is.
Erre azért nem vennék mérget.
eddig/jelenleg is miért hárítja át a tr illetéket az ügyfeleire?
Ahogy a Gránit is.
Nekem a CIB-es kártyám a SZÉP.
Ha már a kártyák szépségénél tartunk. Volt régen a bankkartya.hu-n egy bankkártya-képgaléria, ahol volt egy Erste Visa classic dombornyomott, azon volt egy szép kilincs, azóta se találom.
-
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #16684 üzenetére
Mi a különbség hogy a tulaj vagy a bankról van szó illetéket tekintve? Nem teheti meg az állam slussz pasz
0.15%-ot általános átlagos utalasi díjnak írtam lényeg kisebb mint a 0.3% adó. Minden ami kisebb mint 0.3 az veszteség lenne a banknak... majd ő fizessen hogy elutaljam a pénzem?
Nézz utána jobban elsők között engedte el 20e alatt a tr illetéket..kezdetektől nem is fizetek tr illetéket 20e alatt ott:“2019. január 1-től a számlacsomagban meghatározott átutalási díjnak (ide nem értendő a közüzemi megbízás, amely beszedésnek minősül) a 0,3% max. 6.000 Ft részösszege csak az átutalt összeg 20.000 Ft feletti részére kerül felszámításra.”
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #16688 üzenetére
Hidd el nem fizet rá a bank sosem. Rafinál sem prémium csomagban bejön annak az ellenértéke..
A Gránit hülye volt gondolom mert atharitotta... Többi bank új díjat vezetett be ami ugyanennyi mint az illeték és nem annak hívta... Tökéletes adó volt amiért nem az államot utálod hanem a bankot...
En is fizetek 20e felett nem írtam hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen