Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    Kicsit visszakerestem, hogy mik voltak ezek a Gránit fizetési problémák, és plasztik kártyás fizetési hibát csak 1db-ot találtam itt (ha az az volt), de a telefonos fizetésről többen is jelezték, hogy nem működött több okból kifolyólag sem, és több üzletben sem.

    Találtam egy pár érdekes, de objektív hsz-t, a teljesség igénye nélkül, így remélem már nem leszek kikiáltva a Gránit ősellenségének:

    9030. Hsz. "(ha a telefonos fizetés esetleg épp nem ment)"

    13488. Hsz. "Ma délután nem tudtam Gránit Pay-el fizetni, "icesshiba"(?)-t írt ki a terminál."

    14955. Hsz. "Nekem pl. hiába volt aktiválva a gránitos kártyám, nem tudtam vele első alkalommal contactless módon fizetni."

    19123. Hsz. "nem tudtam gránit ebank app-pal telefonon fizetni. Mindkétszer önkiszolgáló pult, mindkétszer megpróbáltam másodszor is, mind a négy alkalommal "50-es hibakód: egyéb hiba"."

    20115. Hsz. "Kedden nem tudtam fizetni az eBank appal, "zárolt kártya" hibaüzenettel. Az appban 2 kártya is látszott, melyeket nem lehetett megkülönböztetni. A fizikai (régi) kártyával tudtam fizetni.
    Ezt megírtam Önöknek a múlt héten.
    Csüt.-re, már a fizikai kártyával se tudtam fizetni, az appból eltűnt az egyik kártya (mint kiderült, a régi)."

    Ezek a példákkal csak azt szerettem volna szemléltetni, hogy ennyi fizetési gond egyik banknál sem volt ismereteim szerint, és a Gránitnál szinte bármilyen fizetési hiba előjöhet. Nem csak nekem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák