Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ratcache

    aktív tag

    válasz RR-13 #12507 üzenetére

    csak a terminál hiba szál miatt tettem off-ba, illetve egyetlen egy alkalommal találkoztam csak ilyennel, nem akartam ebbe az irányba vinni a beszélgetést, mert akkor itt is megkérdeztem a fórumon, de nem jött rá reakció, hogy bárki másnál előfordult-e hasonló eset. egy fecske... :U

    illetve nem is biztos, hogy pontosan ugyanaz a probléma áll a hátterében, mert egy december 25-i fizetést terhelt be újra dec. 28-án napközben úgy, hogy reggel még rendben fizettem a kártyával, majd pár óra múlva ugyanott már nem tudtam és akkor néztem rá a számlatörténetre, akkor ott már látszott az ismételt foglalás és a nagyon negatív számlaegyenleg. ezzel kapcsolatban egyébként semmi érdemlegeset nem tudott mondani az ügyfélszolgálat, csak 30-án, az első azt követő munkanapon automatikusan törölték és ezzel helyrebillent az egyenleg is. lehet, hogy az EP küldte hibásan újra a foglalást - bár akkor nem lehetett volna sikeres, mert nem volt elég rá a számlafedezet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák