- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lompos48
nagyúr
válasz
Batman2 #11872 üzenetére
...nem hiszem hogy üzemanyag szeleppel zárnák az üzemanyagot...
Pedig nagyon valószínű. Lásd példának a modernebb motorok esetében az üzemanyag teljes lezárását már motorféknél is. És ez valószínű nagyon közel történik az égéskamrá(k)hoz, például beépítve porlasztóba vagy injektorba.
[ Szerkesztve ]
-
sörösló
aktív tag
válasz
Batman2 #11872 üzenetére
" Szerintem nem vészes, ha nehány gyújtás kimarad, nem kerül még ki a röffenőbe annyi elégetlen üzemanyag, hogy az nagy robbanást okozzon ! "
Dehogynem! Az általam leírt hibajelenséget egy kontakthibás gyújtótekercs okozta, ami kb. 3-4 ütem után szikrított vissza. Lompos kollégának igaza van, ilyen esetekben mindig az üzemanyagellátáson változtat az elektronika.
"nem hiszem hogy üzmanyag szeleppel zárnák az üzemanyagot, mert szerintem túl drága és lassú megoldás is."
Az én autómat egy közös nyomócsöves ( 2000 bar ), egyedi befecskendezős HDI motor hajtja.
A vezérlés hengerenként és ütemenként egyedileg történik a terhelés és más egyebek függvényében, amit a motorvezérlő számítógép határoz meg. 5500/perc a max. fordulatszám. ennél tovább nem engedi a vezérlés. Piezokerámia adagolószelepekről van szó, teszik a dolgukat, pedig sokszor kapcsolnak percenként. Hogy drága, az igaz! Egy ilyen adagolószelep 160.000 Ft-ba kerülne csere esetén. Nem is tankolok én ukrán gázolajat!Summa-summárum: a karburátoros motor olyan amilyen, nem lehet a modern befecskendezős motorok módján kézbentartani. De hát éppen ez bennük a szép: nem csak hajtani kell hanem közben gondolkodni is.
-
PH-User
addikt
válasz
Batman2 #11872 üzenetére
Egy ideig jegelem a dolgot, köszi az észrevételt neked is és azoknak is, akik hozzászóltak!
Lehet, hogy a jövőben újrakondizom a Luxman erősítőmet.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen márkájú kondenzátorokat érdemes szerezni?
Van két puffer, 3300uF 50V darabja, ezek helyett tehetek ugye ilyet?
Vannak kisebbek is, azokat is cserélni szeretném, ezért érdekelne milyen márkából építkezzek!Előre is köszi!
''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''