Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Synthwave #69 üzenetére

    Én is csak ilyeneket találtam, de ez csak bemondás, nem bizonyíték. A linkelt bemutatódon sincs vakteszt, csak marketing bullshit.

    Olyan tesztet keresek, ahol random felváltva 60 Hz, 144 Hz, 240 Hz, stb. alatt játszanak emberek, de nem tudják melyik-melyik. Ami lényeges kérdések lennének:

    1. Meg tudják-e szemre különböztetni, hogy melyik-melyik?
    2. Jobb lesz-e a játékbeli teljesítményük a nagyobb framerate-től?

    A második lenne ugye lényeges, csak azért sok partit kéne játszani ugyanannak az embernek, hogy a mérési hibahatár alacsony maradjon.

    Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy valaki a 144 után a 240 Hz-ből profitáljon. Viszont jó lenne erre tudományos bizonyítékot látni, hogy legalább egy ember képes rá. Ilyet nem találtam. Ezek után meg az lenne érdekes, hogy az emberek hány százalékában van meg ez a képesség, de ehhez meg ugye sok emberen kéne tesztelni.

    "A motion blurt meg ki kell írtani a játékokból."

    A játékokban lévő post-process motion blur-nek semmi köze nincs a filmek motion blurjéhez, mert utóbbi a felvétel sajátossága. Ugyanezt egy játékban pontosan emulálni iszonyatosan nagy számításigényű lenne.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Új hozzászólás Aktív témák