- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thocy a ZAGY
tag
válasz Dryman #30996 üzenetére
Amíg a közlekedési balesetek 60-70%-a gyorshajtás miatt következik be, nem lesz kevesebb traffipax. Egyébként, ha azt veszem, hogy az ORFK elvárása alapján a sebességmérést alapvetően nyíltan kell végrehajtani a rendőröknek, ahogy a képeden is látható (és nem egy bokor mögött sunnyogva), addig ez az én olvasatomban nem a pénzbehajtásról szól, hanem a baleset-megelőzésről. Ott a biciklisáv mellett nem biztos, hogy száguldozni kell.
Egyébként van az ún. Fehér könyv, amelyben az EU sok egyéb más jövőbeni fejlesztési irány mellett előírja a tagállamoknak (mi ugyan szeretünk mostanában a magunk feje után menni, de ettől ez még ránk is vonatkozik) a közlekedési balesetek visszaszorítását (azt gondolom, hogy ezzel egyébként épelméjű ember nem akar vitatkozni, hiszen ki szeretné, ha akár maga, akár valamelyik családtagja, barátja egy figyelmetlen és felelőtlen állat miatt nem menne haza többet, pedig ez szinte mindennap megtörténik valahol az országban).
Igaz, vannak benne olyan komoly célkitűzések is, hogy talán 2050-re nullára kell visszaszorítani a halálos balesetek számát, ami még akkor is necces, ha az önvezető autókkal kivonjuk a képletből az emberi tényezőt, mint legnagyobb rizikófaktort, mert műszaki meghibásodás miatt attól még lehet baleset.
Egyébként mióta az EU-ban elkezdett működni (talán jó egy évvel ezelőtt) az, hogy minden tagállam hatósága egyszerűen hozzáfér az összes többi járműnyilvántartó rendszeréhez, elmúlt az a jó világ is, hogy külföldön jó eséllyel mindent meg lehetett úszni, ha nem állítottak meg, mert simán kiküldik a csekket minden lebukott szabálysértőnek külföldre is. Ha meg nem akarna fizetni, akkor átadják behajtásra a lakóhely és állampolgárság szerint illetékes államnak.
Én azt gondolom, hogy ez a rendszer nem feltétlenül rossz, és alapvetően a normálisan közlekedők érdekeit szolgálja. Időnként az ember kicsit figyelmetlen, nem ötvennel, hanem hatvannyolccal megy és belecsúszik egy sebesség ellenőrzésbe, de hosszútávon még akkor is jobban jár, ha fizet ezért harmincezret és legközelebb odafigyel, mintha egyszer elé futna féktávon belül egy gyerek és pont a plusz sebesség miatt nem tudna megállni. A csekk befizetését követően megy tovább az élet, a másik után nem biztos, hogy jól érzi magát mindenki a bőrében.
A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen