Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • iceQ!

    addikt

    válasz focvis #48615 üzenetére

    Igen, ezt már én is számoltam az előbb. Úgy hogy nem ez lesz a téli kerék, hanem a gyári :D

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz focvis #48615 üzenetére

    Ha Te azt 10mm-be bezsúfolod, akkor keress fel, mert van pár millió megrendelésem számodra...
    A kerékagy tőcsavarok nem véletlenül 20mm hosszan menetesek, namost 20mm vastag osztókör módosítóval számolva az ET15, magyarul a más ET és az osztókör módosító miatt legalább 3 centit jönne ki a kerék, ami már nagyon necces, én nem tenném.

    @iceQ!: A gumis a nevéből adódóan nem polihisztor, a hentesnek is van szikéje, mégsem kéred meg hogy vegye ki a vakbeledet, hiszen rutinműtét... Plusz ugye kérdés hogy mindez a módosítás milyen hatással lenne a futómű alkatrészek igénybevételére és a jármű irányíthatóságára határhelyzetben.

    @No.01: Első körben nyomozd ki milyen a gyári szenzor, ki gyártja, cikkszám esetleg stb. Utána érdemes megnézni az utángyártott alkatrészeket és - mint minden vásárlásnak manapság - aliexpress, ebay, amazonas, bangood, stb. a vége. Döntsd el mi a legoptimálisabb megoldás neked. Vagy a télibe nem teszel, ha műszakizni kell menni akkor meg felrakod azt a szettet amiben van. Nekem is új volt annó ez a téma, azóta utána jártam dolgoknak és az itteni srácok is sok tippet adtak. Nem kell pánikolni tőle, csak fel kell rá készülni anyagilag, mert sajnos sokszor a gyári szenzoroknak 20-40ezer forint darabja.
    Én annó szerelt kereket vettem (abroncs+lemezfelni+utángyári TPMS szelep összeszerelve, csak fel kellett dobni), eddig nem volt gond vele. De olvass utána ennek a TPMS témának kicsit, nem egy rocket science. ;)
    Vannak direkt (a szelepbe van beépítve a rádiós szenzor) és indirekt (ABS jeladó jeléből számolja a kerületet és így esztimálja a nyomást) rendszerek. Vannak öntanuló (felteszed az új kereket, elindulsz és a kocsi megtanulja melyik jeladó az övé) és nem öntanuló (ezeket kell márkaszervizben programozni) rendszerek. Így elsőre érintőleg.
    Ízelítő: [tpmsneked.hu]
    A 4S abroncs miatt ne aggódj, Kornel 7xezer km-t tett bele a Kléber Quadraxer 2-be, így 2-3 évente friss abroncson jársz, így az öregedés is okafogyottá vált.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák