- Yettel topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
addikt
Már miért ne lenne? Ez volt a cél. Hogy megnézzék, hogy a prémium és a budget nyári hogy viselkedik kopás után. Az lehet véleményes, hogy 4 évszakost tettek meg középkategóriásnak, de gondolom, ha a CC úgyis inkább nyári keverék, akkor nem véletlen, hogy azt mondták, hogy kb. egy középkategóriás nyári abroncs szintje. Ezt a tesztet mérnökök rakták össze, nem újságírók.
-
addikt
Szerintem ez csak egy vélemény, ami okosnak akar tűnni, de nem túl megalapozott. Én nem így látom. Miért használnák 6-8 évig, amikor legkésőbb 5 évesen már erősen ajánlott cserélni? Sokaknál max 3 év alatt lekopik ilyenre a gumi (ugye deicide )
Az meg miért visz torzítást a tesztbe, ha tudjuk, hogy milyen gumival végezzük? LOL
Az meg, hogy a statisztikával kapcsolatban egy TC cikkben nincs ott minden részlet, hogy emészthető legyen, azt miért a teszt rovására írja? Ha utánamenne és megkérdezné, könnyen lehet, hogy megkapna minden választ.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Milyen placebo-ra gondolsz? Ráírták az oldalára, hogy messziről is lehessen látni, hogy melyik gumiról van szó, és ne maradjon le az újságíró akkor sem, ha elbambult és már csak a száguldó kocsit veszi észre. Attól még feltételezem a tesztelő ugyanúgy nyomta benne a féket.
Tehettek volna táblázatokat bele az tény, de a cél az volt, hogy megmutassák a tendenciát, hogy miylen viselkedés várható bizonyos gumiktól, miután kopnak. Még csak nem is az, hogy adott gumik milyenek, ezért nem volt megadva, hogy mit tesztelnek, csak be voltak lőve kategóriák nagyvonalakban. Ez nem részletes teszt volt, hanem a jelenséget mutatta be.
A sebességre meg miért baj, hogy intervallumot adott meg? Szerinted úgy kezd el csúszni a kocsi, hogy 83,4-nél még fog, 83,5-nél meg már mintha szappanos jégen mennél? Elkezd szépen kúszni kifelé és erre egy 1-2 km/h-s intervallumot tudott meghatározni.
Na mindegy, akkor te hagyd figyelmen kívül, ha szerinted semmire sem jó, én elég sok hasznos infót nyertem belőle.(#19620) isti..
Ez mondjuk szerintem nem feltétlenül van összefüggésben. A vita nem arról ment, hogy jó-e a szar gumi, hanem hogy jó-e a bemutató.[ Szerkesztve ]
-
tabaga
tag
Tőle vetted a gumit? Mert ha igen, akkor az újnak az árában be volt építve az az összeg, így át kellett volna vennie, ha pedig máshol vetted, akkor pedig nekik lett volna kötelező átvenni.
Amit fentebb idéztél az meg inkább már az ökonometria mezsgyéje, mint a statisztikáé. Tényleg érdekes lenne valami nagy elemű minta, ahol lehetne vizsgálni a különböző változók magyarázó erejét, de félek, hogy ilyen nem elérhető, ha csak nem dolgozol valamelyik gumigyártó tesztközpontjában.
Én nem tudom, hogy ez a 2mm vízréteg (tételezzük fel, hogy tényleg annyi volt) mennyire számít nagynak, de szerintem annyira nem. Én itt látom a teszt egyik gyengeségét. Lehetett volna még azt emelni, bár félő, hogy akkor kijön a mintaárok mélységének jelentősége, és nem ezt a konzekvenciát lehet levonni.
Amúgy azt még sajnálom, hogy az egész magyar autós újságírásban nincs egy ember, aki csak egy kicsit érdeklődne az abroncsok iránt Ide is ezt a közel félkegyelmű Göbölyöst küldték, aki még csak le sem tudta fényképezni a budget kategóriás abroncsot, nemhogy még felismerni a CC-t.
Apropó CC, a TC-s tesztben sugallt eredmények és az - itt nem annyira szeretett- Autonavigátoros gumitesztben kapott vizes eredmények azért egybe hangzanak.Az viszont érdekes, hogy a Michelin nem lobbizik a minimális kopáshatár növelése érdekében. Lehet, tényleg ráfeküdtek erre, hogy 3mm alatt is jól teljesítsenek az abroncsaik.
-
-
meroly
veterán
Most páronként egyformák, a totál egyformák vannak hátul
Ezt a Groupama teszt pályán a fejembe verték nekem is, azóta pár gumis hüledezett már rajta mikor az újat hátra kértem.Asszony kocsija, ez kevésbé van már hosszú távon használva, városba mászkál vele, max hétvégente anyósékhoz főúton 20km max.
Impossible is nothing
-
-
evo87
őstag
Mi mértük mindkettőt, ha érdekel. Egyértelműen látszik, hogy a G165 csak tizedekkel megy jobbat a G120-nál, ráadásul úgy, hogy közben a váltója is rövidebb (100 km/h-nál G120 2000 1/min, G165 2500 1/min):
0-40 km/h: 2.17 mp
0-60 km/h: 3.61 mp
0-80 km/h: 6.05 mp
0-100 km/h: 8.81 mpés
60 - 100 km/h IV. fokozatban:8.9 mp
80 - 120 km/h V. fokozatban:12.7 mp0-40 km/h: 2.14 mp
0-60 km/h: 3.42 mp
0-80 km/h: 5.92 mp
0-100 km/h: 8.14 mpés
60 - 100 km/h IV. fokozatban: 8.48 mp
80 - 120 km/h V. fokozatban: 11.23 mp[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
És a rövidebb váltó miatt nyilván nagyobb is a G165 étvágya. Én robosztus, megbízható és mindennapi társnak egyértelműen a G120-at választanám. Utóbbi volt nálam teszten és meggyőzött, míg a G165 nem adott annyi pluszt mint amennyi az erősebb motor felára.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak óvatosan, nem mindig takarítják az utat. Hófúvásban tudtok menni?
Minden éven kiadja a közleményt az útkarbantartó, hogy felkészültek a télre, aztán az első nap, mikor nem indulnak a buszok a hó miatt, bevallják, hogy hóval len számoltak, meglepte őket.
[ Szerkesztve ]
-
szekra
őstag
Igazából ez volt rajta mikor vettem az autót, de azért Hankook w452 téligumi szettet vettem pluszba. Ha nem muszáj nem vennék rá nyárit, ezt koptatnám amíg kitart (gumis szerint az idein kívül még van benne min. 2 szezon), csak megijedtem a hangos nyikorgástól. El kéne menni azért futóműveshez vagy túl misztifikálom? Pont most hétvégén lenne hosszabb út nyaralás miatt.
-
Patrick
addikt
A CC+-on még gondolkodom, mivel idővel (évek) kategóriát váltok, valamint az éves futásteljesítmény is több lesz, mondjuk 2-szer annyi, de nem tudom, rakjak e egyáltalán egy Giuliára CC+-t. Addig még sok teszt jön az autóról a gumiról, de lehet áttérek majd a nyári-télire, nem tudom...
A mostani 136 Le, elsőkerék hajtás, semmi probléma, a 200 paci + hátsókerék hajtás az már más tészta. Szívesen vennék rá majd Pirelli-t nyáriban, bár soha nem volt, majd olvasgatok róla, de ez a Michelin, ha csak 4 évszakos is, de az összes gumiabroncsot lekörözi, amik eddig voltak nekem... ami picit ijesztő. Legyen az nyár vagy tél.„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest