Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TFSi

    őstag

    válasz csubuka #28268 üzenetére

    Gördülési ellenállásukat tekintve ma már nincsen lényegi különbség téli-nyári, vagy négyévszakos gumi között.

    Kornel Contit mondana (teljesen indokoltan), de én maradnék a Goodyear-nál, esetleg a Michelin-nél, amely extrém kopássálló és jó kompromisszum, de főleg szárazon és vízen, kevésbé hóban, de ott is OK. Valamint a kopásával egyenes arányban a Michelin kevésbé veszít tapadási tulajdonságaiból, mint a GY.

    A Contiról ilyen jellegű kopási teszt még nem született. A GY viszont a legkiegyensúlyozottabb havon, vízen, valamint kopási tulajdonságban, de vállalható szárazon is.

    A Michelin, Bridgestone, és még talán (?) a Hankook Kinergy 4s2 inkább nyári jellegű abroncs, alkalmi téli bevethetőséggel. A GY, a Vredestein és a Conti, de főleg a Nokian, de kiegyensúlyozott vizes és kompromisszumos száraz tulajdonságokkal. Viszont szárazon még mindig jobbak, mintha egész évben télit használnál, feltéve, ha a téli profilmélysége 4mm felett van, mert alatta már az is slickesedik. :D

    [ Szerkesztve ]

    Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)

Új hozzászólás Aktív témák