Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #57919488

    törölt tag

    Ami nekem sokszor gond volt (nem csak WoW-ban), hogy a fullos karakterrel fura volt visszamenni a kisebb területekre és látni, hogy szenvednek. Ha annyira erős volt már a karakter akkor egy ütéssel le tudhatta volna az egészet zónát. Nekem ez nagy érvágás volt elsőre mert mondhatni The Elder Scroll játékokban is a szintemhez igazította a gép a lényeket (tudom, singli player meg ilyesmi). Ez szinte minden mostani MMO-ban egy hiba. Ez nagyon bejött, hogy nem rohangálnak félistenek hanem vissza veszi a gép a szintet és nincs csak úgy átrohanás a területeken.

    Nem bánom, hogy annyira nem a story-ra feküdtek rá mert az úgyis egyszeri dolog, az miatt nem húznék fel még egy karit, hogy mi lenne a másik befejezése. Inkább a játék egészére figyeltek, harcrendszer, pvp balance- itt kiemelném, hogy még egy MMO-ban se láttam ilyen 1v1 balance-t mint ami itt van (WoW-ban meg már a 2v2-vel se foglalkoznak). SWTOR-nál meg annyira a story-ra akartak építeni, hogy magáról a játékról feledkeztek el.

    A WoW meg jó volt és lesz is de egy dolog érdekes, ez már a saját önteltségük, hogy november óta egy normális Patch sem jött ki a játékhoz és szándékosan is mert az AP nem a D3 miatt volt jó hanem, hogy sokan fizessék ki a játékot annak ellenére, hogy semmilyen tartalmat nem kapnak. November 4 és szeptember 25 között azért egy piac vezető játék eléggé érdekes dolgokat csinált, semmit. D3-nak meg teljesen külön fejlesztő csapta volt szóval azt se lehetne mondani, hogy átmentek oda melózni. Most akkor azért havidíjas egy játék, hogy legyen hozzá tartalom vagy azért, hogy a következő kieget meg tudják csinálni és szedjék be rá a pénzt? (Nem csak a kungfu pandák miatt lett frozen az accom).

Új hozzászólás Aktív témák