- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisztianby
tag
Hello nem biztos hogy jó helyre írok.
Emag-tol lett rendelve két szék. Viszont nem volt senki otthon így egy idősebb családtag vette át. Viszont csak egy széket.. mert azt hitte egy dobozba bele fér kettő . Probléma itt kezdődik hogy átvette 1 db széket és ki is fizette a vételárat ami a kettőre vonatkozik. A futárt megkérdeztük ő neki csak egy szék lett oda adva. Emag-nak írtunk egy levelet továbbra is várjuk a válaszukat. Gondolom csak benne van a rendszerben hogy 2 széket rendeltünk és valami nyoma mennyi lett nekünk feladva. Ilyen esetben kinek kéne bizonyítani hogy nem kaptuk meg a széket ha emag úgy döntene hogy ők kiküldték?
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
Krisztianby
tag
válasz Krisztianby #23636 üzenetére
Hello nem biztos hogy jó helyre írok. 2021-08-18 19:25:29
Emag-tol lett rendelve két szék. Viszont nem volt senki otthon így egy idősebb családtag vette át. Viszont csak egy széket.. mert azt hitte egy dobozba bele fér kettő . Probléma itt kezdődik hogy átvette 1 db széket és ki is fizette a vételárat ami a kettőre vonatkozik. A futárt megkérdeztük ő neki csak egy szék lett oda adva. Emag-nak írtunk egy levelet továbbra is várjuk a válaszukat. Gondolom csak benne van a rendszerben hogy 2 széket rendeltünk és valami nyoma mennyi lett nekünk feladva. Ilyen esetben kinek kéne bizonyítani hogy nem kaptuk meg a széket ha emag úgy döntene hogy ők kiküldték?Sziasztok.
A szék még mindig sehol. Lett írva az emagnak majd telefonálva is.
Telefonba válaszul azt kaptam vizsgálják az ügyet. (1 hónappal ezelőtt)
Rendelés óta 2 hónapja nem tudták elő keríteni a széket se a pénzt. Szerintetek ezzel már fordulhatok fogyasztó védelemhez?[ Szerkesztve ]
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Yettel topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Háztartási gépek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...