- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerk
tag
Sziasztok
Adott egy 120GB Intel SSD az AQUA-tól.Az SSD teljesen szokványos végelfáradás jeleit mutatva végül teljesen tönkrement így leadtam a karinthy utcai boltban garanciába a terméket.Jegyzőkönyvet is kaptam róla amiben az állapotnál :Használatból eredő karcokat határoztak meg.Egy héttel később kaptam egy emailt hogy a termék garanciális igényét a beszállító megtagadta ugyanis a SATA csatlakozóból le van törve egy darab.Mivel én nem tudtam erről a hibáról illetve a jegyzőkönyvben sem szerepelt így kérdőre vontam őket amire ezt a választ kaptam:Üzleteinkben a visszaszolgáltatott termékének komolyabb átvizsgálására nincs lehetőségünk, azt minden esetben központi szervizünk és a beszállító végzi.
Az átvételről készült dokumentáció az átvételt végző kollégánk elsődleges szemrevételezését követően, ám a termék megfelelő vizsgálatát nélkülözően kerül felvételre.
Mikor visszakaptuk a terméket a szervizünktől, első körben nekem sem sikerült észrevennem a sérülést azon. Tüzetesebben átnézve, valóban hiányzik a SATA csatlakozóból egy darab.
A dolog azóta áll és az lenne a kérdésem hogy tuduk-e valamit még tenni vagy törődjek bele a dologba mégha unfairnek is érzem hiszen az SSD csak simán elhasználodott (4% kondicója volt utoljára amikor érzékelte a gép).
Üdv
Tigerk[ Szerkesztve ]
-
tigerk
tag
válasz tigerk #22441 üzenetére
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
120GB Intel SSD SATAIII 2.5" 535 Series meghajtó (SSDSC2BW120H601)
• Vásárlásának helye, időpontja
2015/11/17 Internetről rendelve házhoszállítással
• Eladási ára
20.690 Ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemélyként
• Hiba jellege
Fagyogatott a gép majd már fel sem ismerte még a BIOS sem
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
2020/10/6
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Nem volt garanciáztatva eddig
• Használtan vetted-e
Nem
Sajnos már csak a gyártói garancia érvényes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Politika
- Steam Deck
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen