- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
galingong
csendes tag
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, habár nem biztos, hogy van már értelme. Következő a helyzet:
Vásároltam iPonnál tavasszal egy ilyen memóriát piros színben. Meghibásodott (lehet gyári hibás volt, nem tudom), fagyott a gépem néha, memtestben hibázott. Valamikor szeptemberben jutottam el odáig, hogy időm meg a munkáim engedték, visszavittem, mondták 2-3 hét, montdtam rendben, ez van.
Másfél hónap elteltével közölték, hogy sem kicserélni sem megjavítani nem tudták, visszaadnák a pénzem. Rendben találtam a dolgot egészen addig, amíg meg nem néztem mit kapok ma azért a 32.000 Ft-ért amennyiért márciusban megvettem, ekkor láttam hogy a szóban forgó cucc ma 50.000 Ft fölött van. Amikor szóvá tettem hogy még mindig lehet kapni náluk, miért nem cserélik ki, nyilván levették a webshopból, de ugyan ez a memória fekete színben még mindig fent van. Kértem, hogy akkor cseréljék nekem más színűre, más típusúra, vagy valamit találjanak ki, ne én fizessek rá 20.000 Ft-ot, ez egy hónapja volt, azóta sem történt semmi. Ha mailt írtam vagy bementem személyesen mindig az a válasz, hogy készlethiány van, bizonytalan a beszerezhetőség, vásároljam le náluk a 32.000 Ft-ot, vagy visszaadják. Több mint két hónapja húzódik. Tudok valamit kezdeni a dologgal, vagy le kell nyelnem?Előre is köszi!
- Szabó Gábor - +36-20-328-1536
-
galingong
csendes tag
Köszi, ennyire nem mennék messzire 15.000 Ft-ért. Ugyan ez a termék webshop szerint nincs nekik, valószínűleg ezért vették le. Más szín, más termékkód, stb. Bizonyítani meg nem tudok nyilván semmit. A "pénz vissza és máshol megveszem" pedig ugyan olyan kedvezőtlen nekem, mintha náluk venném, máshol is ugyan ennyibe kerül.
@Superhun - Igen, nekem is ez volt a tippem, egyszerűen sem a nagyker, sem a kisker nem nyeli le a különbözetet, inkább mutogatnak egymásra meg a gyártóra. Sajnálom, hogy nincs megoldás arra, hogy ez ne a vevő terhe legyen, de akkor ezekszerint ez van.- Szabó Gábor - +36-20-328-1536