Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Achar

    tag

    válasz Márton #21233 üzenetére

    Sziasztok,
    Előre is elnézést kérek, ha rossz helyre írtam, de többnyire segítséget szeretnék kérni,
    A történet: Januárban rendeltem egy nagyobb csomagot.Utánvétellel. 50000ft értékű, egy nagy webshop, nem egy sufnibolt. Több telephely, hatalmas kereskedés.
    Mai nap felhívott egy ügyintéző hölgyike, hogy egyenlítenem kellene az összeget, mert nem kapták meg, és mindenképp ki kell fizetnem, mert az náluk hiány, közöltem hogy kp-val fizetve volt. A dolog pikantériája, hogy címre hozták volna, de abban az időpontban nem tudtam átvenni, így volt lehetőségem átirányítani csomagpontra, ott vettem fel pár nappal később, január 13-án.
    Telefonáltam a csomagpontra, ahol a hölgy készségesen csomagszám alapján bizonyította, hogy fizettem, majd átvettem, ők az összeget a futárszolgálat felé utalták.
    Majd felívott egy úr(üzletvezető valszeg), hogy beszélt a futárszolgálattal is, kisebb beszélgetés után (semmi durvulás), flegmán közölte, hogy akkor majd a futárszolgálattal kifizetteti, én meg majd rendezzem a futárszolgálattal ahogy akarom, amit valószínűleg kell is. Nem tudok még egyszer kirántani 50 rongyot, ilyenkor lehet fordulni egyáltalán valamelyik szervhez? Fogyasztóvédelem vagy jogi úton hogy lehet ezt kiküszöbölni, hogy egy terméket kétszer fizessek ki?

    Köszönöm előre is!

    Bocsi Márton, véletlen válaszoltam a tiedre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák