Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Achar
tag
válasz Márton #21233 üzenetére
Sziasztok,
Előre is elnézést kérek, ha rossz helyre írtam, de többnyire segítséget szeretnék kérni,
A történet: Januárban rendeltem egy nagyobb csomagot.Utánvétellel. 50000ft értékű, egy nagy webshop, nem egy sufnibolt. Több telephely, hatalmas kereskedés.
Mai nap felhívott egy ügyintéző hölgyike, hogy egyenlítenem kellene az összeget, mert nem kapták meg, és mindenképp ki kell fizetnem, mert az náluk hiány, közöltem hogy kp-val fizetve volt. A dolog pikantériája, hogy címre hozták volna, de abban az időpontban nem tudtam átvenni, így volt lehetőségem átirányítani csomagpontra, ott vettem fel pár nappal később, január 13-án.
Telefonáltam a csomagpontra, ahol a hölgy készségesen csomagszám alapján bizonyította, hogy fizettem, majd átvettem, ők az összeget a futárszolgálat felé utalták.
Majd felívott egy úr(üzletvezető valszeg), hogy beszélt a futárszolgálattal is, kisebb beszélgetés után (semmi durvulás), flegmán közölte, hogy akkor majd a futárszolgálattal kifizetteti, én meg majd rendezzem a futárszolgálattal ahogy akarom, amit valószínűleg kell is. Nem tudok még egyszer kirántani 50 rongyot, ilyenkor lehet fordulni egyáltalán valamelyik szervhez? Fogyasztóvédelem vagy jogi úton hogy lehet ezt kiküszöbölni, hogy egy terméket kétszer fizessek ki?Köszönöm előre is!
Bocsi Márton, véletlen válaszoltam a tiedre.[ Szerkesztve ]