- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Múlt hét kedden vásároltam egy LG Magic Remote távirànyítót, egy Euronics üzletben. Azon a héten csak az autóban volt, nem próbáltuk ki. Vasárnap mikor haza utaztunk, akkor próbáltam csatlakoztatni a TV-hez, és a TV azt írta, hogy nem támogatja ezt a távirányítót. Eszembe jutott, hogy az eladó az Euronicsban megkérdezte a TV-m típusát, és garantálta, hogy ez kell hozzá.
Kis keresgélés a neten, sehol egy leírás, hogy melyiket támogatja a TV igazából. Ekkor felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző megerősítette, hogy ez a típus kell hozzá: AN-MR18BA. Azt tanácsolta a TV-n csinàljak egy alap helyzetre állítást majd próbáljam újra. Ez sem segített a dolgon, a TV továbbra is azt írja, hogy nem támogatja az eszközt. Ekkor hívtam megint az ügyfélszolgálatot, elmesélten hogy nem segített a dolog. Az ügyintéző megkért, hogy vegyem le az elemeknél azt a kis burkolatot, majd olvassam le a típust. AN-MR650A. Itt már világos volt, az euronics-ben hibáztak, nem az volt a dobozban mint ami rajta. (Itt jutott eszembe hogy bontott is volt a doboz)
Ezek után hívtam az üzletet ahol vettem. A választ elszomorító volt. Mondta megnézi a készletüket de nem hiszi hogy ők hibáztak. Később visszahívtak, hogy náluk minden rendben, beszéltek az LG illetékeseivel, akik nem hajlandóak cserélni, ők pedig az Euronicsban nem vásárolják vissza vagy cserélik ki, mert ez így nekik anyagi kár, illetve túl vagyok a 3 napon.
Na ilyenkor hova, kihez, és miért fordulhatok?
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz MaxxDamage #20750 üzenetére
Nem, valahogy ez nem jutott eszembe, főleg hogy a kasszánál előttem kivették, megnézték, még mutatta az elemeket is, hogy azt ajánlja vegyek bele normálisat mert az nagyon gagyi.
Kinézetre ugyan az mint a másik, a típusa viszont nem. Valahogy nehezen hiszem el, hogy bármit eladhatnak, és nem kell a felelősséget vállalniuk...
(gondolom te amikor autót veszel, akkor is megnezézed még a váltóban a fogaskerekeket is, hogy minden rendben van-e..)
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #20769 üzenetére
Megkérdeztem ezt a 3 munkanapos dolgot, azt mondja kedden vettem, szerda, csütörtök, szombat, én pedig hétfőn jeleztem.
Gyári szàm nincs, vonalkód alapján követik, ez a fajta készülék ami nekem a dobozban volt, már egy éve nem kapható náluk.
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag