- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Először is panaszkönyv van, sok helyen az is elég.
Ha azzal nem foglalkoznak, akkor bejelentést tesz a fogy. védelemnél, akik valószínűleg jól megbüntetik a boltot. Per akkor van ha ezek mind nem elegek.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
luciferc
őstag
a panaszkönyv és fogyvédőkön túl meg lehet emlegetni (nem rögtön, csak ha szemétkednek), hogy a tranzakció könyvelési oldala az apehet is érdekelheti, kétlem, hogy teljesen tisztán ezt le lehet könyvelni. Illetve ha sikerült, akkor sem öröm egy apeh ellenőrzés. Fenyegetni kell keményen.
Mondjuk az első hibát ott követte el, hogy átvette. Tudja valahogy bizonyítani, hogy felújított alkatrész került bele? Konkrétan, le van zárva a gép?
-
luciferc
őstag
A panaszkönyvben lévő bejegyzésre köteles a boltvezető írásban válaszolni, és így visszavonva az első hiba, mivel később tudja igazolni, hogy már átadáskor jelezte ellenvetését. Szerintem közölni kell, hogy vagy szereznek egy bontatlan alkatrészt, amit konkrétan előtte építenek be (bizony, nem ám hátul a sufniban), vagy megy a dolog a fogyvédőkhöz (bejelentés), párhuzamosan a választott bírósághoz, majd bíróságra. Ja, plusz az apeh. Attól jobban félnek, mint a bíróságtól.
-
sasa311
veterán
Ebben az esetben a józan ész szerint nem szükséges a barátodnak bizonyítania, hogy bontott alkatrészt szereltek be. Hiszen a bolt PONT azzal védekezik, hogy AZÉRT nincs garancia az alkatrészre, mert javított cuccot szereltek be. Ami non-szensz.
Vagy megjavítják a sajátját (ilyenkor folytatódik a garancia) vagy cserélnek (újra) ilyenkor meg újraindul.szerk:
Békéltető testület semmit sem ér, nem kötelező jellegű a döntése és a cégek leginkább el se mennek rá.[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Gyuri27
félisten
Ird ki a bolt nevét.
Ahogy a fiúk írták. Nem hogy használt lapot hanem másik tipust sem tehetnek bele. Illetve csak akkor ha a cimbid úgy látja, hogy az jobban megfelelneki. De ebból is csak újjat. A garancia meg természetesen a beszerelés napjától indul.Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Crypto Trade
- OLED TV topic
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...