- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
krokk
senior tag
de pontosan mit tehetek?
visszakérhetem a pénzem? vagy levásárolhatom? vagy mi?
hetente 2x bemegyek mindig hozzájuk és aztmondják hogy a nagyker még nem kapott csere vinyót és hogy nem tudnak vele mit tenni...the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
krokk
senior tag
evvel az a baj hogy épp azon vannak hogy egy ugyanilyet szerezzenek de elvileg még a nagykerben sincs... ill a nagyker vár arra hogy kapjanak egy ugyanilyet.. mivel csak csere lenne... szóval a pénzem vissza fogom kérni asszem... kedden bemegyek körülnézek másik helyen aztán ha van náluk. akkor pénz ki innen.. és megveszem
köszi amúgythe funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
::Geri::
tag
Agyasima , először is köszönöm a reagálást! Igen, mikor először bementem, azt a választ kaptam hogy ''hmm most nem tudom neked megnézni, átveszem'' és kaptam egy paprt amire csak az volt felvezetve hogy ''nincs képe'' de utána volt az hogy visszamentem rá 4-5 napra és közölték hogy ''felfeszítve'' és csak akkor küldi ki a nagykernek ha ezt aláírom, na lehet itt követtem el azt az ártatlan de nagy hibát hogy ezt aláírtam. Neked erről mi a véleményed ? és még azt kérdezném, hogy ezt mire alapozzam : utólagos külsérelmi reklamálásukat, van ennek valami törvényi nyoma amire hivatkozhatok ? Előre is köszönöm.
Life is Short, Upgrade Hard
-
::Geri::
tag
Igen, ezen örlöm magam én is. Baromság volt aláírni, hiába kaptam előtte 4-5 nappal már egy másik papírt. Mondtam ott az embernek hogy én ezt ilyen formában nem írom alá, mert ezt elküldi így a nagykernek akkor nem fogják nekem kicserélni. Erre mondta hogy nem így küldi meg szabatkozott, én meg voltam olyan hülye hogy aláírtam. Egyenlőre a héten felhívom őket hogy eltelt azóta másfél hét mi a fejlemény, és ha vmi gond lesz akkor fogyasztóvédelem.
Kiváncsi vagyok hogy tudom bebizonyítani hogy igazam van, mert ilyen ország ilyen hozzáállás mellett..Life is Short, Upgrade Hard
-
krokk
senior tag
bementem mondtam hogy kérem a zsém ennyi idő után. a srác egyből felajánlott egy samsungot mondtam hogy nem nekem seagate kell és minél hamarabb mert ez már nagyon sok idő... erre hogy jó akkor tudnak egy újat hozni mikor kell?... ehh hogy ezt elöbb miért nem mondták... szóval pénteken elvileg lesz vinyóm köszi a tanácsot
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
krokk
senior tag
nah az történt hogy megkaptam a régit a nagyker aztmondta kijavították...
elhoztam kipróba cucc fel rá és a hiba nincs ami eddig volt
viszont lett helyette új nem lehet könyvtárt törölni..
meg ha pl egy fájlt feldarabolok 50darabba zippelve akkor nem lehet kitömöriteni mert 36db tuti hogy crcs fogtam visszavittem aztmondta a srác 3hét elmúlt már rég szóval simán visszaadják a zsét és igy is lett veszek hitacsit inkább... köszi mindentthe funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
Ariadne
őstag
válasz Agyasima #266 üzenetére
Milyen állásfoglalás ez? Tudnál róla bővebbet, link, stb? Sajnos az viszont biztos, hogy ez nem kötelez senkit semmire, mert nem jogszabály... De olyan 3 hét után már én is borítanám az asztalt meg szoktam is borítani Azzal viszont egyetértek, hogy bűvös hatása van időnként a fogyvédelem megemlítésének. Egy-két cég mondjuk van, akik immunisak erre, konkrétan kettőt tudok, az egyik neve M-mel kezdődik és szél, a másiké B-vel és hal...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Agyasima #283 üzenetére
Tévedsz, VAN ilyen, de csak akkor, ha hibás és van rá jótállás (vagyis 10.000 Ft feletti bruttó vételár feletti és a 151/2003. Kormányrendelet mellékletében szerepel - a táp szerepel benne, mint szgépalkatrész.)
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Agyasima #408 üzenetére
''Első indokuk az volt, hogy nem lett szakszervízben üzembe helyezve, így elvesztette a garanciáját. Ekkor persze előkaptam a pecsétes papírt az üzembe helyezésről, így gyorsan kitalálták, hogy nem hoztam időben be, (sok idő telt el a hiba keletkezése és az én boltban való megjelenésem közt - ezt én sem igazán értem honnan vették.). ''
Az első indokukra, még ha nem is üzemeltetted be náluk, akkor sem hisztizhetnek, mert erre ha minden igaz van valami törvény, hogy nem kérhet plusz lóvét, hogy beüzemelje, és működjön a garancia...javítsatok ki ha tévedek...
A második indokuk is hülyeség, remélem ezt is felvázoltad a vásárlók könyvébe...ehhez a részhez semmi közük, te egyszerűen nem értél rá vele foglalkozni - külömben is, honnan állapítja meg a hiba keletkezésének okát
kicsit visszaolvasol, elvileg meg is találod, hogy visszaviheted a vásárlás helyére, és köteles elfogadni azt is (bicajnál nemtom, hogy igaz-, de számtech cuccnál igen), onnantól kezdve az eladó szerv kutya kötelessége a garanciális javítás
A fogyasztó védelemhez tudsz fordulni a vásárlók könyvéből kivett példányoddal, ők fognak majd a békéltető testülethez továbbítani...valahogy így, de lehet, hogy elötte a fogyvéd megpróbálja megkérni a szervízt/boltot, a garanciális igény teljesítésére - mikor leadod a terméket, igényként megjelölöd, hogy cserét kérsz, vagy pedig pénzvisszafizetést - el kívánsz állni a zserződéstől - ez nemtom, hogy pontosn milyen esetekben lehetséges...
Tehát szvsz fogd a papírodat és irány a fogy.véd (általában a város/megye-házán vannak)...
...esetleg egy hozzáértő szakember, ha jön, akkor kijavítja az én ''gondolatmenetemet'' és talán tud válaszolni az én kérdésemre is....Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Battlefield 3
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...