- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #924 üzenetére
Csak annyit tennék hozzá, hogy lehet kérni cserét rögtön, de ha neki kedvezőbb a javítás, elutasíthatja a cserét. Persze egyetértek azzal, hogy alaplapnál csak időhúzás lehet, ha azt mondja, hogy akkor inkább javítjuk, 15 nap lesz...
Szintén csak leszögezés/ismétlésként végleges határidő (sajnos) nincs meghatározva csak annyi, hogy 15 nap alatti javításra kell törekednie a kereskedőnek. Ebből kiindulva én két-három hét körültől gondolom, hogy meglépheti az ember a szerződéstől való elállást. Persze lehet indokolt körülmény, ha munkához kell a cucc, ezt ha bíróságra kerülne az ügy, nyilván figyelembe veszik."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ROBERTOH
őstag
válasz luciferc #924 üzenetére
Köszönöm a válaszotokat!
Konkrétan múlthét kedden adtam le szervízbe az alaplapomat, és miután akkor nem próbálták ki, hogy tényleg hibás-, azt mondták, hogy csütörtök-pének fele hívjam fel őket. Pénteken felhívtam őket, és azt mondták, hogy még nem próbálták ki, és hogy hívjam őket jövőhét szerdán (azaz ma). A jogi szövegből azt veszem ki, hogy akkor már ott hibáztak, hogy nekem kellett őket megkeresnem ill. hogy 3 napon belül se tudtak semmit se mondani. Mi tehetek, ha ma felhívom őket és még mindig semmi?, bírósággal fenyegetőzzek? Illetve kérhetek-e azonnali cserét? (még árulják ugyanezt az alaplapot)
Elolvastam az előző hsz-edet, de szerettem volna hallani vmi törvénybe lefektetett dolgot.
[Szerkesztve]ez a kedvenc aláírásom
Új hozzászólás Aktív témák
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs