Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz ANDROID??? #8289 üzenetére

    TE: Kezit csókolom, visszahoztam a telefonomat immár 4x mert megint szar (illedelmesen megint hibás). Legyenek kedvesek cserélni most már a készüléket, mert ez kurva ciki (illedelmesen = Jelentős kellemetlenséget okoz).

    MANCIKA: Sajnálom, XY szervízzel egyezkedjen, bla bla bla bla bum bumm bla bla

    TE: Nem egyezkedek semmilyen szervízzel, krvanyátok (illedelmesen = önöktől vásároltam a telefont, senki mással nem vagyok hajlandó tárgyalni, csakis önökkel és önöktől várom a megoldást is)

    MANCIKA: De a szervíz BLA BLA BLA BLA bla bal..bla

    TE: Értem, akkor kérném a vásárlók könyvét ahova beírom, hogy kruvanyád (illedelmesen = ahol jegyzőkönyvben szeretném rögzíteni, hogy ÖN, MANCIKA személyesen elutasítja a csereigényemet és teljesen jogszerűtlenül, a törvényi előírásoknak ellentmond, ezzel szándékosan megtéveszt engem, mint vásárlót, továbbá ön, minta a T-mobil hivatalos képviselője állítja, hogy tamtaramtaram). Ezután vagy marha készséges lesz vagy valóban leírod ezeket szépen gyöngybetűkkel a vásárlók könyvébe. 90%-ban nem kell írni...

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák