- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8290 üzenetére
Rendben, megpróbálom ezt a módszert is, de 70%ban így próbáltam a korábbiakban is és nem jártam sikerrel sajnos...
Igazából nem akarok sem tárgyalásra menni sem egyéb testület általi vizsgálat vagy bármi más költséget megtéríteni és később visszakövetelni, mert ugye a telefont tőlük megrendeltem ők ki is hozták nekem és a szervizelést ők vállalták nem nekem kelljen már ezzel sz@rozni.Különben nagyon tetszett a megfogalmazás
Esetleg, ha ez nem válik be, mi lenne még a tipp?